Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5060 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
simprez napisał(a):
Po co to 'turbo'??? Ch łodna marketingowa kalkulacja: że większość klientów albo i tak nie wie OCB albo i tak IDGS? (I don't ....?) Nawet na Jalopniku się z tego śmieją https://jalopnik.com/porsche-wants-to-d ... 1837517051
A po co 991.2 czy 992 Turbo skoro każde 991.2 i 992 jest turbo? W tej chwili Turbo to już po prostu oznaczenie dla mocniejszej wersji silnikowej... Za jakiś czas pojawi się pewnie Taycan, Taycan S, Taycan 4S, Taycan GTS itd. itd. Poczekajmy z oceną tego auta do momentu jak będziemy mieli okazję nim pojeździć. Wtedy pewnie welonu z nas zmieni zdanie na temat elektromobilności i przyzwyczai się do niej tak jak do chłodzenia cieczą czy braku manualnej skrzyni biegów Ps. A dla dziwaków takich jak my Porsche wyprodukuje wersję Taycan Classic gdzie ekrany LED będzie można zaprogramować pod wygląd starych modeli a z zestawu HiFi popłynie piękny zagregowany dźwięk starego wiatraka
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5060 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
simprez napisał(a):
Mata - gdzie ja oceniłem auto??? BTW. Soplica Whisky też byś przełknął???
Seba, przecież ja nigdzie do Ciebie nie „piłem”, wyraziłem tylko swoją opinię. Przecież możemy mieć różne Ps. a Soplicy Whisky tak jak i Stock Wódka, Stock Gin i inne tego typu wynalazki bym nie przełknął....
czekam z niecierpliwością na możliwość jazdy testowej Taycanem Z wyglądu i opisu bardzo mi się podoba. Razi tylko to 'turbo', wot taki ze mnie łortodoks
Byłem dzis w miejscowym PC zoabczyc Taycan'a. Uprzejmi mi powiedziano - najwcześniej listopad, realnie styczen... Spodziewalem sie ze dadza chociaz obejrzec po tych wszystkich prezentacjach latem. A tu ...upa. Ale zamiawiać już można
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Mam nadzieję, że w elektrykach jest jak w hybrydach przy hamowaniu ładuje aku? i szkoda, że cały dach nie jest solarnym panelem w razie czego leżaczek słoneczko w MOPsie i ładuje się pomalutku aby dojechać do kolejnej stacji.
no bo inaczej tylko takie rozwiązanie czeka
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2109 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
porsche-fanatic napisał(a):
według tego pana to "samochód bez jaj" (24:40)
swoją drogą lepiej poczekać aż wdrożą baterie "solid state" a wtedy zasięg ponad 1000 km nie będzie niczym nadzwyczajnym.
Pierwszy raz pan Pertyn zrobił wg mnie bardzo fajny test i opis samochodu. A jego zachwyty nad Panamerą i 718 Spyder to cukiereczek. Myślę sobie, że Taycan będzie super, ale dopiero Taycan II z zasięgiem 1000km i baterią ładującą się w 5-10 minut od 5% do 100% to będzie coś. Super, że pierwsze elektryczne Porsche od razu jest tak fajne. Teraz czekać tylko rewolucji w bateriach. Ale i tak marzę o tym by Taycan był moim następnym Porsche
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Powiem tak zmęczyło mnie słuchanie gościa, który za wszelka cenę chciał dojebać temu autu, ok każdy ma swoje wartości oceny, ale z taką ignorancją wypowiadał się o nim, że aż bolało. "Jest super ale do dupy" , no trochę to słabe. Można ocenić co jest mocną stroną auta co słabą, ale nie w takim przekazie jak to on zrobił. Osobiście wole klasyki ... ale nie neguje postępu i ewolucji zapewne powstaną doskonalsze auta elektryczne od Tesli Porsche czy BMW, bo tak musi być. Porsche wprowadziło znowu klasę dla samych siebie i niebawem nie będzie porównania aut elektrycznych do Tesli jak to jest obecnie a właśnie znowu do Porsche , bo Porsche to od lat wzorzec z Sèvres.
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2109 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Zgadzam się z Tobą Daro. Myślę, że za kilka lat nikt już nie będzie pamiętał, że była taka firma jak Tesla. Z ich podejściem do klienta i jakością serwisu, to wiele osób przerzuci się na Taycana i kolejne modele elektryczne Porsche.
Zgadzam się z Tobą Daro. Myślę, że za kilka lat nikt już nie będzie pamiętał, że była taka firma jak Tesla. Z ich podejściem do klienta i jakością serwisu, to wiele osób przerzuci się na Taycana i kolejne modele elektryczne Porsche.
czyżby? to jest zupełnie inna cena samochodu, więc pewnie większość by chciała się przerzucić ale tego nie zrobi. dziś też wielu użytkowników skody chciałoby się przerzucić na porsche, ale tego nie robią
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2109 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
jimi77 napisał(a):
adamax napisał(a):
Zgadzam się z Tobą Daro. Myślę, że za kilka lat nikt już nie będzie pamiętał, że była taka firma jak Tesla. Z ich podejściem do klienta i jakością serwisu, to wiele osób przerzuci się na Taycana i kolejne modele elektryczne Porsche.
czyżby? to jest zupełnie inna cena samochodu, więc pewnie większość by chciała się przerzucić ale tego nie zrobi. dziś też wielu użytkowników skody chciałoby się przerzucić na porsche, ale tego nie robią
Tesla i Porsche Taycan kosztują przecież podobne pieniądze. Czyż nie?
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników