To porsche "wrak" było prezentowane w wakacje nad morzem. W zeszłym roku też był tego typu koncept w Warszawie, były stare 911 np obklejone całe w kratkę. Wg mnie całkiem fajnie wyszło. Osobiście takie artystyczne wizje mi się podobają, natomiast nie podoba mi się kierunek w który idzie marketing Porsche w Polsce. Jakaś "kreatywna" agencja się tam wepchała i "rozdają" na lewo i prawo samochody influencerom. Wypożyczają im na tydzień itp żeby marka trafiała do młodych ludzi, czyli generalnie do bogatych dzieciaków. O tyle o ile rozumiem takie działania - wszak to kolejni klienci tak obawiam się, że z czasem mogą zjeść swój własny ogon. Dokładnie to stało się z Mercedesem, gdzie z marki "dla dziadków" poprzez szereg promocji np właśnie z influencerami (i wprowadzeniem modelu CLA) stała się marką dla tych wszystkich youtuberów, strimerów i pato-strimerów. Osobiście mi się to nie podoba i m.in dlatego zrezygnowałem z tej marki w garażu. Mam nadzieję, że Porsche nie pójdzie tą drogą, choć już na nią wjechało. Co chwilę mi wyskakuje jakiś influencer z podpisem typu "thank you porsche" bla bla bla (post sponsorowany)
nie podoba mi się , nie skumałem , takiej syreny to bym się wystraszył nie dziwie się ze on wciąż żyje tym horrorem z młodości , ehh kiedyś to były reklamy - może o to chodziło żeby nawiązać ze kiedyś auto było autem
To porsche "wrak" było prezentowane w wakacje nad morzem. W zeszłym roku też był tego typu koncept w Warszawie, były stare 911 np obklejone całe w kratkę. Wg mnie całkiem fajnie wyszło. Osobiście takie artystyczne wizje mi się podobają, natomiast nie podoba mi się kierunek w który idzie marketing Porsche w Polsce. Jakaś "kreatywna" agencja się tam wepchała i "rozdają" na lewo i prawo samochody influencerom. Wypożyczają im na tydzień itp żeby marka trafiała do młodych ludzi, czyli generalnie do bogatych dzieciaków. O tyle o ile rozumiem takie działania - wszak to kolejni klienci tak obawiam się, że z czasem mogą zjeść swój własny ogon. Dokładnie to stało się z Mercedesem, gdzie z marki "dla dziadków" poprzez szereg promocji np właśnie z influencerami (i wprowadzeniem modelu CLA) stała się marką dla tych wszystkich youtuberów, strimerów i pato-strimerów. Osobiście mi się to nie podoba i m.in dlatego zrezygnowałem z tej marki w garażu. Mam nadzieję, że Porsche nie pójdzie tą drogą, choć już na nią wjechało. Co chwilę mi wyskakuje jakiś influencer z podpisem typu "thank you porsche" bla bla bla (post sponsorowany)
z wystawy 2021
Dawid dzięki za ten post bo mam dokładnie takie samo zdanie.. Pato-strimerzy i pseudo jutuberzy którzy oglądalność mają głównie dzięki znudzonym nastolatkom. Najgorsze że coraz więcej filmików krzyczy do ciebie tytułem w stylu: Rozwaliłem felgę w nowym Porsche.. Zakopałem się Cayenne na pustyni.. Przekroczyłem 200 na niemieckiej autostradzie..
Ja rozumiem że teraz YouTube stoi głównie dzieciakami ale odnoszę wrażenie że Porsche zaczyna zatracać się w tym kierunku kosztem "starszej widowni".. A prawda taka że te obecną młodzież to ja nie wiem czy za 10 lat wogole będzie chciała samochód posiadać jakikolwiek jak to będzie tylko utrudnienie w życiu
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
panWaldek napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=B3Cab0NZxNs
996 turbo vs 992 carrera
Dla porównania okrążenia powinien wyłączyć systemy w 992 i wtedy można by porównać prędkość , z komputerem na kołach człowiek nie wygra wiec uważam, ze za ułamek ceny nowej Carrery dostajemy takie same osiągi po 20 latach i to największe zwycięstwo 996 TT
Dlaczego ma wyłączać? Kupuje się auto z wszystkimi systemami, są jego taką samą częścią jak turbosprężarka i hamulce. Rozwój motoryzacji to nie tylko ulepszanie silników
Co nie zmienia faktu, że można się bardzo cieszyć tym dwudziestoletnim autem i pewnie niejednemu w nowszym skopać tyłek
Dlaczego ma wyłączać? Kupuje się auto z wszystkimi systemami, są jego taką samą częścią jak turbosprężarka i hamulce. Rozwój motoryzacji to nie tylko ulepszanie silników
Co nie zmienia faktu, że można się bardzo cieszyć tym dwudziestoletnim autem i pewnie niejednemu w nowszym skopać tyłek
śmiem twierdzić że : 1. większą frajdę daje to 20 letnie auto 2. po małych poprawkach hamulców, zawieszenia różnica była by na poziomie 1-2 s. A nawiasem mówiąc pożyczyłem koledze ( wielki miłośnik audi tylko s i wyżej ) caymana . Po godzinie jazdy przyjechał i mówi że jeszcze w życiu się tak nie bał jechać szybko samochodem po zakrętach
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Darak napisał(a):
A nawiasem mówiąc pożyczyłem koledze ( wielki miłośnik audi tylko s i wyżej ) caymana . Po godzinie jazdy przyjechał i mówi że jeszcze w życiu się tak nie bał jechać szybko samochodem po zakrętach
Nie bardzo rozumiem, tak słabo po tych zakrętach jeżdziło mu się tym Caymanem, że się bał jechać, czy tak dobrze i szybko, że bał sie tej prędkości w zakręcie?
Ponad bańka kilometrów i wciąż upalany na trackdays , jedyne słuszne 996/997 to mezger w manualu , pamietajmy ze to jest tak naprawdę wóz z lat 90 , produkcja TT weszła w 99r ale projektowanie w tamtych latach trwalo dłużej niż dzis no i nie było oszczędzania . Wóz nie do zabicia tak naprawdę za śmieszna kasę patrząc na ceny nowszych modeli aut Gdyby nie szukanie większego zarobku przez koncern nie dopuścili by tipa do produkcji a ze wiekszosc na usa to tam widząc 4x4 + automat jankesi rzucili się i kasa w de się zgadzała . Przez to ten wóz traci w moich oczach to tak jakby do 964 turbo czy 993 tt dać tez tipa wyobrażacie sobie to , zapewne nie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Sądząc po liście płac, to nie była najtańsza produkcja. Co do zawartości... Reklamy/trailery Porsche AG miały dotąd w sobie coś buddyjskiego - piękno leży w prostocie. Ale jak wiadomo dobre jest wrogiem lepszego... Dobrze, że to syreny, a nie łabędzie, bo wyszedłby swan song
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 449
Nr klubowicza: 797
Ciekawy projekt, który pokazał mi się na Instagram. Facet ratuje Porsche 993, które ponad 4 lata leżało zalane na dnie rzeki (2014-2018). Mało tego, na dno rzeki trafiło w wyniku wypadku, więc dochodzi do tego spore uszkodzenie nadwozia. Nie do końca rozumiem sens i opłacalność takiego projektu, ale chapeau bas dla właściciela. Dowodzi tylko tego, że naprawić da się absolutnie wszystko
Autopromocja i tyle. Takie projekty dają darmowy rozgłos (patrz: Polskie Porsche i ABCar - jestem pewien że ich kolejka projektów wzrosła o kilkaset procent po tym temacie)
Jestem bardzo ciekaw co będzie ludzi trzymać przy kopciuchach, kiedy już wjadą naprawdę szybkie i lekkie samochody o charakterze sportowym w normalnych pieniądzach. Przecież przed ostatnim dekadami też były samochody, ale mało kto czerpie z nich przyjemność prowadzenia. Kiedy nagle się okaże, że można zrobić samochód elektryczny na tyle manualny i analogowy a zarazem na dużo wyższym poziomie niż obecne sportowe samochody spalinowe.
Bardzo ciekawa konfiguracja: - 991.1 wolnossak!!! - GTS (brakuje "czwóreczki" przed nazwą modelu) - szyberdach szklany - wykończenie dachu i alufelg w czarnym kolorze kontrastowym - lakier lava orange - kontrastowe białe klosze tylne - kaczy kuper ducktail - tylna wycieraczka??? Hmmm... - wnętrze takie jak w 911 dla mnie być powinno czyli całkowicie stonowana czerń wykończona kontrastową nicią, skórą, karbonem i alcantarą.
Szkoda tylko że kierownica nie po ludzkiej stronie
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników