Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 19:21 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Dzisiaj przyszły nowe tarcze na tył. Zaciski poszły do regeneracji i malowania.
Ciekawostka w trakcie rozbierania z tylnych przewodów nie wylała się ani kropla płynu hamulcowego - ciekawe -zapowietrzone?
Jeszcze ciekawsze że patrząc po klockach i nalocie na nich -tył wogóle nie hamował od dłuższego czasu!
Czyli poza kompletnie nowym zawieszeniem będzie nowy układ hamulcowy tj. tarcze, klocki, przewody i zregenerowane i pomalowane zaciski.
Za tydzień będzie nowy układ wydechowy i wastegate - patrząc od strony podwozia wszystko będzie nowe...- a zpowiadał się mały upgrade :)
A i zobaczymy co z amortyzatorami , najpier wrocą Koni M030 po regeneracji na moment, potem Motony i Koni pójdą do kartona.
Z drugiej strony ma nadzieję że będzie to jedno z najlepszych 944 Turbo w kraju- bez urazy do kolegów :)
Nieco się obawiam że będę miał kolejny samochód na codzień:) gdy nie pada, nie ma śniegu , jest słońce i dodatnia temperatura...szczególnie na semislikach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 19:45 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Brak hamowania tyłu - może usterka korektora ciśnienia?
może pora na upgrade na wersję z 944S? ;)
http://www.lindseyracing.com/LR/Porsche ... 05-02.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Możliwe tak jak napisał Simprez, korektor. Jakby były aż tak zapowietrzone
to powinno być to mocno czuć przy hamowaniu.

TET930 napisał(a):
Z drugiej strony ma nadzieję że będzie to jedno z najlepszych 944 Turbo w kraju- bez urazy do kolegów :)


Będzie trzeba zejść poniżej 1:50 na Poznaniu ;) :lol:




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 20:37 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
simprez napisał(a):
Brak hamowania tyłu - może usterka korektora ciśnienia?
może pora na upgrade na wersję z 944S? ;)
http://www.lindseyracing.com/LR/Porsche ... 05-02.html
Ani zapowietrzenie ani zla korekcja sily hamowanie nie doprowadza do efektu o jakim napisal TET- skoro auto ma ABS-- na moj gust kocki zakleszczyly sie w zaciskach, u Wampira auto stalo troszke nie smigane.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 21:00 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
TET930 napisał(a):
Z drugiej strony ma nadzieję że będzie to jedno z najlepszych 944 Turbo w kraju- bez urazy do kolegów :)
TET bez urazy...ale to bylo jedno z najlepszych 44turbo w kraju- to co przy nim zrobiles zrobi z bialasa jeden z najlepszych samolotow w kraju :D Niestety niechcacy z zagoniles sie w slepy zaulek...auto cywilne na wyczynowym zawieszeniu :?: :roll: ..nie da rady konkurowac z golcami, pojezdzic po miescie- trzeba miec samozaparcie i dobry kregoslup. Wybebeszyc taki egzemplaz- zbrodnia. Mysle ,ze bedziesz troszke stal jedna noga wprzereblu a druga na termoforze. Niemniej super czyta sie o takim profi dopieszczaniu cacka- jest to wyjatkowa rzadkosc w przypadku 944..tylko Lamer tak powanie podszedl do renowacji "taniego Porsche"




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 22:09 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Tona: Jak wpada mi w rękę kolejna porszawka to nie mogę się oprzeć i się zaczyna :) to jakaś choroba he,he....
Przedewszystkim robię auta dla siebie, trochę racji jest w tym że zawias jest "za dobry" na ulicę ale to taka moja interpretacja 944. Cel maksymalnie dobrze trzymające się auto na szybkie drogi. Ostatni test przed wymianą zawiasów - A2 i 2 panamery nie dały rady ( myślę że by mogły ale po najechaniu i na tył przy 2... km po koleji wymiękły) . Moc nie jest tu tematem - bedzie 300 moze 320 KM ale to zawias da zabawę.
Każdy mój projekt to jakaś personalna interpretacja i z jednej strony absolutnie podstawa to 100% sprawność samochodu z podkreślenie tego co może być najlepsze w danym modelu. Tu wizja byla oczywista-samochod o wyważeniu 50/50 w miarę unikalny (w koncu to 944 TS z M030) musi z jednej strony pozostać oryginalny a z drugiel strony dlaczego nie poprawić dobrego skąd inon zawieszenia? i bez nadmiernych modyfikacji dodać trochę mocy?
Efekt ma być mniej więcej taki że będzie to szybki szynowóz:)( no bardziej gokard) nie do objechania na trudnych drogach i na tyle szybki na autostradzie że budzić ma zdziwienie a zdrugiej strony wyglądać jak fabryczny oryginał i tak będzie:) aha i może być trochę niewygodny...:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2012, 22:11 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Tona: I dodatkowo to też trochę reministencja cup'owej wersji 944 w wydaniu ulicznym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2012, 0:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
tona napisał(a):
Mysle ,ze bedziesz troszke stal jedna noga w przereblu a druga na termoforze.


Tona trafnie to ujął. Ja już jakiś czas temu przekonałem się że półśrodki nie istnieją - albo wyczynówka pełną gębą albo dupowóz. Chociaż jak wiadomo hybrydy teraz są w modzie (nawet w mojej działce...).

Najważniejsze że masz swoją wizję, jesteś konsekwentny i na pewno będzie to absolutna czołówka jeśli chodzi o 944 w Polsce. Wiedz jedynie że zawieszenie które wybrałeś (Moton, uniballe) jest absolutnie nieuliczne - tym naprawdę nie da się jeździć poza torem/autostradami...

P.S. Już nie mogę doczekać się zobaczenia auta na żywo...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2012, 3:12 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Piterson: Nie no bez przesady : mam uniball'e elephant racing w 911S z 1970 roku i jest jak najbardziej uliczna :) a tutaj i tak chodzi o autostrady....
Co do toru : pewnie będę chciał sprawdzić co się urodziło:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2012, 20:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
I to bardzo cieszy :D

Ja na przykład jestem w podobnej sytuacji. Auto w środku seryjne,
a zawieszenie już nie. Faktycznie nie ma jeszcze wyścigówki, a porównanie
z tym co było kiedyś - kręgosłup wie swoje ;) Także dasz radę, przynajmniej
na początku :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2012, 11:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
A mi sie lezka w oku kreci jak to wszystko czytam ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2012, 11:45 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
wampir:) zawsze moższesz na kawę podjechać...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 14:19 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Update 30 listopad 2012

Gdzie jestem z 944 TS:
-zawieszenie kompletnie odbudowane na komponentach RACERS EDGE
--jeszcze nie testowane:(
-amortyzatory zostały M030 Koni po odbudowie
--tu decyzja aby przetestować RacersEdge na Koni przed podjęciem ostatecznej decyzji o Moton'ach - szczególnie że kolejny projekt w garażu:)
-Turbina odbudowana - olej lał się hektolitrami przez wastegata do wydechu:(
--też nie testowane
-wszystkie przewody podciśnienia wymienione
-w PCP przejrzałem wszystko co dotyczy doładowania i wymieniłem masę drobiazgów - swoją drogą już wiem czemu tak mało 951 jest dobrym stanie....
-Alternator, kompresor klimy jak pisałem wcześniej OK
--to przetestowane OK
-Koła, opony nowe
--to też przetestowałem - jest OK a będzie jeszcze lepiej na nowym zawiasie.
-nowe tarcze tył/przód
-nowe klocki
-nowe przewody hamulcowe również te metalowe
-zaciski przód/tył zregenerowane i pomalowane proszkowo -wyglądają jak nowe szczególnie że są nowe felgi i nowe opony :)
-nowe poduszki pod silnikiem
-wszystkie paski nowe
-nowa obudowa osłony rozrządu (stara była ułamana)
-dach Targa naprawiony
-tylna klapa - to był projekt sam w sobie - efekt nareszcie jak nowa.
-błotnik naprawiony
-lakier naprawiony i cały samochód wizualnie poprawiony,
-nowe naklejki stoneguard
-naklejka na błotnik Turbo
-i inne drobne acz nieraz upierdliwe drobiazgi poprawione, naprawione, no i wszytkie płyny, filtry oczywiście wymienione.

Pozostało do zrobienia:
-nowy wastegate ( po testach turbiny -zobaczymy)
-wywalić katalizator
-upgrade wydechu
-oczywiście nowa geometria
-nowy program do kompa

Mam nadzieję zamknąć projekt do końca stycznia
Jedna refleksja - 944 Turbo S ktore wydawało się być niezłym stanie ( no było w dobrym stanie Wampir:)) okazało się ciekawym projektem bo z jednej strony to naprawdę niezły samochód ale i niezłe wyzwanie.

Byłem naprawdę po wrażeniem ile pracy trzeba był włożyć by doprowadzić samochód do obecnego stanu.
Właściwie wszystko wymagało ingerencji poza wnętrzem i skrzynią biegów.
Na ten moment koszty projektu to 150% procent ceny zakupu..:) na ale tego się spodziewałem więć nie narzekam.
Mam nadzieję że na koniec będę miał to czego się spodziewam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 14:41 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Cześć, zestawienie robi wrazenie, powodzenia dalej ! jedno pytanie - te 150 % to jest 100 % cena sam. plus 50 % kosztów, czy może 100 % cena sam. plus 150 % kosztów ??

To istotne, gdybym miał pójść Twoim tropem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 14:51 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
ja juz pare lat temu pisałem i ta kwota nie ulega zmianie , ze dobre 944ts + tuning to wartosc około 100tys zł , ale nawet za połowe tej ceny był problem aby go gotowego sprzedac , pasja pasja pasja znam to ... , pare dni temu było takie auto do sprzedania gotowe za około 30tys zł :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Lista robi wrażenie. Pełen zawrót głowy...

To dobrze że są w Polsce ludzie którzy kupują te "niechciane" Porsche i doprowadzają je do stanu perfekcyjnego nie zważając na koszty.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:31 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Alexdr:
-nie no na razie samochód +50% ceny jego zakupu :) na mam nadzieję zamknąć się +100% :(

Porscheee:
-zgodzę się z tobą bo wystarczy trochę się zapomnieć i +60,70 tyś to bardzo prosto wpakować w ten samochód, przecież tylko zawias to może być +20 tyś, albo lakier minimum +12 tyś za przyzwoite lakierowanie a to przecież nawet nie połowa drogi w ostrym tunningu wyobrażam sobie lekko te 60,70 tyś plus samochód

Piterson:
"niechciane" no może nie tak :) ale trudno tu kogoś przekonać że zrobione 951 może kosztować tyle co 964 w podobnym stanie no nie?
Chyba że ktoś koniecznie chce 951.

W moim przypadku to były dwie przyczny:
po pierwsza: zawsze podobało mi się 944 - jako młody chłopak podziwiałem dwie turbiny u kolegów z Leszna gdzieś na początku lat 90'
po drugie: chciałem/chcę się przekonać czy rzeczywiście objadę 930 na okrązeniu - przypominam artykuł z US który wkleiłem kiedyś w tym wątku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:33 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Off topic:
zastanawiałem się na tym autem za 30 tyś :) dla mojego młodego bo właśnie przesiada się z 550 kg samochodu:) ale Porsche to chyba nie najlepszy samochód dla studenta he,he...niestety:(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Gratuluję, lista imponująca :lol:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:43 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
prawie jak twoja , narazie prawie ale coraz blizej , ciekaw jestem jak to auto wyglada jezdzi po 4 latach ... moze kiedys obaj wpadniecie na Poznan :)
A co do porownania z 930 sam jestem mega ciekaw choc miałem 930turbo z 89 na 5 biegowej skrzynce tyle ze seria , powiem szczerze ze mega problem opanowac to auto , 944 to gokardzik dla dziecka w porownaniu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum