Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 23:25 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Daro. napisał(a):
sam myślałem nad 928 spory koszt odbudowy, ponoć trudne auto mechanicznie. paru ma na forum to zawsze by służyli radami i podpowiedziami.
No wlasnie mysl byla taka zeby całą ta trudną mechanike olać. Wsadzic cos nowoczesnego z ludzkim spalaniem, kosztami serwisu, nowoczesnym automatem, bezawaryjnościa i moca ca 300-400KM
Bazę trafic gdzies z wystrzelonym motorem, co powinno uczynic ją rozsądną cenowo wlasnie ze wzgledu na koszt remontu ori silnika. Rdza tez chyba w tych autach nie jest powszechna bo ocynk z tego co wiem był świetny.
Mogłoby powstac naprawde fajne daily do eksploatacki 9 miesiecy w roku.
Co sądzicie?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 23:34 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 213
przednie błotniki, drzwi, maska - aluminium. Jedyne co kiedyś widziałem, to przerdzewiały kosz na akumulator (z tyłu pod kołem zapasowym) - pewno wylał akumulator.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 23:43 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
A myślałeś o BMW ? Np. E9...3.0 cs ?
Piękne auto, dobra marka.....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 23:43 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
SIMO napisał(a):
przednie błotniki, drzwi, maska - aluminium. Jedyne co kiedyś widziałem, to przerdzewiały kosz na akumulator (z tyłu pod kołem zapasowym) - pewno wylał akumulator.

No wlasnie. Wszystko gra. Tylko jak w tym ukladzie ugryść transaxla? Zna ktos jakikolwiek układ napedowy ktory moglby sie nadawać?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 23:47 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
pdmobil napisał(a):
A myślałeś o BMW ? Np. E9...3.0 cs ?
Piękne auto, dobra marka.....
Myslalem, ale po w107 (konkurencie z tamtych lat) boję sie rozczarowania. Merca sprzedalem choc mial miec u mnie "dożywocie" bo po kilku latach stania przestalem sie łudzić ze bede nim jezdzil. Ani to bylo szybkie, ani komfortowe, ani dawalo frajde z jazdy. Dlatego boje sie ze to samo bedzie w e9 i e24 choc oba mi sie podobają.
Natomiast robic restomoda z e9 szkoda, jednak zbyt wartosciowy klasyk


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Ale jak chcesz aby ni traciło na wartości to nie możesz robić też kundla, rzadko które auto będzie docenione w stylu Singera czy innego znanego tunera




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:20 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Daro. napisał(a):
Ale jak chcesz aby ni traciło na wartości to nie możesz robić też kundla, rzadko które auto będzie docenione w stylu Singera czy innego znanego tunera
Tu akurat chyba bym zaryzykował. Sklonny jestem zalozyc ze dobrze zrobione daily 928 na nowoczesnej technologii i bez wiochy (obnizania, spoilerow, przerysowanych felg) jest w stanie sie sprzedac za 100-150 tys. A to tak intuicyjnie mogloby byc budzetem (nic nie liczylem, bo jak niby bez jasnej koncepcji)
Slowo klucz to "dobrze zrobiony" czyli taki w którym normalny zjadacz chleba jest w stanie jezdzic, a nie wiecznie cos do poprawy. To pewnie najwieksze wyzwanie w takim projekcie.

Do tego nie wiem jak z legalnoscia takiej przerobki. Pewnie u nas nie ma problemu, ale gdyby ktos chcial to zarejestrowac w niemczech to juz pewnie nie tak latwo.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:23 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba :) ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 228
Nr klubowicza: 696
Lotus Esprit? S1 jest wg mnie przepiękny, zwłaszcza w środku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:50 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
and6412 napisał(a):
A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba :) ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

No i to chyba najlepszy pomysł....
Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych.....😉




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 0:56 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
siersciu napisał(a):
Lotus Esprit? S1 jest wg mnie przepiękny, zwłaszcza w środku.
Tez cos w tym jest, esprita nie rozwazalem. Zrobie research. Jedyne co, to po 10 latach pracy nad jednym anglikiem nie wiem czy mam tyle zdrowia zeby walczyc z drugim :) kto mial ten wie jak to bylo robione, generalnie nic do niczego nie pasuje i to jedna wielka rzeźba w G. 80% pracy to dostosowywanie elementów żeby pasowały.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 1:03 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
pdmobil napisał(a):
and6412 napisał(a):
A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba :) ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

No i to chyba najlepszy pomysł....
Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych.....
Tez racja, co więcej Sierściu mi wlasnie uswiadomił ze zawsze hołdowałem twierdzeniu ze "auto musi być niemieckie, nie mylić z oplem". Ten MGB to byl tylko taki chwilowy skok w bok. Milo by bylo pracowac nad autem gdzie czesci pasują a przy projektowaniu był zatrudniony inżynier a nie artysta ;) czyli przy aucie niemieckim.
Bede oczywiscie nad tym jeszcze myslal, bo to długofalowy temat, jednak z tym 928 wszystko mi sie spina: mi sie podoba, żonie sie podoba, ma 4 miejsca a mamy 2 dzieci, budżet też mnie nie zabije (chyba ;) ), baze da się znaleźć bo tego w cholerę wisi po sieci w ogłoszeniach, a silnik i skrzynie sie z czego dostawi ( juz obczailem ze corvette ma transaxla, wiec jakies swiatelko w tunelu jest)


Nadaj jednat temat oczywiscie otwarty i prosze o sugestie/ pomysly. W 1 wieczor na pewno tego nie rozkminie :) zwlaszcza ze zawsze bylo inaczej niz zaplanowalem. Pojechalem po Opla GT a mercedes w107 byl planem awaryjnym (jak sie skonczylo pisalem wyzej). Mial byc Triumph TR6, ale ktos kupil, wiec pojechalem po mgb, tyle ze ten po ktorego polecialem mial okazalo sie "zgubione dokumenty", wiec po szybkim sprawdzeniu neta nazajutrz ogladalem kompletnie innego i jego kupilem (najlepszy mozliwy wybor wersji). Tak ze nic nie wiadomo dopoki nie stoi w garażu :)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalke


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 2:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Miałbym dla Ciebie project car w budżecie o którym mówisz i spełniający wszystkie stawiane przez Ciebie założenia (poza tym, że nie wiem czy jesteś w stanie się w nim zakochać) ale jeszcze nie do końca wiem, czy chciałbym się go na pewno pozbyć :-)

Porsche 914-6 !!!

Ps. subiektywnie 928 jest ostatnim autem za którego odbudowę bym się brał...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 2:47 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 175
e30/190 ? Wiem ze mało specjalne, ale jeśli mówimy o restomodach to kapitalna baza, jest masa informacji w internecie jeśli chodzi o potencjalne swapy, usprawnienie hamulców, układu kierowniczego etc.
Z włoskich sam miałem proponować alfe montreal, ale z racji tego ze już padła to może GTV-6 ?
Jeśli chodzi o ferrari to przy lekkim naciągnięciu budżetu powinno się udać z mondialem. Nie jest może tak piękny jak 308/328 ale podobno przez większy rozstaw osi prowadzi się zdecydowanie lepiej. Myślę ze przy odpowiedniej dawce cierpliwości udało by się pociągnąć przyzwoita bazę z USA.
Z wlochow przychodzi mi do głowy jeszcze maserati biturbo, tylko nie wiem czy nie było by to rozczarowanie, zwłaszcza przy powrocie do ori.

Edit: Jeszcze jeden niemiec wpadl mi do glowy. W124, albo wziac 500e w sedanie albo bawic sie w replike kombi od amg https://www.youtube.com/watch?v=3GA4vP7PKWg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 11:29 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
944 Turbo + silnik DAZA z RS3 :twisted:
W124 500e + silnik M157 :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 11:35 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Mata napisał(a):
Miałbym dla Ciebie project car w budżecie o którym mówisz i spełniający wszystkie stawiane przez Ciebie założenia (poza tym, że nie wiem czy jesteś w stanie się w nim zakochać) ale jeszcze nie do końca wiem, czy chciałbym się go na pewno pozbyć :-)

Porsche 914-6 !!!

Ps. subiektywnie 928 jest ostatnim autem za którego odbudowę bym się brał...


Sam nie wiem. A o jakich budzetach mowimy za project car i wartosc gotowego auta? Kompletnie sie nie orientuje. Mam rozne okresy, czasem 914 bardzo mi sie podoba, czasem nie.

MDU napisał(a):
e30/190 ? Wiem ze mało specjalne, ale jeśli mówimy o restomodach to kapitalna baza, jest masa informacji w internecie jeśli chodzi o potencjalne swapy, usprawnienie hamulców, układu kierowniczego etc.
Z włoskich sam miałem proponować alfe montreal, ale z racji tego ze już padła to może GTV-6 ?
Jeśli chodzi o ferrari to przy lekkim naciągnięciu budżetu powinno się udać z mondialem. Nie jest może tak piękny jak 308/328 ale podobno przez większy rozstaw osi prowadzi się zdecydowanie lepiej. Myślę ze przy odpowiedniej dawce cierpliwości udało by się pociągnąć przyzwoita bazę z USA.
Z wlochow przychodzi mi do głowy jeszcze maserati biturbo, tylko nie wiem czy nie było by to rozczarowanie, zwłaszcza przy powrocie do ori.

Edit: Jeszcze jeden niemiec wpadl mi do glowy. W124, albo wziac 500e w sedanie albo bawic sie w replike kombi od amg https://www.youtube.com/watch?v=3GA4vP7PKWg

e30/190 jednak zbyt zwykłe. W mojej podswiadomosci to po prostu stare auta, choc e30 na chromie bardzo mi sie podoba.
e500 do renowacji wg mnie nie ma sensu, poza tym nie skradl mi serca

GTV6 fajna.
Mondial niestety wyglada jak wyglada. W ferrari musi byc silnik i sylwetka. Sylwetka w mondial wyglada jakby ktos sie pomylil ;). Natomiast mysle ze nawet 308 gdzies by sie zmiescila. Tyle ze ferrari to chyba jednak trzeba kupowac do jezdzenia a nie dłubania bo zabije finansowo. Tu po prostu trzeba szukac "okazji", ma ktos pojecie jak szukac i co monitorowac szukajac Ferrari?

Jakos maserati zawsze uwazalem za mega przewartosciowane i przeceniane wiec to na razie na pólke


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 12:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Za mną chodzi F-ka / G w wąskiej budzie z silnikem 3,3 turbo ,odpowiednimi hamulcami :D
Chociaż jak powiedziałem o tym żonie to stwierdziła ,że nic nie widać :( :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 12:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Ja bym zrobił 190tkę Merca - wkładasz 2.3 z kompresorem, gotowy pakiet EVO1, dobre koło i na daily kozak 8) jest kawałek bagażnika, 4 drzwi.




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 12:46 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
and6412 napisał(a):
pdmobil napisał(a):
and6412 napisał(a):
A no i jeszcze jedno, wlasnie sie dowiedzialem ze mojej żonie pomysl sie podoba :) ma dziewczyna sentyment do transaxli bo 924 to było jej drugie auto i do dzis ma łezkę w oku.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

No i to chyba najlepszy pomysł....
Pozbądz się tych rozterek...unikniesz innych.....
Tez racja, co więcej Sierściu mi wlasnie uswiadomił ze zawsze hołdowałem twierdzeniu ze "auto musi być niemieckie, nie mylić z oplem". Ten MGB to byl tylko taki chwilowy skok w bok. Milo by bylo pracowac nad autem gdzie czesci pasują a przy projektowaniu był zatrudniony inżynier a nie artysta ;) czyli przy aucie niemieckim.
Bede oczywiscie nad tym jeszcze myslal, bo to długofalowy temat, jednak z tym 928 wszystko mi sie spina: mi sie podoba, żonie sie podoba, ma 4 miejsca a mamy 2 dzieci, budżet też mnie nie zabije (chyba ;) ), baze da się znaleźć bo tego w cholerę wisi po sieci w ogłoszeniach, a silnik i skrzynie sie z czego dostawi ( juz obczailem ze corvette ma transaxla, wiec jakies swiatelko w tunelu jest)


Nadaj jednat temat oczywiscie otwarty i prosze o sugestie/ pomysly. W 1 wieczor na pewno tego nie rozkminie :) zwlaszcza ze zawsze bylo inaczej niz zaplanowalem. Pojechalem po Opla GT a mercedes w107 byl planem awaryjnym (jak sie skonczylo pisalem wyzej). Mial byc Triumph TR6, ale ktos kupil, wiec pojechalem po mgb, tyle ze ten po ktorego polecialem mial okazalo sie "zgubione dokumenty", wiec po szybkim sprawdzeniu neta nazajutrz ogladalem kompletnie innego i jego kupilem (najlepszy mozliwy wybor wersji). Tak ze nic nie wiadomo dopoki nie stoi w garażu :)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalke


W USA są konwersje 944 na LS, to byłby bardzo ciekawy projekt u nas, skrzynię od Turbo pewnie byś mógł zachować.

Nie wydaje mi się że byś zasadniczo poprawił charakter auta wstawiając inne V8 do 928, przy 944 powstałby potwór, LS też nie jest na tyle ciężki by popsuć rozkład mas.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 13:21 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Bardziej myslalem zeby zniwelowac wszystkie wady jezdzenia klasykiem i nadal jezdzic klasykiem. Od lat taki projekt chodzi mi po glowie. Rozmyslalem nad tym "zanim to bylo modne" a teraz wszelkie restomody wrecz wypieraja mode na klasyki. Nie chodzi o to zeby z 928 zrobic 800KM potwora tylko zeby zrobic auto ktorym mozna sie bez wkurzania poruszac na codzien i do tego jak sie chce to miec fun.
944 bardzo lubie, jednak zbyt blisko do 924 (wnetrze) ktore juz mialem. To bylo super na daily jak mialem 2 z przodu wieku, teraz mam juz 3 a zanum skoncze to pewnie i 4 sie pojawi wiec tak spartanskie auta jak 944 na daily kompletnie odpadaja.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum