Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 4:21 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Historia auta Sobiesława Zasady.

911 S kolor Tangerine produkcja 1971 model '72.

najpierw mały wstęp..

Od 3 lat z moim przyjacielem chcemy zbudować replikę auta RS ktore jechalo w Targa Florio w 1973 r. To słynne auto obrandowane Martini, ktore po sukcesach we Wloszech zaginelo w Macau pare lat potem.
Pewnie jest w Otrębusach razem z autem Stalina i czolgiem 4 pancernych.. :D

Grzebiac w historii srebrnego Martini przypadkiem odkrylem numerologię, która nie była istotą projektu, ale jest ciekawa. I ma zwiazek z autem Zasady.

Wielu fanow Porsche myli to srebrne Martini 911 ze słynnym RSR Martini ( z zielonym zderzakiem) które stoi w muzeum w Zuffenhausen. To jest kompletnie inny woz. Auto z Targa Florio ma numer seryjny 911 360 0002.
I tu sie zaczyna koniunkcja z autem Zasady.
Ponieważ słynne Martini było protypowym RS z numerem 02 a auto Zasady mialo numer 01. Dokladnie 911 360 0001.
Pozniejsze RS i RSR mialy numery rozpoczynające sie dopiero od seri 0036.

Projekt wyscigowego RS wziął sie w Weissach od przerobienia 2 szt rozbitych aut S/T w rajdach. Dopiero potem budowano RSR na bazie kompletnie nowej karoserii.
Zaznaczam, że to powstawało już bardziej w Weissach niż w Werk Eins gdzie skupiono sie calkowiecie na dewelopingu 917.
Stąd często tablice probne wozow RS zamiast S-0000 to LAO-0000..

Do rzeczy.
Auto Zasady z rajdu Polski 72, to auto ktore zostalo wyprodukowane jako wóz S z motorem 2.4 MFI.
Numer seryjny 911230 0769. Numer nadwozia 1023900

Dla tych co nie sledzą wątku objasniam co to oznacza.

Numer VIN to co innego niż numer nadwozia w wozach powyżej 1967 roku!
Jest to niezwykle mylące gdyż karoserie budowano nadając im numer seryjny, a dopiero potem po specyfikacji i uzbrojeniu nadawano kompletnie inny VIN.
W obydwu numerach jest zawarta data, typ nadwozia, producent i nr seryjny.
Za to w numerze VIN jest zawarty model silnika.

Analogia numeru wyglada nastepująco (numer 911 230 0769)
911 - model auta
230 - 2 oznacza rok modelowy 1972 / 3 oznacza typ silnika S / 0 oznacza ze to coupe
0769 - to numer seryjny wozu

Analogia numeru nadwozia ma sie nastepująco ( numer 102 3900 )
1 - oznacza auto 911
0 - oznacza coupe
2 - oznacza koncowke roku produkcji tego konkretnego nadwozia
3900 - numer seryjny produkcji

Ja wiem ze to moze sie wydawac skomplikowane ale dla siedzących w temacie to oczywiste. Tak są zakodowane numery w Porsche serii A do F.
Mīśle że wielu sie przyda taka informacja :D

Dlatego nawet jak ktoś wytnie numery na szybie , blotniku czy kolo baku to i tak jest coś takiego jak numer nadwozia ktory jest jeszcze w 3 miejscach !

Wracając do Zasady i jego samochodu.
Auto ( 911 230 0769) jako S/T Tangerine z rajdu Polski dostarczone dla Zasady mialo pełna specyfikację ST ale bez silnika . Silnik to była "zwykla" S 2.350 cm na MFI.
Mowie zwykla bo pozne auta ST mialy juz twinspark, doppelCDS i były bardziej doprężone.
Ten samochod mial wypadek pod Krakowem i zaraz po nim powrocil do fabryki.
Zasada otrzymal nowe auto prawdopodobnie z numerem 911 230 1349 ale tego nie jestem pewien .. To auto potem mial w swojej kolekcji Brumos.

Latem 73 roku dzial Rennabteilung kierowany przez słynnego kierowce wyscigowego i testowego Porsche czyli Jurgena Bartha zacząl przerabiac rozbite ST Zasady na potrzebe PIERWSZEGO prototypu RS.
To był proto na potrzeby testów w Weissach i nigdzie nie startowal. Auto kompletnie ogolocono i nadano mu nowy numer fabryczny ale pozostawiono numer karoserii.
Wszystko jest w dokumentach Porsche do dziś.
Numery które mu nadano to 911 360 0001
Nad autem pracował osobiście Norbert Singer testując silniki 2.7 i 2.8 które znalażly następstwo jako RSR.

Auto nr 911 360 0001 ( czyli były wóz Zasady z rajdu Polski) zostal sprzedany po testach w Weissach w lutym 1974 roku do tworzonego słynnego potem tunera brytyjskiego o nazwie Autofarm. Auto w budzie F nie mialo dla Porsche zadnej wartości gdyż promowano juz linie G. Nowe RS maily juz takie nadwozia.

Na auto Zasady 72 jest faktura ktora zalączam poniżej.
Takze obok jest list Jurgena Bartha ( szefa sportu w Porsche) który opisuje transformacje ST Zasady w RS 0001.
Autofarm otzrymuje od Porsche do karoserii także 3 doświadczalne silniki Singera które będa montowane do dalszego scigania sie ale juz tylko po torze.

Brytyjski Autofarm dokumentuje bardzo dokladnie swoje prace i jest dostępne zdjecie z numerem seryjnym Zasady ukrytym pod deską. Na dashbordzie takze jest widoczna kredka lakierni fabrycznej z dodatkowym numerem tak jak to opisała fabryka.
Potem Steve Carr sprzedają auto Stanley Palmerowi.
Auto Zasady wielokrotnie zmienia swoich włascicieli ale ma piękna historię gdyż startuje w mistrzostwach GB jak i Irlandii.
Autem wciąż opiekuje sie Autofarm.

Dziś auto Zasady z rajdu Polski 72 znajduje sie w Monaco i jezdzi po najbardziej snobistycznych imprezach po całym świecie. Występuje w Muzeum Porsche, było na Pebble Beach, startowalo na Goodwood. Opisywane bylo na Luftgekuhlt i w Christophorus.

Ma wszystkie papiery wyscigowe FIA i CAŁA udokumentowaną historię podpisana przez najbardziej świetych w Porsche.

Jeżeli ktoś chce je zobaczyć w ruchu to prosze oto auto Zasady.
10 lat temu na Laguna seca - film Porsche.

https://www.youtube.com/watch?v=9E6F3wHsmI0
1 min 2 sek. :)

PS. PdMobil
Mialem cie za rozsądnego faceta, który może coś wnieśc mądrego do tego wątku, czy wogóle w sprawach historycznych Porsche. Bo o to chodzi w publicznym forum. Projekt Patryka byl od poczatku kompletną brednią historyczną ale rozmył sie na udowadnianiu lampki czy zgrzewki drutu spawalniczego a historie tworzy sie u podstaw i tam sie ją odnajduje.
Tymczasem sie myłiłem. Jesteś autorem pieniactwa i gdybactwa niczym nie uzasadnionego. Wiem nie powiem, widzialem ale nie zdradze.. Zasada kupowal ale o tym ciii.. Powtarzasz jak mantrę ciągle te same docinki i złośliwości. Chciałes konkret to masz konkret.
Z samego Zasady na tym forum zrobiono jakiegos krętacza i złodzieja.. Zamiast historykiem jestes dla mnie jakims Macierewiczem tego projektu, który ciągle widzi brzozę w niewłasciwym miejscu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 6:17 

Dołączył: 9.09.2018
Posty: 59
marko356 napisał(a):
Historia auta Sobiesława Zasady.



Dziekuje. +1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 9:16 

Dołączył: 25.01.2012
Posty: 67
@marko356 czapki z głów za Twoja wiedzę i poświęcony czas dla nas żeby przybliżyć historie tych samochodów. Jesteś niezastąpiony i naprawdę cieszę się, że jesteś członkiem tego forum! Brawo!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 9:45 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Szkoda ze Mikiciuk nie ma odwagi żeby się przyznać że zrobił wielkie show obok zwykłego samochodu nie mającego nic wspólnego z rajdówką Zasady..

Marko Twoje dociekanie i wiedza historyczna jest dużo ciekawsza niż te brednie z kanału PM..

Przynajmniej mnie się to lepiej czytalo niż ogladalo wydłużane na siłę kolejne odcinki produkowania fałszywego oryginału..
Wyszlo z jego youtube jak z każdym programem tvn turbo. Program rozrywkowy, a nie dokumentalny..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 10:11 

Dołączył: 28.10.2017
Posty: 85
I pytanie czy "honorowi"zachowają się teraz honorowo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 11:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2055
Marko, bardzo dziękuję, świetnie wszystko opisałeś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 13:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
To jest historia podparta faktami !
marko356 - szacun za ogrom wiedzy, dociekliwość i chęć podzielenia się nią na publicznym forum !!!



PS. Nie palcie Kolegi pdmobila na stosie, pamiętajcie, że każdy z nas trochę inaczej widzi świat, obraca się w innym świecie wydarzeń, inaczej je interpretuje, na końcu te same fakty może inaczej opisywać...
Wypijemy piwo na zlocie i chętnie posłuchamy jeszcze - taką mam nadzieję ! :wink:




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2021, 13:45 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1189
Ja piernicze ,co nie którzy to zaciekli jak z tej jedynej słusznej p...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.12.2021, 1:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5041
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@marco356
Powiem tylko jedno słowo, szacun :-)
No to teraz Patryk chyba jednak będzie musiał oficjalnie się ustosunkować do zamieszczonych przez Ciebie tutaj informacji…
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.12.2021, 9:22 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Panowie, panie..
Dziekuje za pochwały ale one sa znacznie na wyrost.
Nie jestem żadnym bohaterem to cześc mojego zwykłego dnia pracy.

Znalezienie informacji o tym wozie, okazały sie banalnie proste.
Sam popełnilem blad, bo siegnąłem do profesjonalnych żródel i kontaktów a tymczasem wiekszośc jest do znalezienia w dość prosty sposób, bo to jest BARDZO ZNANY i OFICJALNY samochod.

Zapewniam was, że 10 krotnie jest mi trudniej odnaleźć specyfikacje sportowe czy historie Porsche, które jezdzily bardziej amatorsko lub byly cywilnymi autami.
Gdzie nie ma nic, poza kardexem a wlasciciele dawno nie żyją.
Podkreślam Kardex a nie to co można uzyskac u dealera w Porsche za 1000 zl bo Kardex zawiera inne informacje i jest wewnetrza kartą fabryczną wozu.
Nikt oficjalnie Kardexu wam nie wyda.

Zajmuje sie tym na co dzień. Kopię w kardexach i archiwum porsche od lat. Caly mój dom to setki książek na ten temat. Mam 70% wszystkich wydanych Christophorusów od 60 lat. Mam numery seryjne WSZYSTKICH wozow w motorsporcie Porsche do roku 1978.
Wszystkie Proto, F1, F2, R, S/T, RS, Leichtbau itd..
Mam cała kartotekę 356 Registry od lat 50 ciu.
Wszystkie manuale fabryczne lącznie z tymi najbardziej egzotycznymi typu Furhrman, 906 , 904, czy 917..

Kiedyś sie tym zajmowalem jako hobby, a teraz jest to moja zwyczajna komercyjna praca.

Doradzam niejednej kolekcji fanatykom Porsche po całym świecie i nie mogę sobie pozwolić na głupoty o KJsach czy pomyłki w numerach seryjnych.
Dlatego staram sie podchodzic do tego systemowo.

Odpowiadam za takie auta jak GTS , niejedno RS 73 czy dziesiątki wrakow PreA czy innych dziwadel gdzie historie są bardziej pokręcone niż historia Polski.
Wycinane numery, pozamieniane silniki, starte oznaczenia to codzienność w gratach Porsche.
RS73 i Speedstery są najbardziej fałszowanymi pojazdami na świecie.

Nie mogę sobie pozwolić na ględzenie o niczym, bo stracę wiarygodnośc u ludzi którzy są poważni. Operuję ich majątkiem.

Sam siedze teraz nad historią wyscigową aluminiowego 356 która idzie do nikąd, a jest to na pewno wóz ultra wyjątkowy. Tak samo jak ugrzęzlem z S/T z mistrzostw Danii .
A to są naprawdę auta warte fortuny.
Jak nie ma w papierach zapisów o wyscigach, to cala legenda jest warta tyle to przemówienia Morawieckiego.
:)

Nie chcę zadnych krucjat z żadnymi Mikiciukami, bo nie to bylo moją intencją.
Choć nie ukrywam, że zabolało mnie że sklamal, że ja do niego nieustannie wydzwaniam.
To wszystko jest nieistotne. Ja mam co robić i tonę w pracy :(

Forum PCP chcialo poznać woz Rally PL 72 i oto jest jego historia.
To wszystko.
Jawna i oficjalna.

A to że ludzie przesyłali misie pluszowe, kubki, makatki i patelnie z napisem Zasada przez 2 lata do warsztatu gdzie opowiadano androny, to jest częscią show, którego niekoniecznie trzeba oglądać.

Jakbym byl Zasadą, to może bym sie zdenerwował, a tak pośmiejmy sie wszyscy.
Jakbym byl jego prawnikiem to wystawiłbym konkretną fakturę :D

I jeszcze jedno.

Powstał naprawdę ładny wóz, co podkreślilem milion razy.
Ten wóz przybliżyl kawał historii polskich rajdów i pokazal czym jest renowacja tego typu objektu. Jakie sa tego trudności i jaka to jest walka czysto techniczna.

I na koniec... :)
Sam samochod Patryka też jest ultra ciekawy .. Serio.
Bo ktoś do Polski sprowadzil z Belgii z 1969 roku sobie 911. I byl on od wtedy na Polskich rejestracjach! Dopisuje go do swojej listy naprawdę POLSKICH PORSCHE.

Tak jak tu jeden forumowicz zauważyl, super by bylo znależc wlasciciela i tam drążyć..
Jakby nie bylo, to i tak jest rarytas.

Wujek Ferdynand :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.12.2021, 16:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 857
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Marko zostałeś moim mistrzem po raz drugi!

Pierwszy raz jak wpadłeś w tym swoim kombinezionie 356tką 2 lata temu na Zlot a drugi raz dzisiaj jak czytałem jak mogła wyglądać hipotetyczna rozmowa Zasady z Porsche :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Za tą wielką garść faktów również "czapki z głów"!




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.12.2021, 16:38 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Słowo się rzekło, kobyłka u płota.
Marko, masz moje uznanie za pracę i przekazaną wiedzę.
Jednym zdaniem z zacytowanego pisemka, uznaję, załatwiłeś sprawę udziału auta w RP'72.
Szkoda, że nie przybliżyłeś historii "szarego", o którym cały czas pisałem, przypuszczając, że może to jest to auto. Ja o zupie, Ty przez 3 lata o dupie, wg. swojego scenariusza. Ale dobrze, że historia "119 120 692" zainteresowała Cię i może ustalisz coś więcej niż w Kardexie i co ja widziałem na żywo. To jest spore pole do popisu !
Wracając do twoich informacji, obfitych i zawiłych, trudno nie zauważyć rozbieżności między pismem Bartha i fakturą. Czyli wrak samochodu Zasady, który po wypadku trafił do Press and Sport Division, tam został...ogołocony...przebudowany/odbudowany i z nowym numerem sprzedany...jako pierwszy RS ? Jak to się ma, do twoich poprzednich wynurzeń o numerach, przeróbkach, o czym wspominał np. inKoguto ?
Czy znowu wyniesiesz wnioski o twardogłowych ?
Nawiasem, strasznie łatwo oceniasz innych, imputując różne treści, chyba zapominając, że tym samym dajesz też opinię o sobie. Ładnie piszesz ... " W Stanach...Musisz roztaczać wokół siebie atmosferę sukcesu. Gdy cię widać - masz co robić ". Widzimy Cię od trzech lat :lol: Ja polecałbym wsłuchać się w stare polskie powiedzenie: " kiedy z cudzej mąki będziesz robił chleb tylko dla siebie, to w końcu się udławisz".
Powiedzenie znacznie starsze niż czasy kiedy Ciebie na świecie nie było, a ja z wypiekami latałem z serwisami na rajdach....tu Zasada na RP'70 (fotka moja) :
Załącznik:
20211228_173200~3_resized.jpg
dlatego łatwiej mi się porozumieć z Muchą, Jaroszewiczem, Bielakiem, Bronikowskim, Ciecierzyńskim, Stawowiakiem niż z Tobą.
Może daruj sobie komentarz. Powiedziałeś wiele, pięknie i wesoło. Chwilami za wiele i nie na temat.
Sedno :
Jeszcze raz dziękuję za rzeczową informacje o vin auta z RP'72.
Dlaczego nie podałeś jej 2-3 lata temu, na samym początku ?
Ile nieporozumień byśmy dzięki Tobie uniknęli ?

a....Duke : na fotkach z Costa Brava widać, że auto Zasady miało zbiornik oleju przed tylnym prawym kołem (klapka), no chyba, że Marko powie inaczej :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.12.2021, 18:36 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1189
Fajnie że jest wyjaśniona historia wozu p.Zasady. A dziejów auta P.M chyba się nie dowiemy -chodzi o przeróbki ,przebudowy i czy gdzieś ktoś się ścigał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 12:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Marko356 dzięki za podanie nr VIN i dokumentów.

https://www.ultimatecarpage.com/chassis ... -0001.html

Interesujące jest to dla mnie, że Pan PM zrobił show z wielomilionową publicznością w dużej mierze dzięki uczestnikom tego forum, a także Klubowiczom PCP, a teraz... nie ma czasu ustosunkować się do zaprezentowanych tu materiałów.

Dla mnie to jest tak po ludzku przykre...

PS. Ostatni update cytowanej przeze mnie strony pochodzi z 2 maja 2014 - wtedy nawet nie marzyłem, że będę kiedyś posiadaczem Porsche :)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 12:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Każdy potrzebuje klakierów a tu klaka wysiadła…
Ot i cała tajemnica niebytnosci.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 14:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5041
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
adamax napisał(a):
Interesujące jest to dla mnie, że Pan PM zrobił show z wielomilionową publicznością w dużej mierze dzięki uczestnikom tego forum, a także Klubowiczom PCP


Adam,

Chyba przesadzasz…
Show był dla i dzięki tysiącom obserwujących tego tasiemca na YouTube i innych Instagramach a nie dzięki, z całym szacunkiem dla, garstki klubowiczów zapaleńców marki…
Marketing Panie, marketing oparty o nowe narzędzia digitalowe. Takie czasy :-(

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 14:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Mata,

Oczywiście, ale jak każda sprawa w internecie działa ona jak kula śniegowa. Najpierw musi być pewna grupa „inicjalna” która udostępnia i publikuje na swoich mediach społecznościowych informacje o jakimś wydarzeniu, a sporo osób z tego forum to robiło - następnie dopiero poszła profesjonalna machina lokowania i pozycjonowania tego serialu w Google :)

Dla mnie jest conajmniej dziwne (nie chcę dosadniej pisać), że PM nie podjął tutaj się jasnej odpowiedzi. Gdzie miałby to robić, jak nie „wśród swoich”?

Ostatecznie to jedno z dwóch najpopularniejszych forów w tym kraju o tematyce Porsche.

Czekam z niecierpliwością na jego odpowiedz.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 16:10 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Pdmobil....no idz w koncu do PM i pokaz prawde 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 16:21 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
dna.autos napisał(a):
Pdmobil....no idz w koncu do PM i pokaz prawde 8)

Myślę, że sam czyta. Jemu, swoją dociekliwością co do "szarego", też strzeliłem w stopę 😞
@dna...podałem tobie nr.tel. na pw tak jak wcześniej wspominałem. Kiedy się odezwiesz ?
Nie w celu pyskówki, bo temat raczej jest załatwiony. Myślę, że się znamy.....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2021, 19:16 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum