Autor |
Wiadomość |
Daro
|
Napisane: 12.08.2011, 12:19 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Podrzuć linka bo nie mogę na ich stronie tego znaleźć są tylko w zamaskowaniu
_________________
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 12.08.2011, 14:58 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 12.08.2011, 16:30 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Jasmin napisał(a): No to jeszcze sporo pojeżdżę swoim prosiakiem
dziwne że cabriolety wypyszczają jesienią.
czyli ja mam czas do wiosny 2014
ciekawe czy wtedy euro będzie po 3 czy po 6 zł
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.08.2011, 20:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Na 100% to ich symulacje na podstawie zdjęć. Ech, nie mogę się doczekać...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 13.08.2011, 1:33 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
w następnej wersji 911 po 911 chyba wcale nie będzie tylnych lamp
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 14.08.2011, 21:13 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
czy ja dobrze widzę na fotkach z TG? - maska silnika nie będzie otwierana?
Tylko korki do wlewania oleju i płynu do spryskiwaczy?
Coraz bidniej to wygląda :/
PS. Wizualizacja przodu GT3 w wykonaniu TG to jakaś nightmare... te kwadratowe reflektory (brrr....)
|
|
Góra |
|
Krzychu911
|
Napisane: 17.08.2011, 10:55 |
|
Dołączył: 21.04.2008 Posty: 36
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 17.08.2011, 12:13 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
super ten dach otwierany, w koncu cos konkretnego...ciekaw jestem czy do Turbo tez bedzie dostepny...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.08.2011, 14:21 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Mi się na razie bardzo nie podoba. Wolałbym dotychczasowy system Targa.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 17.08.2011, 16:11 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
historia zatacza koło. Za 25 lat i tak wszyscy będą szukali wersji bez otwieranego dachu - tak jak teraz w przypadku 924/944
|
|
Góra |
|
Rafał F
|
Napisane: 17.08.2011, 17:07 |
|
Dołączył: 13.08.2011 Posty: 40
|
przepraszam,a ile ma kosztować cacko z takim dachem?
fajny jest...
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 17.08.2011, 19:25 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 17.08.2011, 19:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
Tłumacz google:
Od miesięcy jesteśmy już bombardowani spyshots, spyvids i oficjalnych materiałach świadczy jak najnowszej generacji Porsche 911, 991.
Ale teraz wydaje się, że gryzą.
Oto w 2012 roku Porsche 991 (911).
Faktycznie, większość z nich mówi o tym samochodzie, więc tylko czekać na oficjalne odsłonięcie przed nami zbyt wiele szczegółów.
Bardzo krótkie podsumowanie: jest on dłuższy, podstawowe zmiany silnika od 3,6 do 3,4 i stoi w przyszłym miesiącu we Frankfurcie.
Na razie: cieszyć się zdjęcia!
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 17.08.2011, 20:54 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Ciekawie wygląda, staram się przyzwyczaić. Nie jest tak źle jak z nowym
Cayenne z tyłu. Ciekawe kiedy pierwsze na drodze się pojawią
Mam nadzieje że nie będzie miała tylko tych wszystkich napisów z tyłu.
Co za dużo to niezdrowo...
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 17.08.2011, 21:22 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Ale to już są w pełni oficjalne zdjęcia nowego modelu, zaden render ze spyshotow. Na autokulcie piszą, że prawie nic sie nie zmienilo (sic), a przeciez wnętrze przeszlo totalną zmianę.
http://autokult.pl/2011/08/17/porsche-9 ... ne-zdjecia
Myślę,że na żywo będzie wyglądał rewelacyjnie.
Z tylu kojarzy mi sie troche z astonem.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 17.08.2011, 22:05 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
tył nawiązuje do 918, ale faktycznie zerżnięty z astona...i laguny zerżniętej z astona....
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 17.08.2011, 22:32 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
mi się podoba... nowy piękny środek, z zewnątrz mało zmian, bo co tu zmieniać, jak wcześniej już było dobrze...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 18.08.2011, 21:54 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Takie mnie przemyślenie naszło - jakie wabiki na klientów zastosowano w poprzednich generacjach?
1) 964, 993 - przy całej sympatii dla tych aut, to okres ich produkcji był jednym z najtrudniejszych finansowo w dziejach marki. Słaba sprzedaż 911-tek nie pomagała. Czemu? Bo były chyba za zachowawcze (niech mi będzie wybaczone - zbyt przestarzałe) w wyglądzie i konstrukcji.
2) 996 - no i zaczął się boom. Gruntownie zmieniona stylistyka. Zupełnie nowa technologia. Nowoczesna mechanika. To było to.
3) 997 - a kiedy 996 zaczynało się powoli nudzić, odkurzono stary patent. Powrót stylistyki do historycznych wzorców (przednie światła, klamki, felgi, nawet kierownice ). Ewolucja mechaniki, poprawianie 996 - baza była, a więc (nie?)wielkim nakładem kosztów i zręcznymi chwytami marketingowców udało się utrzymać sporą popularność. A, że ludziom żyło się lepiej to i chętnych na 997 nie brakowało.
4) czym zachwyci 991? Albo raczej: czym zaskoczy? - wyglądem nie bardzo, zbyt podobna do ustępującej generacji. Nawet wyglądem wnętrza nikogo nie powali - to wszystko już było (kierownica i sportchrono z 997, konsola środkowa z cayenne/panamery - dobrze, że cupholderów nie zostawili tak na widoku ). Mechaniką? No też w sumie nie. Niby jakieś nowości są, ale co tak naprawdę z punktu widzenia przeciętnego klienta/fascynata/fana jest na tyle spektakularnego, żeby tą generację wyróżnić ponad poprzednie?
Ja w tej chwili nie widzę nic takiego. Ciekawe co widzi Porsche?
Jedyne światełko w tunelu - jak najrychlej wypuszczą hybrydę! To by było dla mnie coś!
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 18.08.2011, 23:37 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Simprez, masz dużo racji... w momencie kiedy wchodziło 997, było wielkie "wow"... teraz tego nie ma... widać że auto jest świeższe, nowsze, itd... ale brakuje tego czegoś... jestem przekonany że będzie wspaniały, będzie świetnie się prowadził, itd... a nowy 7-biegowy manual chyba jednak to nie będzie to przy bardzo dobrym i chwalonym PDK...
Czas pokaże jednak uważam że jest za mało spektakularnych zmian wizualnych, które odróżniały by nowy model od poprzednich... i nie mam tu na myśli powrotu do lamp ulubionych w 996...
A może chodzi o coś innego... żeby np. właściciele 997 FL nie odczuwali za bardzo że ich auto jest już trochę stare...?
Bo z mojego punktu widzenia uważam że moje auto jest już stare (no i nie jest klasyczne jak 911, 964 czy 993)...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
hshanek
|
Napisane: 19.08.2011, 19:34 |
|
Dołączył: 6.05.2011 Posty: 36
|
A ja uważam, że w porównaniu do 997 mamy małą rewolucję. Na zdjęciach może tego nie widać za bardzo, ale zwróćcie uwagę, że proporcje - są "zupełnie" inne, jest niższa, dłuższa przez co bardziej smukła niż 997 (o ile wierzyć dostępnym informacjom).
Mi się podoba z wyglądu - mimo, że tutaj i tak najbardziej liczy się to czego nie widać.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|