Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 10:45 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
kimbex napisał(a):
i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ?
To dalej będzie tylko 924 :(
To nawet juz nie bedzie 924..tylko "cus" ale jesli da frajde wlascicielowi to na 100% warto. Jesli bedzie dobrze jezdzilo bedzie fun...tylko przy takich nakladach pracy powinno jezdzic 3X lepiej od serii a w to nie wierze.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 10:51 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
porscheee napisał(a):
tragicznie wyglada drazek , maglownica , osłony gumowe w lakierze , troche zalatuje .... , nie mozna tak , troche papierowej tasmy 15min roboty i po sprawie :shock:


Nie chciało mi się oklejać bo i tak to wyrzucam.
Zakładam nową sportową przekładnie 2,4 obrotu.

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 11:00 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
kimbex napisał(a):
i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ?
To dalej będzie tylko 924 :(



Generalnie o to mi chodziłlo, aby to nadal było 924.
Jeśli patrzysz na mój projekt pod kątem zarobkowym - to się nie opłaca.
Auto zamknie się w budżecie w granicach 82.000 zł, w tych pieniądzach mogę kupić kolejnego kilku letniego Lotusa Elise z 200 KM motorem, waga 850 kg, i przyspieszeniem 4 sek. do 100 km/h ...ale po co? Mam już hardcorowe i szybie auta, teraz chciałem coś klasycznego, z tyłnapędem zreanimować do zabawy.
Fakt, jak mi się znudzi to w Polsce nikt nie da za hardcorowe, torowe 924 ponad 80.000 zł, ale jest jeszcze mobile i eabay :)
Ja generalnie lubie takie projekty.
Teraz składam jeszcze jedną replikę Lotusa Seven na Zetecu z Superchargerem, auto waży 550 kg :) Chyba będzie to najszybsze auto w Polsce :)
Mało tego jak już skończę wieprza to będę składał Daytonę, kolejny nieopłacalny projekt, ale ja to robię dla przyjemności :)

Fotka Daytony:

Obrazek


Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 11:08 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
tona napisał(a):
kimbex napisał(a):
i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ?
To dalej będzie tylko 924 :(
To nawet juz nie bedzie 924..tylko "cus" ale jesli da frajde wlascicielowi to na 100% warto. Jesli bedzie dobrze jezdzilo bedzie fun...tylko przy takich nakladach pracy powinno jezdzic 3X lepiej od serii a w to nie wierze.


Do naprawde hardorowej jazdy mam inne auta :)
Martini 9?4 buduję dla fun'u :) Chciałem zmienić najbardziej niedoceniane Porsche w coś fajnego i chyba mi się uda :)
Zobaczymy ile udało mi się wycisnąć z motoru jak już poskładam auto, tym bardziej, że z auto zejdzie z wagi poniżej 1000 kg :) Ważyłem wszystkie elementy, i jak dorzucę jeszcze drzwi z laminatu, klaposzybę oraz szyby boczne z poliwęglanu to bedzie najlżejsze 924 w Polsce, ale ciiicho, nie zapeszam :)
Wiem jedno, na pewno bedzie jeździć 2x lepiej od serii, a czy 3? Zobaczymy, nawyzej wstawie mu LS7 :D Ale wtedy to tylko na poznań auto bedzie sie nadawało, a tego właśnie nie chciałbym :/

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 13:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Ja tam trzymam kciuki, fajnie że są takie projekty !
A Daytona przepiękna !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 16:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Powiem tylko : SZACUNEK :)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 22:47 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
No dobra klocki lego gotowe do złożenia :)

Obrazek

Obrazek

Wreszcie bedzie ciekawiej w tym temacie :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 23:20 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Adamie, ci którzy pytają, czy się opłaca itp. nie znają chyba znaczenia słowa - pasja i hobby! Dla niektórych to tylko 924, a dla niektórych to aż 924, w tym wypadku 924+ :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2013, 20:39 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Motor mozna powiedzieć, że złozony :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2013, 7:35 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
chylę czoła pasji i doskonale rozumiem, że koszty nie mają znaczenia, i podoba mi się w zamyśle projekt Daytony. Jak dojdziesz do etapu sprzedaży, to daj znać proszę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2013, 9:35 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Cały czas sobie czytam ten temat. I to co robi Adam i komentarze.
Już na wstępie wyraziłem swój pogląd na ten wyczyn...z szacunkiem, ale, ale.... to co Adam robi w niczym nie odbiega od rzetelnej realizacji odbudowy takiego auta. W określony sposób i określonym celu, a cel uświęca środki. Te....w tym przypadku, na pewno nie będą wyższe, niż podobny skutek osiągnięty w ratach, ad hoc, bo coś do głowy akurat wpadło, po których powstaje "ulep" będącym "takim cuś".
Takiego efektu NIE DA się osiągnąć inaczej jak w trybie generalnej naprawy !
Powstaje bardzo fajny samochód !
Brawo !

ps. Adam, jęśli auto będzie jeżdziło na 15-tkach to dołożę do niego niezłe Kumho c-3, 7 - 8x 15 jako "prawie" prezent dla tego projektu :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2013, 20:16 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Dzięki za wsparcie - przydaje się :)
Co do 15'' chyba nie da rady wrzuć takich obręczy do mojego auta, a szkoda, ale 16'' powinno dać radę upchnac. Te koła, które mam obecnie są ciekawe ale troche za duże, wiec na finiszu bede szukał innych kółek i jak najniższą gumę aby obwód koła był jak najmniejszy... ale na razie w planach mam montaż motoru, podpięcie wszystkiego, obliczenie i pospawanie nowego układu wydechowego, pospawanie kolektora ssącego pod gaźniki Kawasaki, poszerzenie dupki i nakładki GT Racing, muszę jeszcze zregenerować 30 letnie zaciski Brembo, kupić nowe klocuchy na przód i tył Ferodo, kupić drzwi z laminatu, szyby i klaposzybe z poliwęglanu, dokończyć klatkę, kupić i zamontowac pasy punktowe po lakierze, nawiercic zderzak tył aby go odchudzić, pociąć i pospawać plastiki przedniego zderzaka, zamontoeac lampy GTP, przerobić podłoge bagaznika pod nowy zbiornik paliwa, przeciągnąć nowe przewody paliwowe i hamulcowe, zamontowac hydrauliczny ręczny z blokadą, kupić akumulator braille, w planach jeszcze system gasniczy. I na koniec kółka, oponki i oklejanie auta, a i jeszcze póxniej strojenie, regulacje itd. itp. :)
...mam nadzieje, że w tym roku mi się uda nim wyjechać :)
mam teraz wiecej wolnego czasu wiec prace nabierają tempa :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2013, 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
AdamWalenda napisał(a):
Dzięki za wsparcie - przydaje się :)
Co do 15'' chyba nie da rady wrzuć takich obręczy do mojego auta, a szkoda, ale 16'' powinno dać radę upchnac.


15 wejdą - sprawdzone organoleptycznie! Zresztą w tym sezonie mam zamiar jeździć na takich deszczówkach.

Zacytuję swój post z 924.pl:
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=4087

Dziś dzięki uprzejmości Wojtka miałem możliwość sprawdzenia jak 15-calowe felgi mają się do czterotłoczkowych zacisków Brembo (S2 i turbo po 1987roku).
Z własnego doświadczenia wiedziałem że:
7-calowe Cookie wchodzą na tył, NIE wchodzą na przód.
Dziś przymierzaliśmy dwa rodzaje 15-calowych telefonów o szerokości 7J. I tak:

telefony z ET 23:
- wchodzą na tył (pasują idealnie)
- wchodzą na przód ale najprawdopodobniej będzie problem z ocieraniem o błotnik (mieliśmy samą felgę bez opony)

telefony z ET 52:
- nie wchodzą na przód (trzeba założyć dystans na oko min 15mm)
- najprawdopodobniej wchodzą na tył (nie założyliśmy z powodu opisanego poniżej).
ALE: trzeba uważać z dystansem ponieważ do tych felg pasuje TYLKO dystans przelotowy (nie ma miejsca na śruby). Felgi z ET 23 współpracują z każdym typem dystansu.

Kolejna ciekawostka - dystans przelotowy 20 mm (standardowy z wczesnych 944) nie pasuje na przód w S2!

Tak więc można założyć felgi 15 cali do S2/turbo - optymalny zestaw to byłoby 2 x 7 cali ET 23 na tył i 2 x 7cali ET 55 z przelotowym dystansem ok 15mm na przód!


BTW - projekt oczywiście świetny i bardzo mu kibicuję. IMHO jedynie szkoda ze będzie napędzany trochę bezpłciowym silnikiem - tak sobie myślę że dłubnięty 2.0 turbo pasowałby idealnie...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.02.2013, 22:07 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Dzieki Piterson za cenne wskazówki :)

Odnośnie motoru, myslę że nie bedzie zle :) ...zawsze mozna zapakowac od S2 albo LS1 jak bedzie krucho, ale na razie dokończę projekt tak jak go zaplanowałem, sam jestem ciekaw jak to bedzie jezdzić i mysle, że nie tylko ja :)

Śrubki przyszły :)

Obrazek

Głowiczka dokręcona :)

Obrazek

Rozrząd siedzi... wszystko przygotowane, jutro mam nadzieje, że w wolnej chwili wpakuje motor do auta :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.02.2013, 23:35 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Też od dawna obserwuję ten wątek i powiem jedno :

UWIELBIAM i SZANUJĘ ludzi, którzy są kreatywni i czasami nawet wbrew rozsądkowi i opinii innych robią takie RZECZY :thumbup:

Adam ,kibicuję Twojemu projektowi i czekam na efekt końcowy.

Robisz to w taki sposób w jaki sam chciałbym kiedyś ożywić jakieś 964 albo 993, tzn, wszystko w drobny mak i potem sukcesywnie i z pietyzmem , część po części .............

U Ciebie jest to dodatkowo poparte odpowiednim zapleczem, wiedzą i zdolnościami manualnymi .

Jeszcze raz gratulacje i wytrwałości !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2013, 23:19 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Motor siedzi :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2013, 23:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Jejku jaka pustka i sterylnosc- nie kusilo Cie Adam zeby przyspawac drugi taki rządek dla symetrii 8)




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2013, 23:59 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
:lol: Tak Adam.....z całym szacunkiem......to wszystko piękne co robisz, ale Tona, w takim jednym "żółtym"....może nie takim pięknym, ale z humorem...będzie po prostu ..szybki .....może rzeczywiście dołóż swojemu...symetrię..... zanim zamkniesz projekt :wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.02.2013, 0:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Ta pierwsza fotka taka "ginekologiczna" :twisted: :twisted: :twisted:

Perwersyjna czystość.

Więcej tu nie powinienem zaglądać bo mnie jeszcze znów najdzie na taki projekt...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.02.2013, 12:23 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Jak uzbroję komorę, to już takiej pustki nie bedzie. Fakt kusi ta symetria, ale na razie skupię się na ukończeniu tego co zacząłem :)
Jak bedzie słąbo to może LS1 się wrzuci i bedzie symetria, jednak chciałem zachować choć trochę ducha 924 :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum