Autor |
Wiadomość |
and6412
|
Napisane: 26.12.2020, 23:25 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Daro. napisał(a): sam myślałem nad 928 spory koszt odbudowy, ponoć trudne auto mechanicznie. paru ma na forum to zawsze by służyli radami i podpowiedziami. No wlasnie mysl byla taka zeby całą ta trudną mechanike olać. Wsadzic cos nowoczesnego z ludzkim spalaniem, kosztami serwisu, nowoczesnym automatem, bezawaryjnościa i moca ca 300-400KM Bazę trafic gdzies z wystrzelonym motorem, co powinno uczynic ją rozsądną cenowo wlasnie ze wzgledu na koszt remontu ori silnika. Rdza tez chyba w tych autach nie jest powszechna bo ocynk z tego co wiem był świetny. Mogłoby powstac naprawde fajne daily do eksploatacki 9 miesiecy w roku. Co sądzicie? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 26.12.2020, 23:34 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
przednie błotniki, drzwi, maska - aluminium. Jedyne co kiedyś widziałem, to przerdzewiały kosz na akumulator (z tyłu pod kołem zapasowym) - pewno wylał akumulator.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 26.12.2020, 23:43 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
A myślałeś o BMW ? Np. E9...3.0 cs ? Piękne auto, dobra marka.....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 26.12.2020, 23:43 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
SIMO napisał(a): przednie błotniki, drzwi, maska - aluminium. Jedyne co kiedyś widziałem, to przerdzewiały kosz na akumulator (z tyłu pod kołem zapasowym) - pewno wylał akumulator. No wlasnie. Wszystko gra. Tylko jak w tym ukladzie ugryść transaxla? Zna ktos jakikolwiek układ napedowy ktory moglby sie nadawać? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 26.12.2020, 23:47 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
pdmobil napisał(a): A myślałeś o BMW ? Np. E9...3.0 cs ? Piękne auto, dobra marka..... Myslalem, ale po w107 (konkurencie z tamtych lat) boję sie rozczarowania. Merca sprzedalem choc mial miec u mnie "dożywocie" bo po kilku latach stania przestalem sie łudzić ze bede nim jezdzil. Ani to bylo szybkie, ani komfortowe, ani dawalo frajde z jazdy. Dlatego boje sie ze to samo bedzie w e9 i e24 choc oba mi sie podobają. Natomiast robic restomoda z e9 szkoda, jednak zbyt wartosciowy klasyk Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 27.12.2020, 0:08 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Ale jak chcesz aby ni traciło na wartości to nie możesz robić też kundla, rzadko które auto będzie docenione w stylu Singera czy innego znanego tunera
_________________
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 0:20 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Daro. napisał(a): Ale jak chcesz aby ni traciło na wartości to nie możesz robić też kundla, rzadko które auto będzie docenione w stylu Singera czy innego znanego tunera Tu akurat chyba bym zaryzykował. Sklonny jestem zalozyc ze dobrze zrobione daily 928 na nowoczesnej technologii i bez wiochy (obnizania, spoilerow, przerysowanych felg) jest w stanie sie sprzedac za 100-150 tys. A to tak intuicyjnie mogloby byc budzetem (nic nie liczylem, bo jak niby bez jasnej koncepcji) Slowo klucz to "dobrze zrobiony" czyli taki w którym normalny zjadacz chleba jest w stanie jezdzic, a nie wiecznie cos do poprawy. To pewnie najwieksze wyzwanie w takim projekcie. Do tego nie wiem jak z legalnoscia takiej przerobki. Pewnie u nas nie ma problemu, ale gdyby ktos chcial to zarejestrowac w niemczech to juz pewnie nie tak latwo. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 0:23 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
siersciu
|
Napisane: 27.12.2020, 0:39 |
|
Dołączył: 28.12.2018 Posty: 228
Nr klubowicza: 696
|
Lotus Esprit? S1 jest wg mnie przepiękny, zwłaszcza w środku.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 27.12.2020, 0:50 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
and6412 napisał(a): A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk No i to chyba najlepszy pomysł.... Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych.....😉
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 0:56 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
siersciu napisał(a): Lotus Esprit? S1 jest wg mnie przepiękny, zwłaszcza w środku. Tez cos w tym jest, esprita nie rozwazalem. Zrobie research. Jedyne co, to po 10 latach pracy nad jednym anglikiem nie wiem czy mam tyle zdrowia zeby walczyc z drugim kto mial ten wie jak to bylo robione, generalnie nic do niczego nie pasuje i to jedna wielka rzeźba w G. 80% pracy to dostosowywanie elementów żeby pasowały. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 1:03 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
pdmobil napisał(a): and6412 napisał(a): A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk No i to chyba najlepszy pomysł.... Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych..... Tez racja, co więcej Sierściu mi wlasnie uswiadomił ze zawsze hołdowałem twierdzeniu ze "auto musi być niemieckie, nie mylić z oplem". Ten MGB to byl tylko taki chwilowy skok w bok. Milo by bylo pracowac nad autem gdzie czesci pasują a przy projektowaniu był zatrudniony inżynier a nie artysta czyli przy aucie niemieckim. Bede oczywiscie nad tym jeszcze myslal, bo to długofalowy temat, jednak z tym 928 wszystko mi sie spina: mi sie podoba, żonie sie podoba, ma 4 miejsca a mamy 2 dzieci, budżet też mnie nie zabije (chyba ), baze da się znaleźć bo tego w cholerę wisi po sieci w ogłoszeniach, a silnik i skrzynie sie z czego dostawi ( juz obczailem ze corvette ma transaxla, wiec jakies swiatelko w tunelu jest) Nadaj jednat temat oczywiscie otwarty i prosze o sugestie/ pomysly. W 1 wieczor na pewno tego nie rozkminie zwlaszcza ze zawsze bylo inaczej niz zaplanowalem. Pojechalem po Opla GT a mercedes w107 byl planem awaryjnym (jak sie skonczylo pisalem wyzej). Mial byc Triumph TR6, ale ktos kupil, wiec pojechalem po mgb, tyle ze ten po ktorego polecialem mial okazalo sie "zgubione dokumenty", wiec po szybkim sprawdzeniu neta nazajutrz ogladalem kompletnie innego i jego kupilem (najlepszy mozliwy wybor wersji). Tak ze nic nie wiadomo dopoki nie stoi w garażu Wysłane z iPad za pomocą Tapatalke
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 27.12.2020, 2:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Miałbym dla Ciebie project car w budżecie o którym mówisz i spełniający wszystkie stawiane przez Ciebie założenia (poza tym, że nie wiem czy jesteś w stanie się w nim zakochać) ale jeszcze nie do końca wiem, czy chciałbym się go na pewno pozbyć Porsche 914-6 !!! Ps. subiektywnie 928 jest ostatnim autem za którego odbudowę bym się brał...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 27.12.2020, 2:47 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
e30/190 ? Wiem ze mało specjalne, ale jeśli mówimy o restomodach to kapitalna baza, jest masa informacji w internecie jeśli chodzi o potencjalne swapy, usprawnienie hamulców, układu kierowniczego etc. Z włoskich sam miałem proponować alfe montreal, ale z racji tego ze już padła to może GTV-6 ? Jeśli chodzi o ferrari to przy lekkim naciągnięciu budżetu powinno się udać z mondialem. Nie jest może tak piękny jak 308/328 ale podobno przez większy rozstaw osi prowadzi się zdecydowanie lepiej. Myślę ze przy odpowiedniej dawce cierpliwości udało by się pociągnąć przyzwoita bazę z USA. Z wlochow przychodzi mi do głowy jeszcze maserati biturbo, tylko nie wiem czy nie było by to rozczarowanie, zwłaszcza przy powrocie do ori. Edit: Jeszcze jeden niemiec wpadl mi do glowy. W124, albo wziac 500e w sedanie albo bawic sie w replike kombi od amg https://www.youtube.com/watch?v=3GA4vP7PKWg
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 27.12.2020, 11:29 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
944 Turbo + silnik DAZA z RS3 W124 500e + silnik M157
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 11:35 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Mata napisał(a): Miałbym dla Ciebie project car w budżecie o którym mówisz i spełniający wszystkie stawiane przez Ciebie założenia (poza tym, że nie wiem czy jesteś w stanie się w nim zakochać) ale jeszcze nie do końca wiem, czy chciałbym się go na pewno pozbyć Porsche 914-6 !!! Ps. subiektywnie 928 jest ostatnim autem za którego odbudowę bym się brał... Sam nie wiem. A o jakich budzetach mowimy za project car i wartosc gotowego auta? Kompletnie sie nie orientuje. Mam rozne okresy, czasem 914 bardzo mi sie podoba, czasem nie. MDU napisał(a): e30/190 ? Wiem ze mało specjalne, ale jeśli mówimy o restomodach to kapitalna baza, jest masa informacji w internecie jeśli chodzi o potencjalne swapy, usprawnienie hamulców, układu kierowniczego etc. Z włoskich sam miałem proponować alfe montreal, ale z racji tego ze już padła to może GTV-6 ? Jeśli chodzi o ferrari to przy lekkim naciągnięciu budżetu powinno się udać z mondialem. Nie jest może tak piękny jak 308/328 ale podobno przez większy rozstaw osi prowadzi się zdecydowanie lepiej. Myślę ze przy odpowiedniej dawce cierpliwości udało by się pociągnąć przyzwoita bazę z USA. Z wlochow przychodzi mi do głowy jeszcze maserati biturbo, tylko nie wiem czy nie było by to rozczarowanie, zwłaszcza przy powrocie do ori. Edit: Jeszcze jeden niemiec wpadl mi do glowy. W124, albo wziac 500e w sedanie albo bawic sie w replike kombi od amg https://www.youtube.com/watch?v=3GA4vP7PKWge30/190 jednak zbyt zwykłe. W mojej podswiadomosci to po prostu stare auta, choc e30 na chromie bardzo mi sie podoba. e500 do renowacji wg mnie nie ma sensu, poza tym nie skradl mi serca GTV6 fajna. Mondial niestety wyglada jak wyglada. W ferrari musi byc silnik i sylwetka. Sylwetka w mondial wyglada jakby ktos sie pomylil . Natomiast mysle ze nawet 308 gdzies by sie zmiescila. Tyle ze ferrari to chyba jednak trzeba kupowac do jezdzenia a nie dłubania bo zabije finansowo. Tu po prostu trzeba szukac "okazji", ma ktos pojecie jak szukac i co monitorowac szukajac Ferrari? Jakos maserati zawsze uwazalem za mega przewartosciowane i przeceniane wiec to na razie na pólke Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 27.12.2020, 12:27 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Ja bym zrobił 190tkę Merca - wkładasz 2.3 z kompresorem, gotowy pakiet EVO1, dobre koło i na daily kozak jest kawałek bagażnika, 4 drzwi.
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 27.12.2020, 12:46 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
and6412 napisał(a): pdmobil napisał(a): and6412 napisał(a): A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk No i to chyba najlepszy pomysł.... Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych..... Tez racja, co więcej Sierściu mi wlasnie uswiadomił ze zawsze hołdowałem twierdzeniu ze "auto musi być niemieckie, nie mylić z oplem". Ten MGB to byl tylko taki chwilowy skok w bok. Milo by bylo pracowac nad autem gdzie czesci pasują a przy projektowaniu był zatrudniony inżynier a nie artysta czyli przy aucie niemieckim. Bede oczywiscie nad tym jeszcze myslal, bo to długofalowy temat, jednak z tym 928 wszystko mi sie spina: mi sie podoba, żonie sie podoba, ma 4 miejsca a mamy 2 dzieci, budżet też mnie nie zabije (chyba ), baze da się znaleźć bo tego w cholerę wisi po sieci w ogłoszeniach, a silnik i skrzynie sie z czego dostawi ( juz obczailem ze corvette ma transaxla, wiec jakies swiatelko w tunelu jest) Nadaj jednat temat oczywiscie otwarty i prosze o sugestie/ pomysly. W 1 wieczor na pewno tego nie rozkminie zwlaszcza ze zawsze bylo inaczej niz zaplanowalem. Pojechalem po Opla GT a mercedes w107 byl planem awaryjnym (jak sie skonczylo pisalem wyzej). Mial byc Triumph TR6, ale ktos kupil, wiec pojechalem po mgb, tyle ze ten po ktorego polecialem mial okazalo sie "zgubione dokumenty", wiec po szybkim sprawdzeniu neta nazajutrz ogladalem kompletnie innego i jego kupilem (najlepszy mozliwy wybor wersji). Tak ze nic nie wiadomo dopoki nie stoi w garażu Wysłane z iPad za pomocą Tapatalke W USA są konwersje 944 na LS, to byłby bardzo ciekawy projekt u nas, skrzynię od Turbo pewnie byś mógł zachować. Nie wydaje mi się że byś zasadniczo poprawił charakter auta wstawiając inne V8 do 928, przy 944 powstałby potwór, LS też nie jest na tyle ciężki by popsuć rozkład mas.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 13:21 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Bardziej myslalem zeby zniwelowac wszystkie wady jezdzenia klasykiem i nadal jezdzic klasykiem. Od lat taki projekt chodzi mi po glowie. Rozmyslalem nad tym "zanim to bylo modne" a teraz wszelkie restomody wrecz wypieraja mode na klasyki. Nie chodzi o to zeby z 928 zrobic 800KM potwora tylko zeby zrobic auto ktorym mozna sie bez wkurzania poruszac na codzien i do tego jak sie chce to miec fun. 944 bardzo lubie, jednak zbyt blisko do 924 (wnetrze) ktore juz mialem. To bylo super na daily jak mialem 2 z przodu wieku, teraz mam juz 3 a zanum skoncze to pewnie i 4 sie pojawi wiec tak spartanskie auta jak 944 na daily kompletnie odpadaja.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|