Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 16.05.2012, 23:30 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Kilka nowych drobiazgów:
Czekam jeszcze na komplet uszczelek z niemiec.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 20.05.2012, 20:52 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 20.05.2012, 23:53 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Jak myślisz ile jeszcze czasu będziesz potrzebował na złożenie wszystkiego do kupy?. Nie pamiętam całego wątku, czy oprócz odelżenia całej konstrukcji jakoś polepszasz osiągi silnika? Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie fajnie .
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 21.05.2012, 9:01 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Mam nadzieje, że do sierpnia się wyrobię.
W aucie będę jeszcze trochę wycinał, drzwi będą z laminatu, szyby z poliwęglanu, łącznie z klaposybą.
Co do silnika, K-jet wywalony, będą gaźniki Kawasaki, podrobiona głowica, wałek Swiatka, koło odchudzoen, układ korbowy wywazony i sportowy układ wydechowy, częściowo Supersprinta a częściowo WMS- to tak w skrócie.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.05.2012, 17:33 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 30.05.2012, 18:21 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
tylna szyba jest specyficzna a tych autach , robiłes probe z poliweglanu czy otrzymasz taki kształt , wydaje mi sie ze z jednego kawałka niewykonalne , moze cos jak w f40 z nacięciami
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.05.2012, 18:30 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
porscheee napisał(a): tylna szyba jest specyficzna a tych autach , robiłes probe z poliweglanu czy otrzymasz taki kształt , wydaje mi sie ze z jednego kawałka niewykonalne , moze cos jak w f40 z nacięciami
Jest to wykonalne, np. Piterson ma klaposzybe z poliwęglanu:
http://img123.imageshack.us/img123/449/sesja2nw0.jpg
Jest nawet w Polse chłopak, który robi takie kaposzyby na zamówienie, ale ja bede robił swoją sam aby miec więcej frajdy
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 30.05.2012, 18:37 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
w takim razie to chyba najciensza mozliwa opcja , nie wiesz czy mocno faluje jak sie jedzie 150+ jak to sie wogole zachowuje , a moze jest usztywnione dzieki takiemu nagieciu ...?
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.05.2012, 22:14 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
porscheee napisał(a): w takim razie to chyba najciensza mozliwa opcja , nie wiesz czy mocno faluje jak sie jedzie 150+ jak to sie wogole zachowuje , a moze jest usztywnione dzieki takiemu nagieciu ...?
To pytanie trzeba by skierowac do Pitersona
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 10.08.2012, 0:58 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
No dobra Lotus gotowy, sprawy w wiekszości załatwione, przyszedł czas na Wieprzowinę
Plan na sierpień/ wrzesień:
-dokończyć klatkę
-poszerzam tył
-drzwi z laminatu
-lakierowanie
-oklejanie auta w barwy Martini
(...)
W październiku ostro biorę się za silnik, układ wydechowy, szyby z poliwęglanu i nakładki na błotniki z GT Racing.
...Do wiosny może nim wyjadę
Odebrałem tarczę z regeneracji, troszkę ją wzmocnili
...Kevlarowe niteczki i sprężynki mocniejsze
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 4.10.2012, 17:29 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
No dobra wreszcie troche wolnego czasu, wiec biorę sie za Prosiaka
Dół rozebrany pomierzony
Generalnie bez wiekszej tragedii nowe panewki i pierścienie.
Wał razem z odchudzonym kołem jest juz wywazany.
Blok odpchlony Parę szpilek musze poprawić i bedzie małe honowanie.
W przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie, dupka bedzie lekko poszerzona.
Nastepnie nakładki na błotniki z GT Racing musze zamówić
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 6.10.2012, 10:49 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Panewki korbowe przyszły. Mam problem z głównymi, już ich nie produkują, wiec będę musiał gdzieś dorobić nowe.
Ostatnio podliczyłem ile wydałem już na projekt torowego 924
Jak na razie pękło 27000 zł ...
Zakup auta, Rejestracja auta Ubezpieczenie _____________________ 5200 zł
WNĘTRZE
Boczki z carbonu,
Fotele kubełkowe
Klatka bezpieczeństwa
_____________________
5100 zł
HAMULCE
Hamulce tył S2
Hamulce przód S2
Szczęki tył
Nawiercanie tarcz hamulcowych
Przewody hamulcowe w oplocie
Reperaturki zacisków
_____________________
1380 zł
ZAWIESZENIE
Zawieszenie tył S2
Zawieszenie przednie S2 (Bilstein Cup Fahrwerk)
Lakierowanie proszkowe
Sworznie wahacza przód
Rozpórka Staffa
_____________________
2550 zł
NADWOZIE
Łatanie + konserwacja podwozia
Naprawa mocowania belki tył
Błotniki laminatowe przód Porsche S2
Zderzak przód Porsche S2
Błotniki tył 944
Laminatow nosek S2
Maska Laminat
_____________________
5050 zł
SILNIK
Skrzynia biegów 944
Wał + mechanizm zmiany biegów
Pasek rozrządu
Rolka napinająca paska rozrządu
Filtr oleju
Pompa wody
Planowanie koła zamachowego
Półosie napędowe z przegubami
Komplet uszczelek silnika
Regeneracja tarczy sprzęgła
Panewki korbowe
Zbiornik Paliwa
Pierścienie tłokowe
Gaźniki Kawasaki
___________________________
4929 zł
KOŁA
Dystanse HR KPL.
Felgi
________________________
2940 zł
A dojdzie jeszcze:
-Lakierowanie auta
-Oklejanie auta
-Drzwi z laminatu
-Kolektor wydechowy sportowy
-Kolektor pod gaźniki kawasaki
-Wałek
-Obróbka głowicy
-Wyważanie wału z kołem zamachowym
-Lampy GTP
-Opony Toyo R888
-Szyby + Klaposzyba z poliwęglanu
-Regeneracja zaciskó
-Dorobienie panewek głownych
-Pasy punktowe
-Przeróbka deski + Flokowanie
...i jeszcze parę drobiazgów :/
Eh... mam tylko nadzieje, że na przyszły sezon się wyrobię
Pzdr,
AW
AW
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.10.2012, 11:04 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
...i to będzie moment, w którym odkryjesz ile jeszcze jest do zrobienia....
z zainteresowaniem i sympatią śledzę Twój projekt
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.10.2012, 13:04 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Także Ci kibicuję i oby nie skończyło się budowa przez 2 lata wsiądziesz zaliczysz tor i stwierdzisz, że jednak to nie to i wystawisz na sprzedaż a gość powie, że bierze za 15 K oczywiście żarcik
Trzymam kciuki i do zabawy.
_________________
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 6.10.2012, 13:49 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Tyle czasu, pieniędzy i serca wkładam w to auto, że raczej szybko mi się nie znudzi. Może jakiegoś wielkiego szału z jazdy nie będzie tak jak z Lotusem Seven ale będę chciał się nim nacieszyć na Track Day'ach. Jak Wieprzowinka będzie gotowa to na pewno podczas jazdy nią będzie rósł banan na twarzy
A docelowo jak tylko 924 będzie gotowe, to olewam już te Seveny, Caterhamy i robię torowego Lotusa Elise lub Exige i to będzie już to!
Więcej aut torowych nie robię! Co prawda chodziła mi po głowie 911-tka torowa, ale Lotus jednak daje więcej frajdy
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 6.10.2012, 14:23 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Czekam na rozwój Twojego projektu - nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie budowanie auta jest tak samo fascynujące (a może bardziej..?) jak przyjemność z jazdy Porsche po zakończeniu projektu.
Myślę że moment gdy można poczuć jak zmienił się samochód po modyfikacji jest bezcenny. Aha .. banana na twarzy masz gwarantowanego...
Pamiętam jak przy pierwszej 911 każdy zakończony etap był jak wejście do nowego samochodu, uśmiech od ucha do ucha i zdziwienie że można coś jeszcze poprawić w tak odczuwalny sposób.
Twój projekt obserwuje i trzymam kciuki
PS.
Wiele razy oglądałem samochody w które zainwestowano duże, naprawdę duże pieniądze, ale nigdy nikt nie żałował ani centa z wydanych pieniędzy. I nie ważne że modyfikacje mogę znacznie przekroczyć wartość auta, funfaktor jest bezcenny tak trzymaj mam nadzieje na spotkanie kiedyś...
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.10.2012, 18:19 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1582 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
TET930 napisał(a): Myślę że moment gdy można poczuć jak zmienił się samochód po modyfikacji jest bezcenny. Aha .. banana na twarzy masz gwarantowanego...
Oj tak, święta prawda!
Moim 944 zaraz po zakupie w 2005 roku pojechałem na Zlot w Poznaniu. Auto było całkowicie seryjne, mocno zmęczone życiem i polskimi mechanikami, na starych twardych jak kamień oponach. Prowadziło się tragicznie (wystarczy dodać że czas był wtedy na poziomie 2:23 ).
W 2010 roku po 4 latach pracy (o $ nie wspomnę - w pewnym momencie przestałem liczyć bo można zwariować) to samo auto zrobiło wysokie 1:56 a miesiąc temu niskie 1:55. I mam wrażenie że to jeszcze nie jest ostatnie słowo!
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
wiktorso
|
Napisane: 8.10.2012, 11:00 |
|
Dołączył: 19.09.2011 Posty: 125
|
Pamiętaj, żeby dać znać jak będziesz się wybierał na TD do Poznania, myślę że nie tylko ja będę chciał zobaczyć efekt pracy
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.10.2012, 11:13 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Dzieki chłopaki za wsparcie
Panewki przyszły
Blok odpchlony i odwszony teraz honowanie i lakierowanie bloku
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.10.2012, 20:04 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Pierścionki przyszły
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|