Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.05.2012, 23:30 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Kilka nowych drobiazgów:

Obrazek

Czekam jeszcze na komplet uszczelek z niemiec.

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2012, 20:52 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Uszczeleczki przyszły :)

Obrazek

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2012, 23:53 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Jak myślisz ile jeszcze czasu będziesz potrzebował na złożenie wszystkiego do kupy?. Nie pamiętam całego wątku, czy oprócz odelżenia całej konstrukcji jakoś polepszasz osiągi silnika? Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie fajnie :thumbup: .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2012, 9:01 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Mam nadzieje, że do sierpnia się wyrobię.
W aucie będę jeszcze trochę wycinał, drzwi będą z laminatu, szyby z poliwęglanu, łącznie z klaposybą.
Co do silnika, K-jet wywalony, będą gaźniki Kawasaki, podrobiona głowica, wałek Swiatka, koło odchudzoen, układ korbowy wywazony i sportowy układ wydechowy, częściowo Supersprinta a częściowo WMS- to tak w skrócie.

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2012, 17:33 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
No to teraz będzie wystarczająco szeroko :twisted:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Widok z boku :)

Obrazek
Obrazek

Auto po ukończeniu prac bedzie oczywiście koloru białego, w barwach Martini. Felgi Bedą pomarańczowe jak na VW Lupo, które widać w tle :)

Obrazek
Obrazek

Musze teraz po ukończeniu klatki wspawać błotniki tył od 944, zamówić z USA nakładki na błotniki przód i tył poszerzającez GT-Racing, zamówić drzwi z laminatu, spasowac laminaty i mozna auto lakierować. Później szybki i klaposzyba z poliwęglanu i mam nadzieje, że auto bedzie ważyło poniżej 1000 kg :D

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2012, 18:21 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
tylna szyba jest specyficzna a tych autach , robiłes probe z poliweglanu czy otrzymasz taki kształt , wydaje mi sie ze z jednego kawałka niewykonalne , moze cos jak w f40 z nacięciami


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2012, 18:30 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
porscheee napisał(a):
tylna szyba jest specyficzna a tych autach , robiłes probe z poliweglanu czy otrzymasz taki kształt , wydaje mi sie ze z jednego kawałka niewykonalne , moze cos jak w f40 z nacięciami


Jest to wykonalne, np. Piterson ma klaposzybe z poliwęglanu:
http://img123.imageshack.us/img123/449/sesja2nw0.jpg

Jest nawet w Polse chłopak, który robi takie kaposzyby na zamówienie, ale ja bede robił swoją sam aby miec więcej frajdy :D

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2012, 18:37 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
w takim razie to chyba najciensza mozliwa opcja , nie wiesz czy mocno faluje jak sie jedzie 150+ jak to sie wogole zachowuje , a moze jest usztywnione dzieki takiemu nagieciu ...?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2012, 22:14 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
porscheee napisał(a):
w takim razie to chyba najciensza mozliwa opcja , nie wiesz czy mocno faluje jak sie jedzie 150+ jak to sie wogole zachowuje , a moze jest usztywnione dzieki takiemu nagieciu ...?


To pytanie trzeba by skierowac do Pitersona :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2012, 0:58 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
No dobra Lotus gotowy, sprawy w wiekszości załatwione, przyszedł czas na Wieprzowinę :)

Obrazek
Obrazek

Plan na sierpień/ wrzesień:
-dokończyć klatkę
-poszerzam tył
-drzwi z laminatu
-lakierowanie
-oklejanie auta w barwy Martini
(...)

W październiku ostro biorę się za silnik, układ wydechowy, szyby z poliwęglanu i nakładki na błotniki z GT Racing.
...Do wiosny może nim wyjadę :)

Odebrałem tarczę z regeneracji, troszkę ją wzmocnili :)

Obrazek

...Kevlarowe niteczki i sprężynki mocniejsze :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2012, 17:29 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
No dobra wreszcie troche wolnego czasu, wiec biorę sie za Prosiaka :)

Dół rozebrany pomierzony :)
Generalnie bez wiekszej tragedii nowe panewki i pierścienie.
Wał razem z odchudzonym kołem jest juz wywazany.

Obrazek

Blok odpchlony :) Parę szpilek musze poprawić i bedzie małe honowanie.

Obrazek

W przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie, dupka bedzie lekko poszerzona.
Nastepnie nakładki na błotniki z GT Racing musze zamówić :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 10:49 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Panewki korbowe przyszły. Mam problem z głównymi, już ich nie produkują, wiec będę musiał gdzieś dorobić nowe.


Ostatnio podliczyłem ile wydałem już na projekt torowego 924 :D
Jak na razie pękło 27000 zł ...

Zakup auta,
Rejestracja auta
Ubezpieczenie
_____________________
5200 zł


WNĘTRZE
Boczki z carbonu,
Fotele kubełkowe
Klatka bezpieczeństwa
_____________________
5100 zł


HAMULCE
Hamulce tył S2
Hamulce przód S2
Szczęki tył
Nawiercanie tarcz hamulcowych
Przewody hamulcowe w oplocie
Reperaturki zacisków
_____________________
1380 zł


ZAWIESZENIE
Zawieszenie tył S2
Zawieszenie przednie S2 (Bilstein Cup Fahrwerk)
Lakierowanie proszkowe
Sworznie wahacza przód
Rozpórka Staffa
_____________________
2550 zł


NADWOZIE
Łatanie + konserwacja podwozia
Naprawa mocowania belki tył
Błotniki laminatowe przód Porsche S2
Zderzak przód Porsche S2
Błotniki tył 944
Laminatow nosek S2
Maska Laminat
_____________________
5050 zł


SILNIK
Skrzynia biegów 944
Wał + mechanizm zmiany biegów
Pasek rozrządu
Rolka napinająca paska rozrządu
Filtr oleju
Pompa wody
Planowanie koła zamachowego
Półosie napędowe z przegubami
Komplet uszczelek silnika
Regeneracja tarczy sprzęgła
Panewki korbowe
Zbiornik Paliwa
Pierścienie tłokowe
Gaźniki Kawasaki
___________________________
4929 zł


KOŁA
Dystanse HR KPL.
Felgi
________________________
2940 zł


A dojdzie jeszcze:
-Lakierowanie auta
-Oklejanie auta
-Drzwi z laminatu
-Kolektor wydechowy sportowy
-Kolektor pod gaźniki kawasaki
-Wałek
-Obróbka głowicy
-Wyważanie wału z kołem zamachowym
-Lampy GTP
-Opony Toyo R888
-Szyby + Klaposzyba z poliwęglanu
-Regeneracja zaciskó
-Dorobienie panewek głownych
-Pasy punktowe
-Przeróbka deski + Flokowanie
...i jeszcze parę drobiazgów :/

Eh... mam tylko nadzieje, że na przyszły sezon się wyrobię :)

Pzdr,
AW
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 11:04 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
...i to będzie moment, w którym odkryjesz ile jeszcze jest do zrobienia....

z zainteresowaniem i sympatią śledzę Twój projekt :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 13:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Także Ci kibicuję i oby nie skończyło się budowa przez 2 lata wsiądziesz zaliczysz tor i stwierdzisz, że jednak to nie to i wystawisz na sprzedaż a gość powie, że bierze za 15 K :wink: oczywiście żarcik :wink:
Trzymam kciuki i do zabawy.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 13:49 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Tyle czasu, pieniędzy i serca wkładam w to auto, że raczej szybko mi się nie znudzi. Może jakiegoś wielkiego szału z jazdy nie będzie tak jak z Lotusem Seven ale będę chciał się nim nacieszyć na Track Day'ach. Jak Wieprzowinka będzie gotowa to na pewno podczas jazdy nią będzie rósł banan na twarzy :)
A docelowo jak tylko 924 będzie gotowe, to olewam już te Seveny, Caterhamy i robię torowego Lotusa Elise lub Exige i to będzie już to!
Więcej aut torowych nie robię! Co prawda chodziła mi po głowie 911-tka torowa, ale Lotus jednak daje więcej frajdy :D

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 14:23 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Czekam na rozwój Twojego projektu - nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie budowanie auta jest tak samo fascynujące (a może bardziej..?) jak przyjemność z jazdy Porsche po zakończeniu projektu.
Myślę że moment gdy można poczuć jak zmienił się samochód po modyfikacji jest bezcenny. Aha .. banana na twarzy masz gwarantowanego...:)
Pamiętam jak przy pierwszej 911 każdy zakończony etap był jak wejście do nowego samochodu, uśmiech od ucha do ucha i zdziwienie że można coś jeszcze poprawić w tak odczuwalny sposób.

Twój projekt obserwuje i trzymam kciuki

PS.

Wiele razy oglądałem samochody w które zainwestowano duże, naprawdę duże pieniądze, ale nigdy nikt nie żałował ani centa z wydanych pieniędzy. I nie ważne że modyfikacje mogę znacznie przekroczyć wartość auta, funfaktor jest bezcenny :) tak trzymaj mam nadzieje na spotkanie kiedyś...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 18:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1582
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
TET930 napisał(a):
Myślę że moment gdy można poczuć jak zmienił się samochód po modyfikacji jest bezcenny. Aha .. banana na twarzy masz gwarantowanego...:)


Oj tak, święta prawda!

Moim 944 zaraz po zakupie w 2005 roku pojechałem na Zlot w Poznaniu. Auto było całkowicie seryjne, mocno zmęczone życiem i polskimi mechanikami, na starych twardych jak kamień oponach. Prowadziło się tragicznie (wystarczy dodać że czas był wtedy na poziomie 2:23 :oops: ).
W 2010 roku po 4 latach pracy (o $ nie wspomnę - w pewnym momencie przestałem liczyć bo można zwariować) to samo auto zrobiło wysokie 1:56 a miesiąc temu niskie 1:55. I mam wrażenie że to jeszcze nie jest ostatnie słowo!




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2012, 11:00 

Dołączył: 19.09.2011
Posty: 125
Pamiętaj, żeby dać znać jak będziesz się wybierał na TD do Poznania, myślę że nie tylko ja będę chciał zobaczyć efekt pracy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2012, 11:13 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Dzieki chłopaki za wsparcie :)

Panewki przyszły :)

Obrazek

Blok odpchlony i odwszony teraz honowanie i lakierowanie bloku :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2012, 20:04 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Pierścionki przyszły :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum