Autor |
Wiadomość |
kacper
|
Napisane: 20.07.2023, 10:18 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Raczej jeden z silniczków sterujących klapami Dostać się do nich to nie jest jakiś wielki problem…..
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.07.2023, 11:28 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Oby. Chciałbym już zakończyć etap mechaniczny.
Następny etap (malowanie całego auta) dopiero na jesieni.
|
|
Góra |
|
Pork_addicted
|
Napisane: 20.07.2023, 12:30 |
|
Dołączył: 11.05.2023 Posty: 20
|
Masz jakiegos lakiernika wybranego?
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.07.2023, 14:18 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Pork_addicted napisał(a): Masz jakiegos lakiernika wybranego? Jeszcze nie - ale albo chyba oddam do Kacpra z Call911 albo do Michała z BLS na Parowcowej w Warszawie. Zobaczymy.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.07.2023, 14:23 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
No i niestety to nie jest wina silniczków. Hubert sprawdził je od razu jako pierwsze - niestety po zamknięciu klap ręcznie dalej wieje ciepłe powietrze, więc albo jest coś połamane albo rozszczelniła się nagrzewnica, co podobno się zdarza.
Aby ja wytargać, trzeba zdemontować cały dół deski, oczywiście spuścić dopiero co nabity czynnik z klimy, spuścić paliwo, wymontować zbiornik paliwa, rozebrać ścianę grodziową ... duża robota na +/- 10-12h, czyli sama robocizna wyjdzie 2500-3000zł + oczywiście jeszcze części...
Projekt Śmietnik nie zawodzi.
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 20.07.2023, 16:58 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 405
Nr klubowicza: 583
|
sprawdź czy masz całe ale to CAŁE i szczelne wszystkie rury doprowadzające ciepło z silnika, te pod spodem i pod nogami.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.07.2023, 20:00 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Info od Huberta:
Wszystko już działa, nie musiałem wyciągać nagrzewnicy - doszedłem od środka w przepustnicy był kawałek starego przewodu od ogrzewania i nie pozwalał jej się całkowicie zamknąć.
Ufff. Wreszcie jakieś dobre wieści.
Niech wraca, muszę jeszcze na szybko audio w nim ogarnąć, bo działają tylko 3 głośniki z 6, a do tego ma jakiś 10 letni headunit bez bluetootha.
Plus oczywiście jeszcze zostaje nieszczęsna stacyjka - na razie zamówiłem sam kluczyk pod VIN w Porsche, aby nie iść w koszty (kluczyk 350zł; cała stacyjka 3700zł) - zobaczymy, czy to rozwiąże sprawę.
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 20.07.2023, 20:58 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 405
Nr klubowicza: 583
|
Elberoth napisał(a): nowa stacyjka to koszt ok 7500zł, a jeżeli jeszcze chcemy używać jednego kluczyka do stacyjki i drzwi, to trzeba będzie wymienić również zamki w drzwiach, za kolejne kilka tysięcy złotych ... czyli lekko licząc zabawa na 10+ kzł. Elberoth napisał(a): Plus oczywiście jeszcze zostaje nieszczęsna stacyjka - na razie zamówiłem sam kluczyk pod VIN w Porsche, aby nie iść w koszty (kluczyk 350zł; cała stacyjka 3700zł) - zobaczymy, czy to rozwiąże sprawę. Widzę że stacyjka mocno staniała Wymiana kluczyka nic nie zmieni lub niewiele zmieni, takie wyrobienie stacyjki jest typowe w samochodach gdzie przy kluczyku wisi pęk innych kluczy/rzeczy/itp
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.07.2023, 23:40 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Nie staniała, tylko sprawdziłem cenę w ASO do dokładnie tego modelu (moja wcześniejsza estymacja wynikała z ceny na amerykańskim Pelican Parts - jak się okazało miałem zły numer części).
Co więcej, aby NIE iść w koszty, postanowiłem zaryzykować i na próbę zamówić sam grot kluczyka @ 350zł. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, zamówię całą stacyjkę w ASO.
Dla odmiany, koszt przerobienia świateł się zwiększył, z 7000 o których pisałem do 12kzł. Zapomniałem uwzględnić koszt wymiany tylnych świateł - amerykańska blenda centralna nie posiada gniazd żarówek do światła przeciwmgielnego (mimo, że z zewnątrz wygląda identycznie). Musiałem zamówić więc całą blendę, a następnie jeszcze oba światła boczne, bo raz że jedno okazało się być połamane, a dwa, że po wymianie nie pasował kolor.
Po wymianie elementów koniecznych do naprawy, podaję zawsze ich finalny koszt.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.07.2023, 23:52 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wydaje mi się, że koszt rejestracji na "żółte" jest zdecydowanie niższy, a załatwia legalizację oryginalnych świateł ? Tylne p.mgłowe musi być, ale to na prawdę nie jest problem. Przy okazji w "opinii" można zawrzeć informację o historii, przebiegu etc. żeby wszystko było cacy
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 21.07.2023, 0:34 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Możesz swoje 911 wrzucać na żółte. Ja na żółtych ma Testarossę. Jedno auto i wystarczy.
Wszystkie 911 mam na białych (wszystkie z 911 w numerze; zielone 964 będzie miało nowe tablice z 911 next week).
Nie będę rejestrował auta na żółte, tylko po to, aby zalegalizować amerykańskie światła. Już głupszego pomysłu dawno nie słyszałem.
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 21.07.2023, 6:58 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 405
Nr klubowicza: 583
|
Pojawiły się stacyjki w ASO, po długim braku dostępności
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 21.07.2023, 7:59 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
[quote="Elberoth"] ....nie będę rejestrował auta na żółte, tylko po to, aby zalegalizować amerykańskie światła. Już głupszego pomysłu dawno nie słyszałem.[/quoite] Masz samochód z Ameryki więc .... Poza tym na każdym kroku ubolewasz, że tyle to kosztuje .... Wśród wielu mądrych pomysłów w końcu usłyszałeś coś głupiego. Wielu posiadaczy aut z Amyryki, zwłaszcza tych starszych, myśli głupio, zostawiając oryginał. Każdy ma swój rozum.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 21.07.2023, 9:16 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
LeON napisał(a): Pojawiły się stacyjki w ASO, po długim braku dostępności Tak wiem - też mnie to zdziwiło, ponieważ wcześniej dwie osoby z branży 911 informowały mnie o braku stacyjek do tego modelu (stąd i moje poszukiwania za granicą). Obecnie można zamówić w ASO stacyjkę pod VIN, podobnie jak kluczyk. Koszt ok 3700zł.
|
|
Góra |
|
dawid012
|
Napisane: 21.07.2023, 10:47 |
|
Dołączył: 27.12.2020 Posty: 252
|
Elberoth napisał(a): wszystkie z 911 w numerze z ciekawości - to się składa papiery na tablice i się czeka aż w Urzędzie "911" się pojawi, coś na zasadzie prośby-rezerwacji, czy jak? Czy nękanie babki w okienku, aby przegrzebała cały magazynek? Zawsze jak rejestrowałem auto to było kilka tablic do wyboru, ale nigdy jakichś ciekawych numerów nie było. Też mi na tym specjalnie nie zależało, ale pewnie jakby było coś w stylu "XX 12345" to bym wziął.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 21.07.2023, 11:20 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1650 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
To akurat także można było sprawdzić przed zakupem. Nie ma co walić głową w mur PS. Będzie śliczny ! PS2. Stawiam, że jeszcze kilka trupów z szafy wypadnie. Przecież jest z polecenia
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 21.07.2023, 14:36 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1650 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
(powyższą wypowiedź napisałem w kontekście uszkodzonej nagrzewnicy, nie zauważyłem, że jest jeszcze jedna strona w tym szybko rozwijającym się wątku...)
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 21.07.2023, 16:04 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
Tak, z pewnością w środku zimy zorientowałbyś się, że po ustawieniu powietrza na zimne i włączeniu klimy (która nie działała), jednym nawiewem leci trochę ciepłego powietrza. Litości.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 21.07.2023, 16:07 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 694
|
dawid012 napisał(a): z ciekawości - to się składa papiery na tablice i się czeka aż w Urzędzie "911" się pojawi, coś na zasadzie prośby-rezerwacji, czy jak? Czy nękanie babki w okienku, aby przegrzebała cały magazynek? Zawsze jak rejestrowałem auto to było kilka tablic do wyboru, ale nigdy jakichś ciekawych numerów nie było. Też mi na tym specjalnie nie zależało, ale pewnie jakby było coś w stylu "XX 12345" to bym wziął. Dzwonisz do Pani Wiolety i ona wszystko załatwia. Kwestia znajomości w urzędach komunikacyjnych, bo ktoś musi ci taką tablicę wyszukać w puli jaka przychodzi i odłożyć. https://azdozet.pl/Wśród moich znajomych prawie wszyscy mają numery z 911, ostatnio kumplowi na McLarena 720s załatwiła WE 6S720, a Dominikowi na Countacha 25th Anniversary żółte blachy WE 25X. Fajnie to wygląda, w przeciwieństwie do numerów imiennych, z których 99% to czysty cringe (sam miałem kiedyś N0 LIMIT i N0 NAME, ale to było ponad 20 lat temu...).
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 21.07.2023, 19:32 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 200
Nr klubowicza: 267
|
dawid012 napisał(a): Elberoth napisał(a): wszystkie z 911 w numerze z ciekawości - to się składa papiery na tablice i się czeka aż w Urzędzie "911" się pojawi, coś na zasadzie prośby-rezerwacji, czy jak? Czy nękanie babki w okienku, aby przegrzebała cały magazynek? Zawsze jak rejestrowałem auto to było kilka tablic do wyboru, ale nigdy jakichś ciekawych numerów nie było. Też mi na tym specjalnie nie zależało, ale pewnie jakby było coś w stylu "XX 12345" to bym wziął. Poszukaj biura które na co dzień, zarobkowo zajmuje się rejestracją aut. Poproś ich o „911” na tablicy. Dorzucisz stówkę może dwie i masz.
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|