Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7.07.2023, 11:03 

Rafał-El napisał(a):
Na razie nie widzę, żeby przy tym silniku było robione coś prócz uszczelnienia i kosmetyki. Wal nominalny, tłoki i cylindry stare więc trzymają wymiar, zawory w glowicach stare więc nie były wypalone. Aparat zaplonowy tylko wyczyszczony, pasek był cały. Moim zdaniem w silniku nie ma się do czego przyczepić. Nie mam doświadczenia z takim silnikiem po 300 tysiącach ale jeśli tyle wytrzymuje i nadaje się do dalszej eksploatacji to o co chodzi ? O wycieki, które są standardem dla tych silników i można to było stwierdzić przy zakupie ?

Jesteś z Łodzi, podobnie jak Paweł z CarBone i sprzedający. Sam potwierdzałeś, że się znacie (przynajmniej z Pawłem z CarBone). To niestety - mówiąc delikatnie - poddaje w wątpliwość bezstronność twoich wpisów.

Zdjęcia twojego idealnego silnika masz na stronie 1 i 8:
964-projekt-smietnik-t27828.html#p270379
964-projekt-smietnik-t27828-140.html#p271104

Wałki śmietnik, koniki śmietnik, głowice do całkowitej obróbki, do tego wszystkie panewki, porysowany wał, pourywane szpilki głowic, przeżarte korozją szpilki bloku (Hubert mi mówił, że pierwszy raz coś takiego widział) itd - to nie są typowe bolączki silnika o przebiegu 120kkm.

Natomiast to zdecydowanie są spodziewane bolączki silnika o przebiegu 300kkm, do całkowitej odbudowy.

Po prostu Pure Perfection, jak opisał ten samochód w ogłoszeniu twój kumpel z CarBone.

PostNapisane: 7.07.2023, 11:03 

AdamWalenda napisał(a):
Co nie zmienia faktu, że przy zakupie 40 letniego klasyka warto zrobić przegląd auta przedzakupowy.

Wykazałby, że licznik jest cofnięty o 200kkm?

Odpowiem za ciebie - nie.

PostNapisane: 7.07.2023, 11:17