Autor |
Wiadomość |
dawid012
|
Napisane: 10.12.2021, 0:02 |
|
Dołączył: 27.12.2020 Posty: 250
|
To jak tak offtopujemy - zastanawia mnie jaka jest wartość tej 911. Zakładając, że historia jest prawdziwa - jak myślicie? 2 miliony PLN coś koło tego?
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 10.12.2021, 4:24 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
pdmobil napisał(a): Reszta dyskusji to kolejne bicie piany, ale po to są fora. Ładnie to ujął Marek Kaczmarek w końcowej części wstępu do KWA KWA. @marko - masz tak ogromną wiedzę na temat kart, kartotek, archiwów, tego co Zasada i Piech.....to proszę zrób o co proszę. Piotrze czy czytałeś co napisalem? Mam wrażenie że nie. Nie mam zadnej wiedzy dlatego czekam na konkret. Nie wierze w historyjki przy browarze tylko w papiery. Zalatwie Kardex jak podasz numery. Zalatwie go w ciagu 2 dni. dawid012 napisał(a): To jak tak offtopujemy - zastanawia mnie jaka jest wartość tej 911. Zakładając, że historia jest prawdziwa - jak myślicie? 2 miliony PLN coś koło tego? a skąd taka wycena ???
|
|
Góra |
|
dawid012
|
Napisane: 10.12.2021, 10:57 |
|
Dołączył: 27.12.2020 Posty: 250
|
marko356 napisał(a): a skąd taka wycena ??? Wycena głównie poprzez wartość historyczną pojazdu. To jest jedyny taki egzemplarz na świecie + historia znana międzynarodowo. Gdyby trafił na jakąś zagraniczną aukcję - na pewno wielu kolekcjonerów by było zainteresowanych. Oczywiście dodałem, że zakładając, że to jest TO auto Zasady właśnie. Chociaż być może i tak te 2mln zł to mało, skoro pojazd po przestępcy, Pablo Escobarze sprzedany został za ponad 3mln zł https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... zl/z5j5s11
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 10.12.2021, 15:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2055
|
pdmobil, jeżeli naprawdę masz VIN(wiem o tym tylko na podstawie posta marko356, nie widziałem posta w którym to piszesz) to podaj proszę, jestem strasznie ciekawy co marko356 znajdzie .
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.12.2021, 0:28 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
marko356 napisał(a): pdmobil napisał(a): Reszta dyskusji to kolejne bicie piany, ale po to są fora. Ładnie to ujął Marek Kaczmarek w końcowej części wstępu do KWA KWA. @marko - masz tak ogromną wiedzę na temat kart, kartotek, archiwów, tego co Zasada i Piech.....to proszę zrób o co proszę. Piotrze czy czytałeś co napisalem? Mam wrażenie że nie. Nie mam zadnej wiedzy dlatego czekam na konkret. Nie wierze w historyjki przy browarze tylko w papiery. Zalatwie Kardex jak podasz numery. Zalatwie go w ciagu 2 dni. Marku, czytam. Odnosisz złe wrażenie i trochę nieładnie tak pisać. Jeżeli masz jakieś wątpliwości to polecam lekturę tego wątku, od momentu kiedy się pojawiłeś...poprzez wpisy Kuby Humińskiego, wpis Patryka ( str.10 )...do teraz. Zwłaszcza to, co sam pisałeś. ( polecam zainteresowanym, warto sobie przypomnieć ) Nie sposób nie zauważyć, że jesteś obeznany z tematem w 200%, co na każdym kroku podkreślasz. Tego nikt nie neguje. Może szkoda, że Patryk nie wciągnął Cię do tego projektu, wtedy pewno widziałbyś go trochę inaczej. Ładnie tu, chyba @zibi napisał, że prawda jest jak d..., każdy ma swoją. I na koniec, kolejna prośba - nie zalewaj nas stronami swoich opinii, interpretacji, częstych przeinaczeń i przemyśleń, które potrafią być obrazliwe. Dla mnie temat już jest zamknięty. Duke - przeczytaj wątek. Chyba nie myślisz, że tu podam. Auto stoi w ABCars w Jabłonnej, dowód rej. na Tomka K. - od którego kiedyś chciałem kupić to auto- jest. Myślę że Marek też może się dowiedzieć, a najlepiej od Patryka. Ja, w tych okolicznościach, raczej nie powinienem udostępniać tych danych.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 11.12.2021, 10:02 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2055
|
Dla mnie to trochę odbijanie piłeczki jest, bo osobiście nie widziałbym nic problematycznego w podaniu vinu tak publicznego auta, zwłaszcza że to jedyny niepodważalny dowód. Jedyny dla mnie logiczny powód, to taki, że ta dana działa na niekorzyść. Ale spoko, nie będę dalej ciągnął tematu.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 11.12.2021, 10:22 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1189
|
Chyba vin to nie jest jakaś tajemnica. Podejdzie ktoś na parkingu i pstryka fotkę. A czy sam vin starczy.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 11.12.2021, 10:52 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Wiedza tajemna… Nie ogarniam, to nie dla prostaków/wieśniaków/małomiasteczkowych troli jak widać…
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 11.12.2021, 10:57 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3730 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Podaj, nie podam, wiem , nie powiem... i tak dalej zachowujecie się jak dzieciaki od jakiegoś czasu mam już dość tego wątku a wchodzę z obowiązku moderatora.
_________________
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 11.12.2021, 12:00 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
pdmobil napisał(a): Może szkoda, że Patryk nie wciągnął Cię do tego projektu, wtedy pewno widziałbyś go trochę inaczej. . Nie chce by ktokolwiek mnie wciagal do swojego projektu, bo swoich mam juz nadto. Po tym co napisal swego czasu myląc mnie z kims innym, kto opisuje jego auto na early 911 czy wydzwania do niego w sprawie remontów, nie mam najmniejszej ochoty na bredzenie. Latwo to sprawdzić bo moj nick jest taki sam jak tu. Tak samo jak nigdy nie posiadałem do niego telefonu. O dzwonieniu nie wspominając. To takie same prawdy jak Costa Brava. pdmobil napisał(a): kolejna prośba - nie zalewaj nas stronami swoich opinii, interpretacji, częstych przeinaczeń i przemyśleń, które potrafią być obrazliwe. Dla mnie temat już jest zamknięty. . Biore sobie to do serca i nie będzie zadnych moich opinii. To ze moje opinie są przeinaczaniem i są niemile widziane już do mnie dotarło. W temacie drązenia historycznego.. Szkoda bo myślałem, ze czegoś sensownego sie dowiemy. Miał być konkret a jest nic. Poza Polskim Costa Brava.. Mialem pomysł aby stworzyc wątek o historycznych Porsche w PL o ktorych zbieram materiały od pewnego czasu i myślalem że sie podzielę, a może ktoś sie dołoży. Myślałem Piotrze, że jako ktoś, kto ma doświadczenie sam coś podpowiesz. Juz mi przeszlo. Nie zamierzam. Z kardexem też mi przeszło i też nie zamierzam. Szkoda czasu, szkoda energii.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 11.12.2021, 12:05 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2055
|
OMG żony dobrały się Wam do kont ma forum ? Czyli to jest pewnie replika, jak Wam przejdzie, pdmobil podeślij ten VIN do marko i już. Masz wiadomości prywatne nie trzeba tego wrzucać w watku.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 11.12.2021, 12:11 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
marko356 napisał(a): pdmobil napisał(a): Może szkoda, że Patryk nie wciągnął Cię do tego projektu, wtedy pewno widziałbyś go trochę inaczej. . Nie chce by ktokolwiek mnie wciagal do swojego projektu, bo swoich mam juz nadto. Po tym co napisal swego czasu myląc mnie z kims innym, kto opisuje jego auto na early 911 czy wydzwania do niego w sprawie remontów, nie mam najmniejszej ochoty na bredzenie. Latwo to sprawdzić bo moj nick jest taki sam jak tu. Tak samo jak nigdy nie posiadałem do niego telefonu. O dzwonieniu nie wspominając. To takie same prawdy jak Costa Brava. pdmobil napisał(a): kolejna prośba - nie zalewaj nas stronami swoich opinii, interpretacji, częstych przeinaczeń i przemyśleń, które potrafią być obrazliwe. Dla mnie temat już jest zamknięty. . Biore sobie to do serca i nie będzie zadnych moich opinii. To ze moje opinie są przeinaczaniem i są niemile widziane już do mnie dotarło. W temacie drązenia historycznego.. Szkoda bo myślałem, ze czegoś sensownego sie dowiemy. Miał być konkret a jest nic. Poza Polskim Costa Brava.. Mialem pomysł aby stworzyc wątek o historycznych Porsche w PL o ktorych zbieram materiały od pewnego czasu i myślalem że sie podzielę, a może ktoś sie dołoży. Myślałem Piotrze, że jako ktoś, kto ma doświadczenie sam coś podpowiesz. Juz mi przeszlo. Nie zamierzam. Z kardexem też mi przeszło i też nie zamierzam. Szkoda czasu, szkoda energii. Marko, zapraszam na Classic911.pl Tam banda samych wariatów została, zapewniam ze wszyscy będą śledzili Twoje wątki z wypiekami. Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 11.12.2021, 20:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5041 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@berni500 Nie fauluj z Classic911.pl !!! Opinia pdmobila na temat wypowiedzi marko356 nie jest oficjalnym stanowiskiem władz Klubu a jedynie jego prywatną opinią. Ja z przyjemnością słucham wypowiedzi marko356 i wolałbym aby pozostały na tym forum Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 11.12.2021, 22:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 823
Nr klubowicza: 667
|
Mata napisał(a): @berni500 Nie fauluj z Classic911.pl !!! Opinia pdmobila na temat wypowiedzi marko356 nie jest oficjalnym stanowiskiem władz Klubu a jedynie jego prywatną opinią. Ja z przyjemnością słucham wypowiedzi marko356 i wolałbym aby pozostały na tym forum Pozdrawiam serdecznie Mata Popieram
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
dna.autos
|
Napisane: 11.12.2021, 22:47 |
|
Dołączył: 11.12.2021 Posty: 38
|
Kochani, Nie wiem gdzie jest post,który napisałem W skrócie,fajnie że piszecie o tym temacie,ponieważ nie został zakończony jak powinien:) Szukamy szukamy szukamy:) A P.M. robi straszną tajemnicę:) Kardex jest wykupiony, Patryk zasłania się rodo Cepik jest jasny i klarowny 1 rejestracja w Belgii na prywatną osobę kolor niebieski, silnik 2,0 na wtrysku, zwykle salonowe auto 1 rejestracja w Polsce w 1969, jeden właściciel...w 1999roku zmiana właściciela, pdmobil- tak jak wspomniał Tomek k:) auto przed Barbórka miało robiony przegląd Od 1969 roku praktycznie cisza:) ale między 1990 a 2000 miało silnik 2,0 na wtrysku,tak jak wyjechało z fabryki:) żadne 2,4 itp:) Kolego pdmobil-moze opowiesz trochę więcej,skąd dowiedziałeś się o tym aucie,w jakim było stanie itp:) Co do Motorsport......sprawdźcie jakie 911 miały schowek, podnóżek z lewej strony dla kierowcy,jak była mocowana klatka.... Chłopaki kopia dalej.... niestety jest mały problem:) wiele osob,które miały kontakt z tym autem,a także jeden z jego właścicieli,po telefonach i pewnych wiadomościach......jak to określiły " mają embargo" lub nie chcą się wypowiadać na temat tego egzemplarza:) Pdmobil.....opowiedz więcej....a może poprosisz Tomka,żeby powiedział gdzie zakupil to auto.....
|
|
Góra |
|
dna.autos
|
Napisane: 12.12.2021, 22:24 |
|
Dołączył: 11.12.2021 Posty: 38
|
I jeszcze jedno: kolega pdmobil,pytanie......czy byłeś w abcars podczas renowacji polskiego Porsche? Hmmmm
|
|
Góra |
|
dawid012
|
Napisane: 12.12.2021, 22:34 |
|
Dołączył: 27.12.2020 Posty: 250
|
|
Góra |
|
Keber
|
Napisane: 12.12.2021, 23:17 |
|
Dołączył: 10.07.2018 Posty: 120
|
Ja z tego tematu przeczytałem tylko półsłówka typu ,PRL,..." Czy można jaśniej prosić bo nic z tego nie idzie zrozumieć.
|
|
Góra |
|
inKoguto
|
Napisane: 13.12.2021, 14:05 |
|
Dołączył: 13.12.2021 Posty: 8
|
VIN tego auta to 119120692. Co ciekawe CEPiK wypluwa dwa o tym samym numerze. Jeden z numerami WXA375F, drugi ze starymi numerami krakowskimi. Dziwne jest to, że Mikiciuka ma datę rejestracji 1969, a ten drugi 1987. W odniesieniu do samochodu Francuzów, to podali oni numer nadwozia zupełnie nie pasujący do rocznika (pierwotny) i twierdzą, że fabryka wymieniła nadwozie, nadając mu numer dla rocznika 72. Egzemplarz Mikiciuka miał ślady naprawy, takie jak po dachowaniu na Rajdzie Polski (uszkodzenie nadkola, wymieniony dach, przesunięty silnik). Kolejną sprawą jest fakt, że samochód Sobiesława Zasady w roku 72 miał poszerzenia, które w trakcie renowacji okazały się być przerobione.
|
|
Góra |
|
dna.autos
|
Napisane: 13.12.2021, 16:48 |
|
Dołączył: 11.12.2021 Posty: 38
|
Kolego inKoguto
Nie dalej jak parę dni temu,od osoby która również tutaj pisała posty, a można domniemywać,że miała lub ma bardzo dobry kontakt z P.M. usłyszałem,że to auto było zarejestrowane jednocześnie w Polsce i za granicą......
Usłyszałem również wiele słów na temat Lancii Jaroszewicza,że jest w Polsce i na się dobrze.
Nie wypowiadam się dopóki nie zobaczę konkretów, a osoba która mi to mówiła,na końcu wszystkiego się wyparła.....więc.....
Pomóż proszę.....ale z tego co wiem, to aby uzyskać informacje z Cepiku
Należy podać 1 rejestracje, tablice i nr Vin....takowe od Polskiego Porsche posiadam
Jak Cepik wypluł Ci dwa egzemplarze? Musiałeś znać datę rejestracji i tablice oraz oczywiście wspólny Vin,egzemplarza zarejestrowanego na krakowskie tablice?
I teraz nie pytam skąd masz te informacje,tylko podaj proszę dane,aby Cepik wypluł mi to samo co wypluł na tablicę Wxa.....
Bardzo dziękuję
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|