Autor |
Wiadomość |
tona
|
Napisane: 19.02.2013, 10:45 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
kimbex napisał(a): i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ? To dalej będzie tylko 924 To nawet juz nie bedzie 924..tylko "cus" ale jesli da frajde wlascicielowi to na 100% warto. Jesli bedzie dobrze jezdzilo bedzie fun...tylko przy takich nakladach pracy powinno jezdzic 3X lepiej od serii a w to nie wierze.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.02.2013, 10:51 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
porscheee napisał(a): tragicznie wyglada drazek , maglownica , osłony gumowe w lakierze , troche zalatuje .... , nie mozna tak , troche papierowej tasmy 15min roboty i po sprawie
Nie chciało mi się oklejać bo i tak to wyrzucam.
Zakładam nową sportową przekładnie 2,4 obrotu.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.02.2013, 11:00 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
kimbex napisał(a): i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ? To dalej będzie tylko 924
Generalnie o to mi chodziłlo, aby to nadal było 924.
Jeśli patrzysz na mój projekt pod kątem zarobkowym - to się nie opłaca.
Auto zamknie się w budżecie w granicach 82.000 zł, w tych pieniądzach mogę kupić kolejnego kilku letniego Lotusa Elise z 200 KM motorem, waga 850 kg, i przyspieszeniem 4 sek. do 100 km/h ...ale po co? Mam już hardcorowe i szybie auta, teraz chciałem coś klasycznego, z tyłnapędem zreanimować do zabawy.
Fakt, jak mi się znudzi to w Polsce nikt nie da za hardcorowe, torowe 924 ponad 80.000 zł, ale jest jeszcze mobile i eabay
Ja generalnie lubie takie projekty.
Teraz składam jeszcze jedną replikę Lotusa Seven na Zetecu z Superchargerem, auto waży 550 kg Chyba będzie to najszybsze auto w Polsce
Mało tego jak już skończę wieprza to będę składał Daytonę, kolejny nieopłacalny projekt, ale ja to robię dla przyjemności
Fotka Daytony:
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.02.2013, 11:08 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
tona napisał(a): kimbex napisał(a): i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ? To dalej będzie tylko 924 To nawet juz nie bedzie 924..tylko "cus" ale jesli da frajde wlascicielowi to na 100% warto. Jesli bedzie dobrze jezdzilo bedzie fun...tylko przy takich nakladach pracy powinno jezdzic 3X lepiej od serii a w to nie wierze.
Do naprawde hardorowej jazdy mam inne auta
Martini 9?4 buduję dla fun'u Chciałem zmienić najbardziej niedoceniane Porsche w coś fajnego i chyba mi się uda
Zobaczymy ile udało mi się wycisnąć z motoru jak już poskładam auto, tym bardziej, że z auto zejdzie z wagi poniżej 1000 kg Ważyłem wszystkie elementy, i jak dorzucę jeszcze drzwi z laminatu, klaposzybę oraz szyby boczne z poliwęglanu to bedzie najlżejsze 924 w Polsce, ale ciiicho, nie zapeszam
Wiem jedno, na pewno bedzie jeździć 2x lepiej od serii, a czy 3? Zobaczymy, nawyzej wstawie mu LS7 Ale wtedy to tylko na poznań auto bedzie sie nadawało, a tego właśnie nie chciałbym :/
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 19.02.2013, 13:38 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Ja tam trzymam kciuki, fajnie że są takie projekty !
A Daytona przepiękna !!!
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 19.02.2013, 16:31 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Powiem tylko : SZACUNEK
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.02.2013, 22:47 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
No dobra klocki lego gotowe do złożenia
Wreszcie bedzie ciekawiej w tym temacie
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 19.02.2013, 23:20 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Adamie, ci którzy pytają, czy się opłaca itp. nie znają chyba znaczenia słowa - pasja i hobby! Dla niektórych to tylko 924, a dla niektórych to aż 924, w tym wypadku 924+
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 22.02.2013, 20:39 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
Motor mozna powiedzieć, że złozony
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 23.02.2013, 7:35 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
chylę czoła pasji i doskonale rozumiem, że koszty nie mają znaczenia, i podoba mi się w zamyśle projekt Daytony. Jak dojdziesz do etapu sprzedaży, to daj znać proszę
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.02.2013, 9:35 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Cały czas sobie czytam ten temat. I to co robi Adam i komentarze.
Już na wstępie wyraziłem swój pogląd na ten wyczyn...z szacunkiem, ale, ale.... to co Adam robi w niczym nie odbiega od rzetelnej realizacji odbudowy takiego auta. W określony sposób i określonym celu, a cel uświęca środki. Te....w tym przypadku, na pewno nie będą wyższe, niż podobny skutek osiągnięty w ratach, ad hoc, bo coś do głowy akurat wpadło, po których powstaje "ulep" będącym "takim cuś".
Takiego efektu NIE DA się osiągnąć inaczej jak w trybie generalnej naprawy !
Powstaje bardzo fajny samochód !
Brawo !
ps. Adam, jęśli auto będzie jeżdziło na 15-tkach to dołożę do niego niezłe Kumho c-3, 7 - 8x 15 jako "prawie" prezent dla tego projektu
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 23.02.2013, 20:16 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
Dzięki za wsparcie - przydaje się
Co do 15'' chyba nie da rady wrzuć takich obręczy do mojego auta, a szkoda, ale 16'' powinno dać radę upchnac. Te koła, które mam obecnie są ciekawe ale troche za duże, wiec na finiszu bede szukał innych kółek i jak najniższą gumę aby obwód koła był jak najmniejszy... ale na razie w planach mam montaż motoru, podpięcie wszystkiego, obliczenie i pospawanie nowego układu wydechowego, pospawanie kolektora ssącego pod gaźniki Kawasaki, poszerzenie dupki i nakładki GT Racing, muszę jeszcze zregenerować 30 letnie zaciski Brembo, kupić nowe klocuchy na przód i tył Ferodo, kupić drzwi z laminatu, szyby i klaposzybe z poliwęglanu, dokończyć klatkę, kupić i zamontowac pasy punktowe po lakierze, nawiercic zderzak tył aby go odchudzić, pociąć i pospawać plastiki przedniego zderzaka, zamontoeac lampy GTP, przerobić podłoge bagaznika pod nowy zbiornik paliwa, przeciągnąć nowe przewody paliwowe i hamulcowe, zamontowac hydrauliczny ręczny z blokadą, kupić akumulator braille, w planach jeszcze system gasniczy. I na koniec kółka, oponki i oklejanie auta, a i jeszcze póxniej strojenie, regulacje itd. itp.
...mam nadzieje, że w tym roku mi się uda nim wyjechać
mam teraz wiecej wolnego czasu wiec prace nabierają tempa
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 23.02.2013, 22:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
AdamWalenda napisał(a): Dzięki za wsparcie - przydaje się Co do 15'' chyba nie da rady wrzuć takich obręczy do mojego auta, a szkoda, ale 16'' powinno dać radę upchnac.
15 wejdą - sprawdzone organoleptycznie! Zresztą w tym sezonie mam zamiar jeździć na takich deszczówkach.
Zacytuję swój post z 924.pl:
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=4087
Dziś dzięki uprzejmości Wojtka miałem możliwość sprawdzenia jak 15-calowe felgi mają się do czterotłoczkowych zacisków Brembo (S2 i turbo po 1987roku). Z własnego doświadczenia wiedziałem że: 7-calowe Cookie wchodzą na tył, NIE wchodzą na przód. Dziś przymierzaliśmy dwa rodzaje 15-calowych telefonów o szerokości 7J. I tak:
telefony z ET 23: - wchodzą na tył (pasują idealnie) - wchodzą na przód ale najprawdopodobniej będzie problem z ocieraniem o błotnik (mieliśmy samą felgę bez opony)
telefony z ET 52: - nie wchodzą na przód (trzeba założyć dystans na oko min 15mm) - najprawdopodobniej wchodzą na tył (nie założyliśmy z powodu opisanego poniżej). ALE: trzeba uważać z dystansem ponieważ do tych felg pasuje TYLKO dystans przelotowy (nie ma miejsca na śruby). Felgi z ET 23 współpracują z każdym typem dystansu.
Kolejna ciekawostka - dystans przelotowy 20 mm (standardowy z wczesnych 944) nie pasuje na przód w S2!
Tak więc można założyć felgi 15 cali do S2/turbo - optymalny zestaw to byłoby 2 x 7 cali ET 23 na tył i 2 x 7cali ET 55 z przelotowym dystansem ok 15mm na przód!
BTW - projekt oczywiście świetny i bardzo mu kibicuję. IMHO jedynie szkoda ze będzie napędzany trochę bezpłciowym silnikiem - tak sobie myślę że dłubnięty 2.0 turbo pasowałby idealnie...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 26.02.2013, 22:07 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
Dzieki Piterson za cenne wskazówki
Odnośnie motoru, myslę że nie bedzie zle ...zawsze mozna zapakowac od S2 albo LS1 jak bedzie krucho, ale na razie dokończę projekt tak jak go zaplanowałem, sam jestem ciekaw jak to bedzie jezdzić i mysle, że nie tylko ja
Śrubki przyszły
Głowiczka dokręcona
Rozrząd siedzi... wszystko przygotowane, jutro mam nadzieje, że w wolnej chwili wpakuje motor do auta
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 26.02.2013, 23:35 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Też od dawna obserwuję ten wątek i powiem jedno :
UWIELBIAM i SZANUJĘ ludzi, którzy są kreatywni i czasami nawet wbrew rozsądkowi i opinii innych robią takie RZECZY
Adam ,kibicuję Twojemu projektowi i czekam na efekt końcowy.
Robisz to w taki sposób w jaki sam chciałbym kiedyś ożywić jakieś 964 albo 993, tzn, wszystko w drobny mak i potem sukcesywnie i z pietyzmem , część po części .............
U Ciebie jest to dodatkowo poparte odpowiednim zapleczem, wiedzą i zdolnościami manualnymi .
Jeszcze raz gratulacje i wytrwałości !
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 27.02.2013, 23:19 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 27.02.2013, 23:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Jejku jaka pustka i sterylnosc- nie kusilo Cie Adam zeby przyspawac drugi taki rządek dla symetrii
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 28.02.2013, 0:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Ta pierwsza fotka taka "ginekologiczna"
Perwersyjna czystość.
Więcej tu nie powinienem zaglądać bo mnie jeszcze znów najdzie na taki projekt...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 28.02.2013, 12:23 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1034
|
Jak uzbroję komorę, to już takiej pustki nie bedzie. Fakt kusi ta symetria, ale na razie skupię się na ukończeniu tego co zacząłem
Jak bedzie słąbo to może LS1 się wrzuci i bedzie symetria, jednak chciałem zachować choć trochę ducha 924
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|