Z tego VINu wynika, że to 944 (94 i potem 4) z 83 roku (D = 83) .
Na końcu masz numer seryjny (4 znaki), wcześniej gdzie wyprodukowany
(N = Neckarsulm)
VIN jest ważny, ale nie najważniejszy. Moim zdaniem ważniejsza jest
kartka która mówi o wyposażeniu, kolorze lakieru i tapicerki. Po tych
informacjach można stwierdzić na ile to oryginał
edit:
Wampir mnie oczywiście wyprzedził
Uszczelka faktycznie słaba, u mnie jest o wiele lepsza (nie popękana
i miękka), a rok ten sam.
edit2:
Patrząc na resztę zdjęć, to od ideału dzieli go daleka droga chyba,
fachowcem nie jestem, ale jak go za 4 wyrwiesz to będzie chyba ta
okazja. Oczywiście jeżeli silnik w miarę jeździ i nie potrzebuje
natychmiast remontu.
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992