Autor |
Wiadomość |
simprez
|
Napisane: 17.08.2011, 16:11 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
historia zatacza koło. Za 25 lat i tak wszyscy będą szukali wersji bez otwieranego dachu - tak jak teraz w przypadku 924/944 
|
|
Góra |
|
Rafał F
|
Napisane: 17.08.2011, 17:07 |
|
Dołączył: 13.08.2011 Posty: 40
|
przepraszam,a ile ma kosztować cacko z takim dachem?
fajny jest...
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 17.08.2011, 19:25 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 17.08.2011, 19:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
Tłumacz google:
Od miesięcy jesteśmy już bombardowani spyshots, spyvids i oficjalnych materiałach świadczy jak najnowszej generacji Porsche 911, 991.
Ale teraz wydaje się, że gryzą.
Oto w 2012 roku Porsche 991 (911).
Faktycznie, większość z nich mówi o tym samochodzie, więc tylko czekać na oficjalne odsłonięcie przed nami zbyt wiele szczegółów.
Bardzo krótkie podsumowanie: jest on dłuższy, podstawowe zmiany silnika od 3,6 do 3,4 i stoi w przyszłym miesiącu we Frankfurcie.
Na razie: cieszyć się zdjęcia!
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 17.08.2011, 20:54 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5293
|
Ciekawie wygląda, staram się przyzwyczaić. Nie jest tak źle jak z nowym
Cayenne z tyłu. Ciekawe kiedy pierwsze na drodze się pojawią
Mam nadzieje że nie będzie miała tylko tych wszystkich napisów z tyłu.
Co za dużo to niezdrowo... 
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 17.08.2011, 21:22 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Ale to już są w pełni oficjalne zdjęcia nowego modelu, zaden render ze spyshotow. Na autokulcie piszą, że prawie nic sie nie zmienilo (sic), a przeciez wnętrze przeszlo totalną zmianę.
http://autokult.pl/2011/08/17/porsche-9 ... ne-zdjecia
Myślę,że na żywo będzie wyglądał rewelacyjnie.
Z tylu kojarzy mi sie troche z astonem.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 17.08.2011, 22:05 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
tył nawiązuje do 918, ale faktycznie zerżnięty z astona...i laguny zerżniętej z astona.... 
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 17.08.2011, 22:32 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2720 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
mi się podoba... nowy piękny środek, z zewnątrz mało zmian, bo co tu zmieniać, jak wcześniej już było dobrze... 
_________________
były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, jest: 992 Carrera + Carbon Aero Kit
Sprzedam: GT3 992
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 18.08.2011, 21:54 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Takie mnie przemyślenie naszło - jakie wabiki na klientów zastosowano w poprzednich generacjach?
1) 964, 993 - przy całej sympatii dla tych aut, to okres ich produkcji był jednym z najtrudniejszych finansowo w dziejach marki. Słaba sprzedaż 911-tek nie pomagała. Czemu? Bo były chyba za zachowawcze (niech mi będzie wybaczone - zbyt przestarzałe) w wyglądzie i konstrukcji.
2) 996 - no i zaczął się boom. Gruntownie zmieniona stylistyka. Zupełnie nowa technologia. Nowoczesna mechanika. To było to.
3) 997 - a kiedy 996 zaczynało się powoli nudzić, odkurzono stary patent. Powrót stylistyki do historycznych wzorców (przednie światła, klamki, felgi, nawet kierownice  ). Ewolucja mechaniki, poprawianie 996 - baza była, a więc (nie?)wielkim nakładem kosztów i zręcznymi chwytami marketingowców udało się utrzymać sporą popularność. A, że ludziom żyło się lepiej  to i chętnych na 997 nie brakowało.
4) czym zachwyci 991? Albo raczej: czym zaskoczy? - wyglądem nie bardzo, zbyt podobna do ustępującej generacji. Nawet wyglądem wnętrza nikogo nie powali - to wszystko już było (kierownica i sportchrono z 997, konsola środkowa z cayenne/panamery - dobrze, że cupholderów nie zostawili tak na widoku  ). Mechaniką? No też w sumie nie. Niby jakieś nowości są, ale co tak naprawdę z punktu widzenia przeciętnego klienta/fascynata/fana jest na tyle spektakularnego, żeby tą generację wyróżnić ponad poprzednie?
Ja w tej chwili nie widzę nic takiego. Ciekawe co widzi Porsche?
Jedyne światełko w tunelu - jak najrychlej wypuszczą hybrydę! To by było dla mnie coś!
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 18.08.2011, 23:37 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2720 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Simprez, masz dużo racji... w momencie kiedy wchodziło 997, było wielkie "wow"... teraz tego nie ma... widać że auto jest świeższe, nowsze, itd... ale brakuje tego czegoś... jestem przekonany że będzie wspaniały, będzie świetnie się prowadził, itd... a nowy 7-biegowy manual chyba jednak to nie będzie to przy bardzo dobrym i chwalonym PDK...
Czas pokaże jednak uważam że jest za mało spektakularnych zmian wizualnych, które odróżniały by nowy model od poprzednich... i nie mam tu na myśli powrotu do lamp ulubionych w 996...
A może chodzi o coś innego... żeby np. właściciele 997 FL nie odczuwali za bardzo że ich auto jest już trochę stare...?
Bo z mojego punktu widzenia uważam że moje auto jest już stare (no i nie jest klasyczne jak 911, 964 czy 993)...
_________________
były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, jest: 992 Carrera + Carbon Aero Kit
Sprzedam: GT3 992
|
|
Góra |
|
hshanek
|
Napisane: 19.08.2011, 19:34 |
|
Dołączył: 6.05.2011 Posty: 36
|
A ja uważam, że w porównaniu do 997 mamy małą rewolucję. Na zdjęciach może tego nie widać za bardzo, ale zwróćcie uwagę, że proporcje - są "zupełnie" inne, jest niższa, dłuższa przez co bardziej smukła niż 997 (o ile wierzyć dostępnym informacjom).
Mi się podoba z wyglądu - mimo, że tutaj i tak najbardziej liczy się to czego nie widać.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 19.08.2011, 23:28 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
theshape
|
Napisane: 20.08.2011, 0:00 |
|
Dołączył: 27.05.2011 Posty: 231
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 21.08.2011, 14:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
I zapadła cisza......
A ja rozumiem teraz dlaczego projektanci tak zarzekali się ile czasu zostało poświęcone aby nowa 911 nie przypominała Caymana/Boxtera ....
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 21.08.2011, 14:42 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
no bo co tu gadać...teraz czekamy na auto w realu...i możliwość przejażdżki .... targi we Frankfurcie już za niecały miesiąc  .
60-80kg lżejsza niż obecna 911 S, 400KM, ciekawe ile będzie do setki. no i ten dłuższy rozstaw osi, lekko szersza...
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 21.08.2011, 15:18 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
wyglada ....slicznie. Chyba jednak bedzie ruch w sprzedazy podstawowych 997 
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 21.08.2011, 20:57 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
trochę się z Tobą zgadzam - widok silnika w Lambo Aventador to jest super uczta dla oczu...
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 21.08.2011, 21:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
W poście wysłanym: Nie Sie 21, 2011 20:03 zapomniałeś podpisu... 
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 21.08.2011, 23:35 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2504 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Trochę marudzicie panowie. Ja do silnika w swoim gt2 nie zaglądam wcale.
A w boxsterze i tak nie było mozna i jakoś nikt nie narzekał do tej pory.
Mi się auto super podoba - tylko jak bym zamawiał to bez napisu PORSCHE z tyłu.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 21.08.2011, 23:51 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Bardzo ładne auto - w sumie to co charakterystyczne dla modelu zostało i o to chodzi.
Zgadzam się że napis z tyłu zbędny, tak jak i wnętrze w stylu Panamery też specjalnie do mnie nie przemawia (przynajmniej na razie) 
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|