Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 15:59 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Porscheee:

No właśnie i na to liczę, co prawda moja 930 ma +50 koni i minus ca prawie 200 kg, ale oryginalne zawiesznie za to.
A 944TS będzie miało o niebo lepszy zawias a przecież i oryginał był mega.
Na wiosnę na pewno zrobię kilka testów i się "pochwalę"
Co prawda nie wyobrażam sobie że przeskoczę 930 ale zobaczymy.

Myślę że gdybym zdjął z 150 kg z auta i ustawił 300KM to pewnie jednak na torze byłoby trudno 930 objechać 944TS ale na razie niemam planów odchudzania 944TS, no może trochę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 20:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
rada : mozna sprytnie wyjac wygłuszenia , waza naprawde sporo a potem polozyc oryginalne dywany spowrotem , sprawa nie do poznania , a wynik jest , mam nadzieje ze kiedys przejade sie z Toba 930 jestem ciekaw jak jezdzi podkrecone takie auto ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 20:59 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
A ja sie zapytam TET930 ile pojechałeś swoją 930 na Poznaniu???
Wtedy bedziemy mogli dyskutowac...

P.S. Gratuluje zapału i naprawde cieszy gdy ktoś tak solidnie dopieszcza 951.
Pozdrawiam
Cichy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 21:07 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Cichy:

Kurjozalnie 930 nie przepędzona na torze w Poznaniu, przed renowacją przeleciałem Lausitz, niestety w Poznaniu przepędzę 930 jak sobie załatwie pusty tor ( co da się zorganizować:)) , samochód jest praktycznie nowy i żal mi go uszkodzić szczególnie że jest 100% bezwypadkowy....tak że na tor to z pełną rozwagą i nie na maxa, co innego będzie z 944 tu mimo ogromu prac włożonych - na szczęście odpuściłem sobie nowy lakier i dwa elementy były wcześniej malowane więc nie jest mi go aż tak szkoda


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 22:55 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
porscheee napisał(a):
rada : mozna sprytnie wyjac wygłuszenia , waza naprawde sporo a potem polozyc oryginalne dywany spowrotem , sprawa nie do poznania , a wynik jest , mam nadzieje ze kiedys przejade sie z Toba 930 jestem ciekaw jak jezdzi podkrecone takie auto ...


Dokładnie ten zabieg zastosowalem u mnie tyle ze z tylu calkiem pozbylem sie tapicerki i kanapy,z przodu lezy bez wygluszen delikatnie podszyta taka watą zeby nie orala podlogi.Ale jak zdejmiesz wygluszenia pewnie zaraz sie zacznie ,tak to u mnie bylo chcialem pozbyc sie wygluszenia to poszly pozniej maty stare te klejone do zdjecia,przeglad calej podlogi,usuniecie starych kitow ,nowe kity, malowanie calego wnetrza, scieranie starego kleju grrrrr do dzis moje palce to pamietaja :wink:
Czekam na wyniki testow, gruby projekt to nie trzeba powtarzac.

Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2012, 22:56 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
OK

Czyli nie masz żadnych obiektywnych danych.... szkoda....

Ja się cieszę, że kolejne 944TS będzie w "perfekt" formie i daje Sobie rękę obciąć że jest o niebo szybsze na "torze" aniżeli jakiekolwiek 911 z tamtych lat:
Rozkład masy plus fajny zawias gwarantują super zabawe.. :twisted: :twisted: :twisted:

Czekam aby zobaczyć auto w akcji :twisted:

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2012, 12:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
No coz, projekt w cenie 150% to nie jest wcale tak zle. Patrzac na ta cala liste rzeczy zastanawialem sie ile w niego wlozyles, a tu wychodzi ze mniej niz myslalem :)
Stan jak obaj wiemy byl daleki od idealnego, ale byl wystarczajaco dobry zeby sie pokusic ;)
Ja jestem pod ogromnym wrazeniem, tym bardziej sie ciesze ze zostal doprowadzony do ladu, ale tez troche szkoda ze sam nie mialem okazji tego zrobic.
Qrde, musze cie w koncu odwiedzic i zobaczyc jak to wyglada na zywo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:22 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
No pora na kilka zdjęć:

Hamulce :


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:32 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Camber palates by Racers EDGE:
Elementy Racers EDGE już zamontowane:
MC-2505 1 944 Late A-arm Bushing
MC-3500 1 944 Camber Plate for all 924/944/968
MC-3000 Delrin Outer Bushing Kit for late 78-95 924/944/968 torsion
bar carrier
MC-3001 1 Inside Delrin Bushing set for 944 style rear trailing Arm
MC-2550 1 Banana Arm Bushing for all 924/944/968
MC-2560 1 Lower Torsion Tube Bushing Kit for all 944's
MC-2561 1 Upper Torsion tube bushing kit
MC-2562 1 Torsion Tube vibration dampner bracket


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2013, 21:11 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
No to w końcu odpalone! W międzyczasie jeszcze zregenerowałem turbinę, wymieniłem uszczelkę pod kapą zaworową - tu był masakryczny wyciek! No i znalazłem jeszcze jeden weżyk uszkodzony w układzie podciśnienia doładowania.
Wrażenia:
- turbina nareszcie daje 1.8 (0,8) !
No teraz mam moc!
- silnik zrobił się elastyczny i zmniejszyły się drgania
- zawias tu największe zmiany ale jeszcze muszę zmienić twardość tylnych amortyzatorów
- jeszcze czegoś mi brakuje w zawiasie ale i tak niebo do ziemi!
- hamulce he - nareszcie tylne hamują.

Geometria zrobiona na razie - 1.5 przód i - 1.15 tył
Będzie agresywnej !

Zrobiłem 50 km no jedzie w końcu .....
8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2013, 22:35 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
No to gratuluje :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2013, 3:32 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Wow... Jak by nie patrzec sporo roboty od zakupu ...czekamy na final :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2013, 9:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Też czekam i z ciekawością się przyglądam oraz podglądam, bo przygotowuję coś podobnego😊




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2013, 9:28 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Cichy napisał(a):
OK

.... i daje Sobie rękę obciąć że jest o niebo szybsze na "torze" aniżeli jakiekolwiek 911 z tamtych lat:
Rozkład masy plus fajny zawias gwarantują super zabawe.. :twisted: :twisted: :twisted:

pozdrawiam


+1.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum