Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.04.2021, 22:03 

Dołączył: 19.02.2021
Posty: 43
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-b ... 03dce900fb

Bezwypadkowy ale zdekompletowany i złożony ponownie Boxster 987 za 45tys. Do sprawdzenia, ale wątpię żeby oferta doczekała poniedziałku. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.04.2021, 22:28 

Dołączył: 7.04.2021
Posty: 16
wit007 napisał(a):
Pitersonowe 996 ma chyba nieznacznie mniej. I nic się nie dzieje


Czy mogę prosić o linka lub namiar na właściciela?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.04.2021, 23:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Dokładnie - niecałe 240k i nic się nie dzieje.
Silnik nie kopci, oleju praktycznie nie bierze, chodzi gładko, nic nie stuka. Bez wycieków.
Zresztą tak naprawdę okolice 200k to powinien być aktualnie "średni" przebieg dla 996/986 - to okolice 10 tys km rocznie.


Ta 996 ze zdjęć super, fajnie wyposażona. Dziwne, że jeszcze wisi.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 0:07 

Dołączył: 22.02.2021
Posty: 72
Blazi napisał(a):
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-boxster-100-bezwypadkowe-ID6D7D8p.html#03dce900fb

Bezwypadkowy ale zdekompletowany i złożony ponownie Boxster 987 za 45tys. Do sprawdzenia, ale wątpię żeby oferta doczekała poniedziałku. :)
W necie jest wiecej zdjec uszkodzen niz w ogloszeniu. Widac stan lakieru, wiadomo dlaczego jest oklejony folia. Auto kupione za chyba 1500dolcow + oplaty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 9:23 

Dołączył: 7.04.2021
Posty: 16
Się ma!
Chciałbym zapytać czy ktoś oglądał ten egzemplarz 996: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DdfAr.html ? Czy ktokolwiek miał doświadczenie z tym sprzedawcą? Jeżeli auto było już omawiane na łamach forum, z góry dziękuję za linka.
Pozdrawiam,
Alex


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 9:31 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
@lex napisał(a):
Się ma!
Chciałbym zapytać czy ktoś oglądał ten egzemplarz 996: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DdfAr.html ? Czy ktokolwiek miał doświadczenie z tym sprzedawcą? Jeżeli auto było już omawiane na łamach forum, z góry dziękuję za linka.
Pozdrawiam,
Alex

Ostatni serwis 14 lat temu? Łał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 9:38 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Było omawiane w tym wątku i to ostatnio. Były nawet zdjęcia z przed naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 11:09 

Dołączył: 7.04.2021
Posty: 16
b0g0b0jny napisał(a):
Było omawiane w tym wątku i to ostatnio. Były nawet zdjęcia z przed naprawy.


Bardzo dziękuję! Znalazłem!

Czy ten egzemplarz 996 też był omawiany tu?
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... Cvk3J.html

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Alex


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 15:05 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Nie kojarzę. To co widać to, że auto z USA wiec do weryfikacji Carfax. Nie jest to też rok 2000 bo od MY 2000 byl inny mechanizm otwierania masek/bagażnika (czyli najprawdopodobniej nie będzie to też silnik m96.04 czyli w teorii najlepszy z 3.4).

Żadne z powyższych to oczywiście nie powód aby skreślać auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2021, 19:29 

Dołączył: 25.01.2012
Posty: 70
Zaciekawiłeś mnie tym że silnik m96.04 powinien być najlepszy z 3.4. Czy to raczej wcześniejsze wypusty nie były oceniane jako lepsze/ trwalsze ze względu na podwójne łożysko wałka pośredniego (O ile dobrze tłumacze IMS)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 8:19 

Dołączył: 3.03.2018
Posty: 191
A propos IMS.
Mój silnik wyjechał z auta i znajduje się aktualnie w jednym z najbardziej polecanych warsztatów niezależnych od Porsche (celowo nie podaje nazwy bo nie ma znaczenia). Jako, że silnik jest na stole i musi być uszczelniony, to poprosiłem o wymianę IMS, a tam pytają mnie po co??
Tłumaczą, że naczytałem się internetu i że nie wymienia się tego łożyska prewencyjnie, jak je słychać, to się wymienia. Jak nic złego się nie dzieje, to nie ma potrzeby tego robić. Twierdza, że jest to problem internetowy a nie rzeczywisty. Ot, taka ciekawostka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 8:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też tak uważam. O IMS krążą legendy zwłaszcza w USA. Kiedyś na jakiejś grupie napisałem, że problemem w silnikach w 997.1S są głównie gładzie, a IMS to miejskie legendy to mnie prawie zagryźli (w 99% Amerykanie oczywista)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 10:09 

Dołączył: 19.02.2021
Posty: 43
Część która może z dnia na dzień bez żadnej zapowiedzi zdewastować silnik daje do myślenia. Do tego upierdliwa w wymianie.

Łożyska rozlatują się albo od zajechania albo od niewłaściwego smarowania, nic dziwnego że u hamburgejros gdzie samochody są tanie i niektórzy o nie nie dbają (pałowanie na zimnym i pierwsza wymiana oleju przy drugim właścicielu) problem występuje częściej.

A tak nawiasem, 987 za 45 tys z piątku już nie ma. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 10:27 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Zwykle IMS znacznie wcześniej daje o sobie znać, słychać go po prostu, nie wiem dlaczego piszesz, że jest trudny w wymianie, to normalna mechaniczna wymiana dla normalnego mechanika, warunkiem jest posiadanie lub dorobienie blokad i dopasowanie tulei do jego wymiany bez demontażu i rozbierania silnika.
Właśnie jestem po wymianie simeringu wału i oringów IMS i mechanik, który to robił temat ogarnął wzorcowo.
IMS to legenda, szczególnie w USA.
Jeśli masz inne doświadczenia, to podziel się z użytkownikami tego forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 10:44 

Dołączył: 19.02.2021
Posty: 43
A widzisz, żyłem w przekonaniu że wymiana IMS = silnik w dół = sporo roboczogodzin aby się do niego w ogóle dostać. Nie zrobisz tego bez specjalnych narzędzi. Stąd upierdliwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 10:46 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
wit007 napisał(a):
Też tak uważam. O IMS krążą legendy zwłaszcza w USA. Kiedyś na jakiejś grupie napisałem, że problemem w silnikach w 997.1S są głównie gładzie, a IMS to miejskie legendy to mnie prawie zagryźli (w 99% Amerykanie oczywista)
Wit007, internety robią swoje, 997.1 S osiąga mniejsze przebiegi do remontu, wcześniej gładzie się rysują, czy to przez źle odprowadzanie ciepła, czy może powierzchnia gładzi jest niewystarczająco zabezpieczona, fakt jest taki, że przy regularnych wymianach oleju, dobre traktowanie na zimnym, przebiegi tych silników nie przekraczają z tego co specjalista od Porsche na południu Polski mówi nie przekroczyły nigdy 200 k, a zwykle grubo poniżej wymagają jednak remontu, czy to budżetowego na tulejach wprasowywanych, czy na częściach ASO, gdzie silnik jest w zasadzie odbudowany od podstaw i przejedzie jak nowy i w tych okolicznościach IMS warto wymienić.
Jeśli macie inne doświadczenia to podzielcie się swoją wiedzą.
Ja mam słabość do 997 i drugiego dokupiłem.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 10:50 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Blazi napisał(a):
A widzisz, żyłem w przekonaniu że wymiana IMS = silnik w dół = sporo roboczogodzin aby się do niego w ogóle dostać. Nie zrobisz tego bez specjalnych narzędzi. Stąd upierdliwa.
Nie mówię, że bez ściągania silnika jest łatwo, dla ogarniętego mechanika jedna dniówka, jeśli jest automat, to znacznie mniej miejsca jest i skrzynia jest znacznie cięższa, według szkoły Porsche powinno się wyciągać wszystko, jest później dużo miejsca i większy komfort, po wymianie, oczywiście wszystkie banki rozrządu na głowicy sprawdzone, odpalenie i na ciepłym silniku kąty wzorowe.
Narzędzia musisz mieć, możesz kupić lub dorobić, w moim przypadku blokada walka podeszła z Renówki, taki sam rozstaw i grubość, tuleja do wyciągnięcia IMS, do zrobienia, wytoczenia i będzie na wieczność, na PCA jest mnóstwo materiałów na ten temat. Obrazek

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 12:51 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
@lex napisał(a):
Się ma!
Chciałbym zapytać czy ktoś oglądał ten egzemplarz 996: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DdfAr.html ? Czy ktokolwiek miał doświadczenie z tym sprzedawcą? Jeżeli auto było już omawiane na łamach forum, z góry dziękuję za linka.
Pozdrawiam,
Alex


Oglądałem.
Zaraz podeślę Ci coś na PW




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 13:43 

Dołączył: 3.03.2018
Posty: 191
Blazi napisał(a):
A widzisz, żyłem w przekonaniu że wymiana IMS = silnik w dół = sporo roboczogodzin aby się do niego w ogóle dostać. Nie zrobisz tego bez specjalnych narzędzi. Stąd upierdliwa.
Chyba nie jest to takie oczywiste, bo warsztat o którym wspominam twierdzi, że bywają przypadki, gdzie trzeba ropolowic silnik, żeby to wymienic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.04.2021, 13:50 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
Kubuś72 trochę mnie zdziwił Twój wpis bo ja czytałem kilka wpisów że właśnie te nieszczęsne łożysko nie daje żadnych dżwiękowych objawów tylko od razu kaput. Ponoć jakieś ślady opiłków w filtrze oleju to początek końca a wiadomo że filtr to raz w roku i trudno utrafić. A jeśli to prawda to jak ten dżwięk brzmi i go odróżnić od łańcucha. Po drugie wyciągnięcie części tyłu auta , wymontowanie skrzyni , zdjęcie sprzęgła to wg Ciebie proste prace to jakie są trudne :shock: bo wyżej zostaje tylko remont motoru.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 96  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum