Autor |
Wiadomość |
TET930
|
Napisane: 1.12.2012, 15:59 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Porscheee:
No właśnie i na to liczę, co prawda moja 930 ma +50 koni i minus ca prawie 200 kg, ale oryginalne zawiesznie za to.
A 944TS będzie miało o niebo lepszy zawias a przecież i oryginał był mega.
Na wiosnę na pewno zrobię kilka testów i się "pochwalę"
Co prawda nie wyobrażam sobie że przeskoczę 930 ale zobaczymy.
Myślę że gdybym zdjął z 150 kg z auta i ustawił 300KM to pewnie jednak na torze byłoby trudno 930 objechać 944TS ale na razie niemam planów odchudzania 944TS, no może trochę
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 1.12.2012, 20:26 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
rada : mozna sprytnie wyjac wygłuszenia , waza naprawde sporo a potem polozyc oryginalne dywany spowrotem , sprawa nie do poznania , a wynik jest , mam nadzieje ze kiedys przejade sie z Toba 930 jestem ciekaw jak jezdzi podkrecone takie auto ...
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 1.12.2012, 20:59 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
A ja sie zapytam TET930 ile pojechałeś swoją 930 na Poznaniu???
Wtedy bedziemy mogli dyskutowac...
P.S. Gratuluje zapału i naprawde cieszy gdy ktoś tak solidnie dopieszcza 951.
Pozdrawiam
Cichy
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 1.12.2012, 21:07 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Cichy:
Kurjozalnie 930 nie przepędzona na torze w Poznaniu, przed renowacją przeleciałem Lausitz, niestety w Poznaniu przepędzę 930 jak sobie załatwie pusty tor ( co da się zorganizować:)) , samochód jest praktycznie nowy i żal mi go uszkodzić szczególnie że jest 100% bezwypadkowy....tak że na tor to z pełną rozwagą i nie na maxa, co innego będzie z 944 tu mimo ogromu prac włożonych - na szczęście odpuściłem sobie nowy lakier i dwa elementy były wcześniej malowane więc nie jest mi go aż tak szkoda
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 1.12.2012, 22:55 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
porscheee napisał(a): rada : mozna sprytnie wyjac wygłuszenia , waza naprawde sporo a potem polozyc oryginalne dywany spowrotem , sprawa nie do poznania , a wynik jest , mam nadzieje ze kiedys przejade sie z Toba 930 jestem ciekaw jak jezdzi podkrecone takie auto ...
Dokładnie ten zabieg zastosowalem u mnie tyle ze z tylu calkiem pozbylem sie tapicerki i kanapy,z przodu lezy bez wygluszen delikatnie podszyta taka watą zeby nie orala podlogi.Ale jak zdejmiesz wygluszenia pewnie zaraz sie zacznie ,tak to u mnie bylo chcialem pozbyc sie wygluszenia to poszly pozniej maty stare te klejone do zdjecia,przeglad calej podlogi,usuniecie starych kitow ,nowe kity, malowanie calego wnetrza, scieranie starego kleju grrrrr do dzis moje palce to pamietaja
Czekam na wyniki testow, gruby projekt to nie trzeba powtarzac.
Pzdr.
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 1.12.2012, 22:56 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
OK
Czyli nie masz żadnych obiektywnych danych.... szkoda....
Ja się cieszę, że kolejne 944TS będzie w "perfekt" formie i daje Sobie rękę obciąć że jest o niebo szybsze na "torze" aniżeli jakiekolwiek 911 z tamtych lat:
Rozkład masy plus fajny zawias gwarantują super zabawe..
Czekam aby zobaczyć auto w akcji
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 3.12.2012, 12:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
No coz, projekt w cenie 150% to nie jest wcale tak zle. Patrzac na ta cala liste rzeczy zastanawialem sie ile w niego wlozyles, a tu wychodzi ze mniej niz myslalem
Stan jak obaj wiemy byl daleki od idealnego, ale byl wystarczajaco dobry zeby sie pokusic
Ja jestem pod ogromnym wrazeniem, tym bardziej sie ciesze ze zostal doprowadzony do ladu, ale tez troche szkoda ze sam nie mialem okazji tego zrobic.
Qrde, musze cie w koncu odwiedzic i zobaczyc jak to wyglada na zywo
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 4.12.2012, 22:22 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
No pora na kilka zdjęć:
Hamulce :
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 4.12.2012, 22:32 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Camber palates by Racers EDGE:
Elementy Racers EDGE już zamontowane:
MC-2505 1 944 Late A-arm Bushing
MC-3500 1 944 Camber Plate for all 924/944/968
MC-3000 Delrin Outer Bushing Kit for late 78-95 924/944/968 torsion
bar carrier
MC-3001 1 Inside Delrin Bushing set for 944 style rear trailing Arm
MC-2550 1 Banana Arm Bushing for all 924/944/968
MC-2560 1 Lower Torsion Tube Bushing Kit for all 944's
MC-2561 1 Upper Torsion tube bushing kit
MC-2562 1 Torsion Tube vibration dampner bracket
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 8.02.2013, 21:11 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
No to w końcu odpalone! W międzyczasie jeszcze zregenerowałem turbinę, wymieniłem uszczelkę pod kapą zaworową - tu był masakryczny wyciek! No i znalazłem jeszcze jeden weżyk uszkodzony w układzie podciśnienia doładowania.
Wrażenia:
- turbina nareszcie daje 1.8 (0,8) !
No teraz mam moc!
- silnik zrobił się elastyczny i zmniejszyły się drgania
- zawias tu największe zmiany ale jeszcze muszę zmienić twardość tylnych amortyzatorów
- jeszcze czegoś mi brakuje w zawiasie ale i tak niebo do ziemi!
- hamulce he - nareszcie tylne hamują.
Geometria zrobiona na razie - 1.5 przód i - 1.15 tył
Będzie agresywnej !
Zrobiłem 50 km no jedzie w końcu .....
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 8.02.2013, 22:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
No to gratuluje
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 9.02.2013, 3:32 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Wow... Jak by nie patrzec sporo roboty od zakupu ...czekamy na final
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 9.02.2013, 9:09 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Też czekam i z ciekawością się przyglądam oraz podglądam, bo przygotowuję coś podobnego😊
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.02.2013, 9:28 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Cichy napisał(a): OK .... i daje Sobie rękę obciąć że jest o niebo szybsze na "torze" aniżeli jakiekolwiek 911 z tamtych lat: Rozkład masy plus fajny zawias gwarantują super zabawe.. pozdrawiam
+1.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|