Autor |
Wiadomość |
MDU
|
Napisane: 27.12.2020, 15:06 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 176
|
Mustang wydaje się być tez fajna baza pod takiego restomoda. Samo auto jest przepiękne, kultowe ale myślę ze nie jedna osoba która wsiądzie do ori mustanga z lat 60 może szybko odpuścić zakup seryjnego auta Kolejny pomysł który chyba nie padł w temacie datsun 240/280Z.
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 27.12.2020, 15:32 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
44S2 to już jak dla mnie inne wnętrze, wczesne to fakt jak 24. 44 "potwór" to może być ciekawy projekt 👍😁 A odnośnie 928 to można się nim poruszać bez wkurzania na codzień bez jakichkolwiek modyfikacji. Oczywiście jak wszystko w nim jest przypilnowanie i działa. 928 kupowane jako baza to jest potem skarbonka bez dna, przy zakupie musi być zadbane i w mega stanie.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 27.12.2020, 15:55 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
914-6 ani na daily ani na „tuning” się nie nadaje... Tutaj tylko projekt przywrócenia do pełnego oryginału. Baza do projektu 120k pln. Jakby co to mam Finalnie odbudowa własnym sumptem pewnie kolejne 150k pln. Auto gotowe wartość na dziś koło 80k € i możesz założyć, że w perspektywie 5-10 lat tylko będzie rosła...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 27.12.2020, 16:17 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
and6412 napisał(a): Fiat x1/9 jest wspaniały ale bylem na tym etapie zaawansowania 10lat temu. Potrzebuje progresu. Jakbyś zmienił zdanie to daj znać. U mojej babci w szopie niszczeje taki od kilkunastu już chyba lat... Łudziłem się (nadal łudzę?) że przywrócę mu świetność, ale powoli zaczynam zdawać sobie sprawę że chyba się oszukuję. Klasyczne "zawsze coś" Co do Ferrari, to niestety obawiam się że ten statek już odpłynął Chyba że faktycznie upolujesz gdzieś jakąś mega okazję. 308 raczej już droższe, mooooże jakieś 348? Ale osobiście uważam ten model za jeden z brzydszych, zwłaszcza mając świadomośc istnienia F355.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 17:39 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Mata napisał(a): 914-6 ani na daily ani na „tuning” się nie nadaje... Tutaj tylko projekt przywrócenia do pełnego oryginału. Baza do projektu 120k pln. Jakby co to mam Finalnie odbudowa własnym sumptem pewnie kolejne 150k pln. Auto gotowe wartość na dziś koło 80k € i możesz założyć, że w perspektywie 5-10 lat tylko będzie rosła... Tu oczywiscie tylko opcja 100% ori i pełna renowacja. Pomysle, w razie czego dam znac. Podeslij prosze na priv kilka fotek i podstawowych danych tej bazy żebym mial nad czym myslec. QbaqBA napisał(a): Co do Ferrari, to niestety obawiam się że ten statek już odpłynął Chyba że faktycznie upolujesz gdzieś jakąś mega okazję. 308 raczej już droższe, mooooże jakieś 348? Ale osobiście uważam ten model za jeden z brzydszych, zwłaszcza mając świadomośc istnienia F355. Na razie pomysl Ferrari do renowacji chyba na polke. Takie auto mozna kupic do dopieszczenia a nie do renowacji. Niemniej jednak rynek bede monitorowal. mata70 napisał(a): 44S2 to już jak dla mnie inne wnętrze, wczesne to fakt jak 24. 44 "potwór" to może być ciekawy projekt A odnośnie 928 to można się nim poruszać bez wkurzania na codzień bez jakichkolwiek modyfikacji. Oczywiście jak wszystko w nim jest przypilnowanie i działa. 928 kupowane jako baza to jest potem skarbonka bez dna, przy zakupie musi być zadbane i w mega stanie. Pytanie do praktyków: co w 928 tyle kosztuje? Wiem ze jedyna w 100% poprawna odpowiedz to WSZYSTKO. Ale moze ktos napisze cos wiecej. Przy zalozeniu ze rdza nie jest problemem, silnik i skrzynia wylatują to czy zostaje cos co jest jeszcze mocno kosztochłonne? MDU napisał(a): Mustang wydaje się być tez fajna baza pod takiego restomoda. Samo auto jest przepiękne, kultowe ale myślę ze nie jedna osoba która wsiądzie do ori mustanga z lat 60 może szybko odpuścić zakup seryjnego auta Kolejny pomysł który chyba nie padł w temacie datsun 240/280Z. Co do mustagów tego swiata to 100% zgody, fjnie poogladac, fajnie sie przejechac, ale posiadac i regularnie używac to juz naprawde malo kto by chcial. Ja szukam auta ktore chcialbym w miare regularnie uzywac. Datsun 240z tez chodzi mi po glowie, tyle ze chyba jednak to auto bardziej dla dwudziestlatka. Nigdy na zywo nie widzialem Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 27.12.2020, 17:54 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Kup 10letnią panamere. Będzie stara i grzebania nie mało😉 a tak serio to chyba nikt nie podpowie co będzie najlepsze, bo każdy ma inne upodobania. Ja obecnie restauruje starego land cruisera Załącznik: IMG_20201201_152601.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 27.12.2020, 18:28 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
and6412 napisał(a): ... Pytanie do praktyków: co w 928 tyle kosztuje? Wiem ze jedyna w 100% poprawna odpowiedz to WSZYSTKO. Ale moze ktos napisze cos wiecej. Przy zalozeniu ze rdza nie jest problemem, silnik i skrzynia wylatują to czy zostaje cos co jest jeszcze mocno kosztochłonne? ... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Jeśli wylatuje silnik to z osprzętem szeroko pojętym (czyli komputery też). Nic specjalnie kosztochłonnego nie zostało (no może szyby? )
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 18:33 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Dzieki. Wlasnie taka koncepcja że czyscimy komore silnika i aplikujemy komplet z innego auta. Skrzynia juz wiem ze manualna podchodzi z corvette (jest dostepny kit na rynku) ja chcialbym jednak automat. Kwestia dalszego researchu. Silnik najprosciej byloby juz w komplecie z corvette LSa wrzucic tyle ze wtedy to juz naprawde zakrawa o profanacje. Jest jakis wspolczesnys ilnik Porsche V8 ktory mialoby sens aplikowac? Inna sprawa ze wydac masa kasy wiecej po to zeby przy znaczku pozostac to tez bzdura. Zwlaszcza ze te v8 z porsche to chyba zadna rewelacja tak naprawde? Non stop slychac ze sie komus Panamera sypie Mam racje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 27.12.2020, 18:50 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
Sam powoli dojdziesz do wniosku, że 928S4 czy GTS niczego więcej nie potrzebuje poza czułością (finansową!) - jest to po prostu auto kompletne (bo i tak było projektowane).
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 20:20 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
No dobra. To koncept 928 restomod jest na razie liderem dla mnie. Czeka mnie szczegółowy research.
Ile na świecie trzeba dać za w miarę trzymające się kupy 928 z wystrzelonym motorem? Przez trzymające się kupy mam na myśli nie zdewastowane. Czy budzet 5-10 tys Eur jest rozsadny dla s4? Lakier i tapicerki i tak do położenia na nowo.
Macie jakieś dalsze pomysły.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 27.12.2020, 20:43 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
poza Porsche nie ma pieknych aut.. A tak serio to może Alfa? Te historyczne GT lub pierwsze Gulietty sa super wozami i po zrobieniu kosztują godnie. Alfy do 67 r. to moja mała odnoga fanatyzmu i te wozy są genialne. Kompletnie inna bajka niz Porsche ale też świetnie jeżdzą. Ktoś ze znanych powiedzial.. Porsche jest sexy ale Alfa to jest porno Tez tak uważam. BMW e10 02 też jest spoko.. Mata napisał(a): Ps. subiektywnie 928 jest ostatnim autem za którego odbudowę bym się brał... Dokladnie zgadzam sie 100% Wstawilbym przedostatnim... Ostatnim by był Tarpan z plandeką.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 27.12.2020, 20:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
MDU napisał(a): ..... Kolejny pomysł który chyba nie padł w temacie datsun 240/280Z. Padł i to na wczesnym etapie tej dyskusji. Trochę ze zdumieniem przyjmuję, że Autor tych rozterek nie bardzo wie...nie widział.... Alfami w Krakowie od lat zajmuje się ( zajmował ?) Rafał Płatek. Ścigał się lata całe (Giulia, GTV,GTA). Na Ferrari też się zna. Musisz and 6412 jakoś się określić sam, bo wśród tylu podpowiedzi zamętu dostaniesz. A może, skoro liznąłeś już angielskiej motoryzacji, pozostań w tym klimacie. Jest wiele modeli do których się wzdycha ! Staniesz się kolejcjonerem angoli.... A w ogóle do czego potrzebne Ci to auto? Do zajęcia rąk na parę lat? Do pokazów, zlotów? Do sportu aut historycznych? Do fanu od świateł do świateł? Każda opcja wymaga innych środków. Robienie restmoda - to zrob replikę speedstera albo cobry. ...a tak z innej beczki. Jestes na stronie PCP to może zdecyduj się na Porsche i już !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 21:14 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Jesli potrafilbym sie okreslic to nie potrzebowalbym tego watki Angielska motoryzacja to dla mnie akurat wada a anie zaleta. Jutro wyjezdzam z rodzina na tydzien wiec akurat sobie przemysle kilka spraw. PODSUMOWUJĄC Na razie na tapecie sa: -928 restomod -alfy (marko co to za modee ktore zalaczyles? Nie znam sie kompletnie na tych wozach), ew montreal w znacznie wyzszym budzecie -lotus esprit tez cos w sobie ma -914, zainspirowany przez Matę -datsun 240z - bulgar alpine to jest cos o czym nie slyszalem i zaciekawilo mnie. -opel gt restomod -ferrari jesli trafilbym na jakis "bargain";) Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 27.12.2020, 21:23 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
...no to musisz jeszcze sporo poczytać, pooglądać.....😁
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 21:26 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
No u mnie taki projekt to przewaznie pol roku dylematów i badania tematu a potem 6-12 miesiecy szukania auta. Dlatego zaczynam wczesniej. Szczycę się natomiast tym ze moje projekty zawsze doprowadzam do końca. Moze wlasnie dzieki czasowi poswieconemu wczesniej.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 27.12.2020, 21:27 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
and6412 napisał(a): Jesli potrafilbym sie okreslic to nie potrzebowalbym tego watki -928 restomod -alfy (marko co to za modee ktore zalaczyles? Nie znam sie kompletnie na tych wozach), ew montreal w znacznie wyzszym budzecie -lotus esprit tez cos w sobie ma -914, zainspirowany przez Matę To sa wysokie budzety bo to zawodowe Veloce Quadrifoglio seri GT z aluminium i to kosztuje kwantyliony.. Podeslalem bardziej jako baze stylistyczną. Mozna wczesną GT zrobic na taki race look i wyglada to świetnie i wciąż jest sporo warte. To tak samo jak w porsche 911. Tez duzo ludzi przerabia na Turbo look czy RS itd. Montreala odradzam. Trudny temat jak nie siedzisz w temacie. Nisza Do Alf GT masz mnóstwo częsci i mnostwo specow co to ogarniają.. Silniki Twin Cam to legenda. Mozna je latwo tuningowac i kazdy to ogarnie kto ma minimum kultury technicznej. Pomysl Maty z 914/6 jest godny. Super auto i bardzo dobrze sie ceni.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 21:48 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Mozesz mi podpowiedziec lub cos podlinkowac bo nie moge sie ogarnac w tej palecie modeli. Piszesz gt a zadne zrodlo z internetu nie podaje takiego modelu poza wspolczesnymi. Tak samo sa giulie i giulietty ale to jak rozumiem linie modelowe ciagniete przez wiele generacji tak?
Ps. Co jest szczegolnie trudnego w Montrealu? Oczywiscie poza faktem ze to bardzo żadkie auto (ale to akurat na plus). Pytanie czy mechanika tez jest specyficzna dla montreala?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 27.12.2020, 21:59 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
and6412 napisał(a): Mozesz mi podpowiedziec lub cos podlinkowac bo nie moge sie ogarnac w tej palecie modeli. Piszesz gt a zadne zrodlo z internetu nie podaje takiego modelu poza wspolczesnymi. Tak samo sa giulie i giulietty ale to jak rozumiem linie modelowe ciagniete przez wiele generacji tak?
Ps. Co jest szczegolnie trudnego w Montrealu? Oczywiscie poza faktem ze to bardzo żadkie auto (ale to akurat na plus). Pytanie czy mechanika tez jest specyficzna dla montreala?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Montreal to taki wybryk Alfy w nieznaną stronę. Skomplikowany silnik v8 .. czesci trudniej do zdobycia, blacharsko koszmar.. itd. O wiele lepiej kupic idealny egzemplarz niz utopic sie w restauracjach.. Jezeli chodzi o godne historyczne Alfy to jest tak jak z Porsche. Czyli najstarsze sa najdroższe i najbardziej cenione. Ich ewolucja jest taka samo skomplikowana jak chociażby 911 0-F Setki zmian i wersji. Najcenniejsza generacja to Gulia GT lata 63-67. Tzw seria 105 Veloce to taka wersja jak w Porsche S. Pozniejsze Gulie juz kosztuja mało i mimo iz ida znacznie w moc to ich wartośc wolumetrycznie spada. Jest jeszcze moja ulubiona seria cyli Gulietta Spider lub Coupe ( seria 101). Szczegolnie roczniki do 57 bo wtedy wchodzi to rocznika Mille Miglia. Temat jest bardzo rozbudowany
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 27.12.2020, 22:05 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.12.2020, 22:12 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Dzieki. Bede myslal. Nie wiem czy to moja bajka. Musze to przegryźć.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|