Autor |
Wiadomość |
Qbak
|
Napisane: dzisiaj, 16:40 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5299
|
Wentylator powinien działać na dwóch biegach, wolnym (włącza się jak jest cieplej zaraz po odpaleniu klimatyzacji) i szybkim to już zwykle nagrzany silnik i mocno dmuchająca chłodem klima. W korku też powinieneś uświadczyć drugiego biegu. Pytanie brzmi czy mechanik zasterował komputerem wentylatorami czy tylko po odpaleniu klimy zaobserwował brak wolnego biegu na jednym wentylatorze? Jeżeli jest drugi bieg a nie ma pierwszego to winny jest rezystor. Gdyby to był jednak uszkodzony wentylator - daj znać na pw, coś znajdę nowego.
Zawieszenie. Poduszki w C4 zwykle się szybko uszkadzają jeżeli ktoś lubi zostawiać auto ze skręconymi kołami lub często manewruje od maksymalnego położenia do maksymalnego w drugą stronę. To kwestia geometrii zawieszenia. Wymień gniazda (czyli poduszki górne kolumn McPersona), ich łożyska oraz odboje. To wszystko będzie w zasięgu ręki przy tej operacji.
Wahacze - zakładaj nowe. Z opisu wygląda na dwa poprzeczne. Ten ze zdjęcia to wahacz podłużny z przodu. Ja zwykle sprzedaję Meyle lub Febi Bilstein - brak problemów z zamiennikami.
Sonda - trzeba numer błędu spisać, żeby coś wytypować.
Świece i cewki - ja bym się specjalnie nie zastanawiał nad świecami skoro nie ma historii, a cewki obejrzyj i wymieniaj jak będzie potrzeba. Choć cena teraz ich jest niska, więc można od razu założyć że są do wymiany - szczególnie jak mają jeszcze "małą główkę". Aha, świece Bosch cewki Borgwarner.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|