pdmobil napisał(a):
Sporo się tu pokazało entuzjazmu dla tego projektu.
Chyba jeszcze więcej hejtu.
Finał na dzisiejszej Karowej mnie trochę zawiódł, bo myślałem, że po prezentacji Mistrz się przejedzie ! Na tempo nie liczyłem...
Przepraszam za póżną odpowiedz ale nie sledzę czasem na bierząco, jestem w US i inna strefa czasowa tez mi przesuwa cały schemat.
Piotr. Troche za surowo napisales z tym hejtem bo nie pamietam zeby tu hejtowano ten projekt jakos wyjatkowo.
To, ze ktos poddaje watpliwosc pewnych historyjek opierając sie na technicznych detalach , to nie zaden hejt.
Napisze to jeszcze raz.
To, że ktos wychodzi w internet bardzo szerokim PR oświadczając, że ma auto SZESCIO- krotnego mistrza Swiata, to sam zdaje sobie sprawę, że ktos powie "sprawdzam".
Patryk Mikiciuk zrobił sobie autem Costa Brava ogladalnosc na poziomie kilku milionów, wiec chyba wie co to odpowiedzialność.
Ale do rzeczy...
Ja poddalem w wątpliwość kompletację tego wozu, bo historyjki, ktore opisuja nie trzymaja sie kupy.
Od swiatel, kol, klatki, skrzyni, silnika na zawieszeniach kończąc.
Piszesz Potrze.. cytuje :
- WYKAŻ W KONKRETNY SPOSÓB, NAJLEPIEJ POPRZEZ DANE Z KART BT z RAJDU POLSKI'72,( do których sam się odwołujesz), albo w inny wiarygodny sposób, że ten samochód, nie jest tym, który uczestniczył w tym rajdzie i uległ wypadkowi
Otoz nie Piotrze.
To jest kompletne odwrócenie kota ogonem.
To JA proszę o wykazanie kart i numerów !
To ja prosze o konkret !
Powiedziec mozna wszystko, a ja prosze o papier na to.
Prosze o vin, nr nadwozia i skan karty Rajdu Polski.
Bo to wszystko musi byc i trzymac sie kolejnosci.
Gadanie o tym ze 50 lat temu Zasada starl numery, zeby poukrywac wszystko chyba wszyscy wyśmieją.
Stuttgart to nie Słomczyn.
Na tym polega dochodzenie historyczne.
Bez tego mamy tylko kopie nastepnej rajdowki.
Podaj vin bo mowisz, ze znasz, a ja zaraz wyciagam Kardex.
Kardex na pewno wykaże czy auto bylo przygotowane do sportu.
A jeżeli było to w jakim zakresie.
Jak bedziemy mieli szczescie, to kazda modyfikacja bedzie miec date.
Bo tak wyglada czesto karta dzialu Piecha.
A jak powszechnie w historycznym swiecie Porsche wiadomo, pan Sobieslaw prosil Piecha bezposrednio o kazdy szczegół.
WSZYSTKIE auta pana Zasady takie mialy.
Bez wyjatku.
Bardzo chetnie dowiem sie, ze moje watpliwosci byly bledem i mamy prawdziwe auto Sobieslawa Zasady.
Tego wam i sobie życzę.