Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 6.12.2012, 17:16 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
McGyver napisał(a): AdamWalenda napisał(a): Odebrałem tarczę z regeneracji, troszkę ją wzmocnili Czy mi sie wydaje czy to sprzeglo z 924. Jak chcesz do tego założyć skrzynie z wałem od 944? Przecież tam masz grubszy wał napędowy i nie będzie to pasowało. Były jakieś tarcze sprzęgła od forda które pasowały do 924 i wału 25mm ale nie wiem które to.
O ile mnie pamięć nie myli akurat wał i skrzynię mam od starego 944. W takiej kombinacji pasowało to pod seryjny 2.0. A tak ogólnie nawet gdyby nie pasowało to nie ma problemu aby dorobić taką tarczę by pasowało
-Skrzynka uszczelniona
-Simmeringi wymienione
-Nowy olej w skrzyni zalany
-Półosie skręcone
...Można działać dalej
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 7.12.2012, 13:41 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Poniżej uaktualniona lista z odchudzania:
CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (19,9 kg)
- Szyby boczne (???)
- Drzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt)
- Maska (20 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???)
- Uszczelki listwy szyb (2 kg)
- Boczki tapicerskie przednie (???)
- Podłokietniki boczków przednie (???)
- Oryginalne lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin, wygłoszeń (24,2 kg)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa cały kpl. (5,2 kg)
- Podsufitka, wygłuszenie, listwa z lampką, daszki, listwy słupków (4,9 kg)
- Podłokietnik na tunelu + konsola środkowa (2,1 kg)
- Deska rozdzielcza bez zegarów, z przełącznikami i rurami nawiewu (4,15 kg)
- Schowek (0,9 kg)
- Listwy progowe (0,5 kg)
- Oryginalne fotele (~ 30 kg)
- Uszczelki drzwi (0,6 kg)
- Błotniki (6 kg x 2 szt.)
- Nosek (2,85 kg)
- Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???)
- Zderzak przedni (6,7 kg)
- Zderzak tylni (6,6 kg)
- Lampy w zderzaku S2 (3 kg)
- Akumulator (17,4 kg)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???)
- Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???)
- Zamek maski z linką i rączką, wspornikiem (1,1 kg)
- Kierunkowskazy boczne (0,1 kg)
- Kolektor + K-Jet + obudowa filtra + rozdzielacz (9 kg)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Alternator (5,8 kg)
- Dźwignia ręcznego, linki i szczęki (1,8 kg)
- Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapasowe (5 kg)
- Fragment pasa przedniego (2 kg)
- Nadkola (???)
- Belka tył 924 pod Doglega (???)
- Bębny + szczęki + cylinderki (???)
- Zawias przedni 924 (???)
- Wał 924 (???)
- Skrzynia Dogleg z olejem (58 kg)
- Zaciski z klockami 924 (4,1 kg x 2 szt.)
- Tarcze 924 (5,2 kg x 2 szt.)
- Wycieraczka tył z mechanizmem (???)
- Pompa paliwa + akumulatory (3 kg)
CO WLATUJE:
- Klaposzyba poliwęglan (~ 3 kg)
- Szyby boczne poliwęglan (???)
- Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.)
- Maska laminat (5,7 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe (8 kg x 2 szt.)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (0,3 kg)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (4 kg)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (4 kg)
- Aluminiowy zbiornik paliwa + swirlpot (2 kg)
- Klatka (??? -oblicze jak będzie gotowa)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Rozpórka Staffa (0,5 kg)
- Lekki akumulator (8 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Odchudzona deska rozdzielcza (2 kg)
- Błotniki laminat (???)
- Nosek laminat (0,25 kg)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (0,6 kg)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 (???)
- Belka tył S2 (???)
- Wał z dzwonem S2 (???)
- Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo przednie S2 z klockami (3,4 kg x 2 szt.)
- Zaciski Brembo tył S2 z klockami (3,3 kg x 2 szt)
- Tarcze przednie S2 nawiercane (~ 6 kg x 2 szt. )
- Zwrotnice (~6 kg x 2szt)
- Pompka paliwa (0,1 kg)
Waga silnika bez płynów XK/XJ - 136kg
Tam gdzie jest znaczek"???" lub "~" mogę się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wagę proszę o pomoc.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 3.01.2013, 2:07 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Przyszedł
Nr i typ: 25540 typ R
Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm
Całkowity czas otwarcia: 283' / 283'
Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243'
Luz: 0,25 / 0,30 mm
Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 24.01.2013, 23:22 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
No dobra, głowica gotowa
Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika.
Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki.
Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał
Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa.
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 27.01.2013, 22:58 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Morda przycięta
Teraz laminatowa atrapa z S2 pasuje...i parę kilo mniej
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 1.02.2013, 21:09 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
...a prace powoli ale trwaja
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 1.02.2013, 22:16 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Uwielbiam ten projekt. Czekam na finał - już przebieram nogami
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 2.02.2013, 0:14 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
On będzie na sprzedaż Adam?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 2.02.2013, 0:50 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Aaale będzie hardcore
3mam kciuki za równie perfekcyjny finał projektu - z wielką chęcią zobaczyłbym na żywo...
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 2.02.2013, 2:40 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
fulnek napisał(a): On będzie na sprzedaż Adam?
Pewnie tak, jak go skończę mam plan pobawić się nim sezon w CA, EC, PCP i sprzedać, bo mam jeszcze 2 inne projekty na głowie bardziej hardcorowe niz ten
A tu zostało mi jeszcze:
-kupic drzwi z laminatu
-kupic nakładki z GT Racing na przód i tył
-kupić szyby i klaposzybe z poliweglanu
-kupic lampy jak w GTP
-pospawać klatkę do końcą
-wylakierować auto
-okleić w barwy martini
-obliczyć i pospawać układ wydechowy
-pospawac kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki
-kupic opony
-kupić pasy punktowe
-pobawic się z elektryka
-przerobic zderzak przedni
-nawiercić otwory w zderzaku tylnim aby go odchudzić
-poszerzyć dupke
-pociąc podłoge bagażnika aby posadzić niżej zbiorik paliwa
-zregenerowac zaciski Brembo
-dorobic przewody hamulcowe w oplocie
-puścić przewody do nowego ukadu paliwowego
-wystroić
...i to chyba powoli bedzie koniec modyfikacji.
Na kwiecień bedzie ciężko ale wreszcie mam wiecej czasu wolnego aby pobawić sie z autem wiec prace nabiora tempa
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 12.02.2013, 23:27 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Prace trwają, jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia wylakieruję komorę aby wsadzić motor
Musze jeszcze połatać miejsce gdzie siedzi aku, bo wygniło i ktoś pianki, zywicy i szpachli naje..ł :/
Eh...
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 13.02.2013, 1:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Rozważ przeniesienie akumulatora do tyłu - zawsze to poprawi rozkład mas (zwróć uwagę, że odchudzasz głównie tył).
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 13.02.2013, 9:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Właśnie to rozważałem, ale dziurę i tak musze załatać
Zastanawiam się tylko gdzie go upchnąć, w bagazniku bedzie nowy zbiornik i swirlpot, czy zmieści się jeszcze aku? Chociaż i tak dam jakiś ultra lekki i ultra mały aku, więc nie wiem czy nie zostawić tam gdzie był.
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 13.02.2013, 19:58 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 13.02.2013, 20:24 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
David napisał(a):
Dzięki za linka skorzystam
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 15.02.2013, 21:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Jak dobrze pójdzie to jutro wylakieruję komorę
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 16.02.2013, 19:47 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 18.02.2013, 18:48 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Dobra wszystko gotowe, teraz motorek i zaczynam uzbrajać komorę
Pzdr,
AW
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 19.02.2013, 2:35 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
tragicznie wyglada drazek , maglownica , osłony gumowe w lakierze , troche zalatuje .... , nie mozna tak , troche papierowej tasmy 15min roboty i po sprawie
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 19.02.2013, 10:26 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ?
To dalej będzie tylko 924
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|