Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 11.10.2012, 2:37 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Wał z odchudzonym kołem wyważony, teraz honowanie i dorabianie panewek głównych
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 11.10.2012, 12:43 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
I tylko pomyśleć, że to ma się obracać aby koło się obracało i jechało a cała reszta jest zbudowana właśnie na tą potrzebę
oj porcjujesz nam te dokonania
_________________
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 11.10.2012, 17:34 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
...i po honowaniu, teraz dorabianie panewek głównych
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
GaZiK
|
Napisane: 11.10.2012, 21:54 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
No... to jeszcze zostało wsadzenie silnika z S2
Ale tak poważnie, to ciekawe ile wyciągnął byś z 3.0
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 12.10.2012, 9:14 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
GaZiK napisał(a): No... to jeszcze zostało wsadzenie silnika z S2 Ale tak poważnie, to ciekawe ile wyciągnął byś z 3.0
No tak ale to wtedy nie było by już torowe 924, a ja uparłem się , że ma to jednak być hardcorowe 924 jakiego jeszcze w Polsce nie było, a nie zwykła wydmuszka z S2 po najmniejszej linii oporu, jakich już trochę jest, a ja lubię niekonwecjonalne projekty aut Myślę, że po tak ekstremalnym odchudzeniu mojego wieprza i modach silnika jakie szykuję, autko będzie zbierać się dosyć konkretnie z tym VW motorem i na Classicauto Cup i PCP w zupełności wystarczy
A ile wyciągnąłbym z 3.0 tego nie wiem.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Maro
|
Napisane: 12.10.2012, 23:15 |
|
Dołączył: 20.03.2012 Posty: 143
|
Juz jestem ciekawy jak To auto będzie wyglądało. I co będzie potrafiło pojechać na torze.
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 1.11.2012, 16:19 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Panewki dorobione
Prosiak się suszy, czas działać dalej
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 17.11.2012, 19:29 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
...eh znów nie było czasu zająć się Prośkiem, dopiero teraz wolna chwila była
A wiec wszystko rozebrane i oczyszczone, zaczynamy montować, wał już siedzi na gotowo
W poniedziałek zmontuję cały dół na gotowo
...i filterek przyszedł do gaźników
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.11.2012, 19:02 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
...Prace trwają, udało mi sie dziś w wolnej chwili wypiaskowac pare drobiazgów
Dół silnika zmontowany na gotowo
...czas zabrać się za głowiczkę
...a Wieprzowina wisi i czeka aż klatkę skończę
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Garnx
|
Napisane: 19.11.2012, 21:05 |
|
Dołączył: 7.11.2011 Posty: 157
|
trzymamy kciuki
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 22.11.2012, 18:55 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
No dobra kolejne elementy wypiaskowane.
Teraz niektóre rzeczy musze oddac do lakierni proszkowej
Głowica odwszona, gotowa do modyfikacji
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 29.11.2012, 23:55 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Wałek już u Światka ...Głowiczka w trakcie ...graty w lakierni proszkowej... czas na dokonczenie klatki i wycięcie przedniej szyby
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 3.12.2012, 21:21 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
No dobra przednia szyba wycięta
Ktoś ją kiedyś nieumiejętnie wkleił, ale udało się ją uratować.
Teraz biorę się za dokończenie klatki
Chcę przebić się do komory silnika jak na fotce poniżej
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 3.12.2012, 23:51 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
czy planujesz zastrzały do kielichów od słupków ??? te które widać na zdjęciu owszem zadziałają jak rozpórka jednak przy ostrym hamowaniu zadziałają na nie siły rozpierające może warto by było takie dołożyć (coś tam na zdjęciu widać że idzie rura od dołu do góry tylko gdzie jest przyspawana i o co zaparta ???)
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 4.12.2012, 18:37 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Masz rację, tych co rozchodza się do kielichów od środka nie bedzie, natomiast bedą te co odchodza z A do kielichów + mam rozpórkę Staffa do niego i to powinno fajnie usztywnić
Jak już skończę to zamieszczę foty.
Elementy odebrane z proszku
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Garnx
|
Napisane: 4.12.2012, 20:49 |
|
Dołączył: 7.11.2011 Posty: 157
|
Wystarczy rozpórka kielichów i mamy piekny trójkącik nie do ruszenia
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 21:30 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
czyli z burzy mózgów wychodzi: te od środka z słupków A do kielichów, pomiędzy słupkami a , rozpórka pomiędzy kielichami
nie mogę się doczekać dalszej realizacji trochę śledziłem tema na racingforum i widzę że wszystko prężnie idzie
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 5.12.2012, 11:54 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Dokładnie coś takiego:
...+ rozpórka Staffa.
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 6.12.2012, 1:27 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1035
|
Odnośnie odchudania mojego auta, jeśli ktoś zna dokładną wagę tam gdzie napisałem "???" to prosze o pomoc w uaktualnieniu listy. Na bierząco bedę ważył pozostałe elementy i poszerzał listę modyfikacji.
CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (oryginalna 19 kg)
- Szyby boczne (wagi nie znam)
- Dzrzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt)
- Maska (oryginalna 20 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???)
- Uszelki listwy szyb (???)
- Boczki tapicerskie (???)
- Podłokietniki (???)
- Oryginalne Lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin (???)
- Maty wytłumiające (???)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa (~ 4 kg)
- Deska rozdzielcza (???)
- Konsola środkowa (???)
- Oryginalne fotele (~ 30 kg)
- Błotniki (???)
- Nosek (???)
- Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???)
- Zderzak przedni (???)
- Zderzak tylki (???)
- Lampy w zderzaku S2 (???)
- Akumulator (???)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???)
- Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???)
- Zamek maski z linką i rączką (???)
- Kirunkowskazy boczne S2 (???)
- Kolektor + K-Jet (???)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Alternator
- Uszczelki drzwi (???)
- Dzwignia ręcznego, linki i szczęki (???)
- Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapsaowe (3 kg)
- Fragment pasa przedniego (2 kg)
- Nadkola (???)
- Podsufitka + gabki (???)
- Belka tył zawias, wał 924, dogleg (???)
- Zaciski tarcze 924 (???)
CO WLATUJE:
- Klaposzyba (poliwęglan 3-4 kg)
- Szyby boczne (poliweglan ???)
- Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.)
- Maska (laminat 5,7 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe Mirco (???)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (???)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (???)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (???)
- Aluminiowy zbirnik paliwa + swirlpot (2 kg)
- Klatka (???)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Lekie koło zamachowe (???)
- Rozpórka Staffa (???)
- Lekki akumulator (2,4 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Odchudzona deska rozdzielcza (???)
- Błotniki laminat (???)
- Nosek laminat (???)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (???)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 belka tył, wał, S2 Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo S2 Tarcze S2 nawiercane (???)
Tam gdzie jest znaczek "~" moge się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wage prosze o pomoc.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
McGyver
|
Napisane: 6.12.2012, 2:39 |
|
Dołączył: 9.05.2007 Posty: 14
|
AdamWalenda napisał(a): Odebrałem tarczę z regeneracji, troszkę ją wzmocnili
Czy mi sie wydaje czy to sprzeglo z 924. Jak chcesz do tego założyć skrzynie z wałem od 944? Przecież tam masz grubszy wał napędowy i nie będzie to pasowało.
Były jakieś tarcze sprzęgła od forda które pasowały do 924 i wału 25mm ale nie wiem które to.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|