Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 21:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4943
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
pdmobil napisał(a):
Chłopie...przestań już pierdolić !
O sobie.
Czyś ty przy zdrowych zmysłach?
Złóż doniesienie na Partyka, że oszukał.
Na Zasadę...że stary i nie pamięta.
Na mnie...
Q....dosyć !
Tak...jeste$ wielki !

Piotrze
Przepraszam, ale to są słowa niegodne członka honorowego :-(
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:17 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3882
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Horse napisał(a):
pdmobil napisał(a):
przestań już pierdolić !
O sobie.
Czyś ty przy zdrowych zmysłach?
Złóż doniesienie na Partyka, że oszukał.
Na Zasadę...że stary i nie pamięta.
Na mnie...
Q....dosyć !
!


Pdmobil. Przywoluje cie do porzadku.
To ogoilnopolskie forum poważnej marki na ktore wchodzi duzo ludzi, a nie folwark meneli.
Mimo ze jesteś "honorowy' to chyba ten honor za daleko ci pozwala.
To nie jest budka z piwem przy Wislostardzie.
:(


+100
Na żadnym forum, bez względu na temperaturę dyskusji, nie powinno się prowadzić sporu poniżej pewnego poziomu kultury.
Marko356 - z przyjemnością czytam Twoje merytoryczne wpisy i podziwiam wiedzę odnośnie Porsche.
Niestety o niektórych adwersarzach w tej dyskusji nie można tego powiedzieć.
Peace 😎[/quote]
........................................................................

Panowie, przepraszam za uniesienie !
Straciłem cierpliwość w zderzeniu z takim nawałem bzdur, okraszonych masą pustych słów. Czy ta ważna strona - Forum Porsche- to kabaret ?
Zadałem Markowi pytanie - dlaczego nie rozwiązał problemu z zafałszowaniem projektu PP na samym początku, a dopiero po jego ukończeniu. Rozumiem, że odpowiedzi nie będzie, bo niby jaka mogłaby być ? To konkretny wątek czy nagonka na mnie, gdzie w przypadku braku argumentów wysuwane są teksty o "honorowym ?. O tym, o honorowym członkostwie, podejmę dyskusję ale nie TU, a w ścisłym, klubowym gronie. W dodatku proszę zachować równowagę ...dna.autos - znowu zmieniłeś post (kolejny raz treści uzasadniającej korektę, ale tego nikt nie potępił), w którym przywołujesz jakichś moich znajomych. Jakich ? Konkrety ? Masz mój nr. tel. Od dawna czekam na kontakt, o który prosiłem.

Do rzeczy.
Sam miałem nadzieję, że Marko odkryje historię "szarego" - nie mam setek zdjęć, nie mam archiwum, nigdy się tym nie zajmowałem - piszę kolejny raz - przypadek sprawił, że zobaczyłem TO auto ! Nie chowam żadnej wiedzy dla siebie ! Dowiedziałem się, z pierwszych stron tego tematu, tego co było od dawna opisywane na innych forach. Że nr vin"szarego" z tym z RP;72 jednak się nie zgadza. Zły jestem na Marka, że nie podał wcześniej tego fabrycznego nr. nadwozia, bo mogłem sprawdzić, a właściwie na siebie zły, bo przecież na tych wspomnianych forach podawali i mogłem sam to zrobić znacznie wcześniej.

Reasumując - co wiemy o "szarym" ?
Że nie był autem z RP, ani Costa Brawa
Ustalił Marko, że był dziełem "pana Jasia z KJS-u".
Pózniej, że nawet się do KJS-u nie zblizył.
Ze nie miał nic wspólnego ze sportem - to napisał Marko.
Zupełna plama z odczytem Kardexu.
Wcześniej in.coguto podał info z CEPIKU o rejestracjach w Krakowie ( wyśmiane przez Marko),
Ostatnie wieści od dna.autos - że był prawdopodobnie "dochodowym wrakiem" nie w Polsce,
Że przed WXA...miał LMN....
Że był ossiblau to wiadomo, ale z przebiegu warstw lakieru też widać, że po "blau" był czerowny i były inne kolory i na pewno nie da się ustalić kiedy się te kolory zmieniały więc to żadna wskazówka.
Zatem co KONKRETNIE wiemy o "szarym" ?

Czekam na jakieś konkretne, wiarygodne informacje na TEN temat.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:21 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
Nic o szarym nie wiemy. Natomiast od tego do twierdzenia ze to auto Zasady to jeszcze daleka droga. Jak juz ktos wspomnial, dowody prowadzi sie w tą a nie przeciwna strone.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Ja dla mnie „konkretnie” to wiemy, że to zwykłe stare auto, bez jakiekolwiek wagi i znamienitej historii rajdowej , które pewien celebryta wcisnął milionom Polaków jako auto mistrza.
Mega słabe.
PEACE.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:29 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3882
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
ale kto, kiedy i po co auto przerobił ?
Ja przeróbki widziałem. I w chwili testów przed zakupem i w trakcie rozbiórki w ABcars.
Z pełnym przekonaniem piszę, że nie były one dziełem domorosłego majstra.
Dlatego mnie ten temat kręci. Nic innego !
Odnoszę wrażenie, że się nie dogadamy, bo widzę, że dla Was najwżniejsze jest zdemolować PP, a dla mnie ten temat jest zupełnie z boku.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Pdmobil, bo miał ktoś taką potrzebę? Fantazje?
W jakim wydarzeniu brało udział?
Na dzisiaj jak dla mnie w … żadnym.
Zero dowodów. Zero faktów. Zero zdjęć. Zero dokumentów. Jakiś skrawków.
Jedynie Twoje pytania.
Mało. Bardzo mało.
Przekonaj mnie. Laika, ze to auto ma jakąkolwiek wartość historyczną.
Dla mnie auta znanych mi Klubowiczów są po wielokroć więcej warte historycznie i dużo lepiej odrestaurowane - ale Oni nie są celebrytami :)

Niestety, ale projekt PP zaczyna wyglądać na wyreżyserowany od początku i nastawiony na zbicie popularności i przy okazji kasy (grubej).

Nikt nie demoluje PP, zrobił to PM ustawiając oczekiwania względem tego projektu.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:45 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3882
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
adamax napisał(a):
Pdmobil, bo miał ktoś taką potrzebę? Fantazje?
W jakim wydarzeniu brało udział?
Na dzisiaj jak dla mnie w … żadnym.
Zero dowodów. Zero faktów. Zero zdjęć. Zero dokumentów. Jakiś skrawków.
Jedynie Twoje pytania.
Mało. Bardzo mało.
Przekonaj mnie. Laika, ze to auto ma jakąkolwiek wartość historyczną.
Dla mnie auta znanych mi Klubowiczów są po wielokroć więcej warte historycznie i dużo lepiej odrestaurowane - ale Oni nie są celebrytami :)


Adam...no tu widać różnicę pokoleń, z całym szacunkiem...dla nas obu :lol:
W tamtych latach ( no właśnie których ?) ktoś, jakiś celebryta przerobił sobie PORSCHE 911 na rajdówkę :lol: Auto po serwisie ( 2.5 ma-ca) w Bruxeli, po serwisie ( 20 dni, zmiana licznika ?) w Niemczech?
Kluczową informacją jest kto i kiedy sprowadził je do Polski.
Dociekajmy historii, a nie twórzmy jej pod presją krytyki projektu PP.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 22:46 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
pdmobil napisał(a):
ale kto, kiedy i po co auto przerobił ?
Ja przeróbki widziałem. I w chwili testów przed zakupem i w trakcie rozbiórki w ABcars.
Z pełnym przekonaniem piszę, że nie były one dziełem domorosłego majstra.
Dlatego mnie ten temat kręci. Nic innego !
Odnoszę wrażenie, że się nie dogadamy, bo widzę, że dla Was najwżniejsze jest zdemolować PP, a dla mnie ten temat jest zupełnie z boku.
Mnie przekonywal odcinek w ktorym pokazywali uszkodzenia pasujace do dachowania Zasady. Uwazalem ze to dobry start do kopania w historii. Pozniej z cala pewnoscią udowodniono ze to nie ten samochod dachowal. Ale teza pozostala. Choc do jej postawienia nie pozostalo najmniejszych powodów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 23:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Pdmobil to właśnie mam na myśli.

Auto mogło mieć ciekawą historie - kogo było stać w Polsce wtedy na takie auto?!

Jego historia w latach 1969-1989 to czysta zagadka.

I chyba nie ma nic wspólnego z bajką PM, którą opowiada gawiedzi…

Słabe jest, że na tej historii wyssanej z palca zbudował on popularność projektu - moim zdaniem nie było to konieczne, bo i tak sam projekt byłby sam w sobie interesujący.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2022, 23:07 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1929
Mnie to dziwi że ktokolwiek uwierzył że ten grat ze stodoły mógłby wogole być autem z tych rajdów..

Na razie z przedstawionych dowodów to jedyne przedstawił Marko, PD Mobil walczy swoim sentymentalizmem a Mikiciuk coś tam lawiruje między swoją wersją a coraz bardziej przebijającymi się głosami że to zwykła bajka - jak w każdym programie TVN turbo..

Co do okładki ClassicAuto - dobrze ze powstała, przynajmniej jak w internecie znikną filmiki to na rynku będzie dziesiat tysięcy egzemplarzy gazety które będą już zawsze przypominać jak to w Polsce łatwo z białego stać się czarnym..

Niemniej czekam z niecierpliwością co tam chłopaki jeszcze wykopią z dokumentacji tego samochodu... Oczywiście z popcornem..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 11:52 

Dołączył: 31.01.2022
Posty: 3
Dzień dobry wszystkim!
Wczoraj po obejrzeniu kolejnego odcinka na YT postanowiłem poszukać informacji o projekcie PP i trafiłem na wasze forum. Przeczytałem cały wątek, poświęciłem na to sporo czasu i... było warto.
Od pewnego czasu podejrzewałem, że projekt PP jest grubymi nićmi szyty i z tego co wyczytałem w ostatnim numerze pewnego miesięcznika oraz tutaj na forum, moje podejrzenia się sprawdziły.
Jestem... no właśnie... smutny? Zażenowany? Chyba po prostu czuje się oszukany. Jestem jedną z tych osób które pomagały przy realizacji tego projektu. Poświęcałem swój prywatny czas na odkrywanie kart historii tego wozu. W wolnych chwilach wyszukiwałem różne informacje wertując kolejne numery magazynu Motor (posiadam sporą kolekcję) dot. Zasady, jego wozu itd.
Robiłem to z czystej pasji do zabytkowej motoryzacji.

Kiedy zacząłem nabierać podejrzeń co do projektu PP?
Na co dzień zajmuje się grafiką oraz typografią. Moim drugim hobby zaraz obok motoryzacji jest reklama lat 60-90.
W pewnym momencie (jeden z pierwszych) odcinków PP, został poruszony bardzo ważny dla mnie wątek, a z tego co widzę większość osób o tym kompletnie zapomniała!
Chodzi o maskę tego wozu. Patryk wraz z Tomkiem obiecali widzom, że przy pomocy specjalnej technologii zdejmą z tego elementu warstwa po warstwie lakier odsłaniając namalowane pod nim... właśnie reklamy/logosy sponsorów oraz numer tab. rejestracyjnej.
Było to dla mnie spełnienie marzeń, zobaczyć te wszystkie ręcznie malowane logotypy. Liczyłem po cichu na jakieś zdjęcia dobrej jakości z tej operacji.
Niestety nigdy nie było nam dane zobaczyć tego procesu o ile on w ogóle miał miejsce. Wielokrotnie pytałem PM w komentarzach na YT, w mailu, właśnie o tę maskę i proces zdejmowania lakieru.
Nigdy się do tego nie ustosunkował. Rozumiem, kim ja jestem aby otrzymać odpowiedź? Takich zapytań były setki jeśli nie tysiące. Chłopaki musieli by siedzieć i tylko odpowiadać na tego typu pytania.
Niestety nigdy ten wątek nie został poruszony, został zamieciony pod dywan, a wiadomo, że to byłby strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o weryfikację historii tego wozu. Wystarczyło zrobić zdjęcie rentgenowskie tej klapy i byłoby po kłopocie (rentgen ujawnił by logosy namalowane ręcznie pod powierzchnią farby. W taki sam sposób sprawdza się obrazy znanych twórców odkrywając w ten sposób często przeróbki ich prac).
Pisałem o tej metodzie również PM, zero odpowiedzi, zero poruszania tego tematu na YT itd. Temat maski "umarł".
Ok ale jaką mamy pewność, że maska ta była od początku w tym wozie?
Świadczy o tym między innymi ilość warstw lakieru która pokrywa się z tym co odnaleziono na karoserii.
Od tego momentu (braku poruszania tematu maski) zacząłem nabierać podejrzeń.
Jest mi przykro, czuje się oszukany jak widz, jako miłośnik zabytkowej motoryzacji.
Sam przez cztery lata odkrywałem mozolnie historię mojego auta (udało się w 100%), przez co jeszcze bardziej kibicowałem chłopakom z projektu PP.

Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy jaką posiadają niektórzy członkowie forum. Pan który zawodowo zajmuje się odkrywaniem historii tych aut, przepraszam, nie pamiętam nicku - czapki z głów!
Nie wiedziałem, że są w Polsce osoby posiadające taką bibliotekę dokumentów dot. tej marki. Podziwiam za upór i dążenie do celu. Czy mogę prosić o prywatny kontakt.

Pozdrawiam wszystkich.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 12:32 

Dołączył: 27.12.2020
Posty: 246
PM podczas ostatniego live (a pierwszego odkąd marko356 wbił gwóź∂ź do trumny) miał sporo pytań na czacie o Polskie Porsche. Jakoś ich nie zauważał :(
W ogóle gdyby jakiś youtuber nagrał film typu "Prawda o PP" to mógłby sporo wyświetleń wbić ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 16:35 

Dołączył: 11.02.2012
Posty: 144
Rozumiem, że w zaistniałej sytuacji ostatnią wątpliwością do wyjaśnienia jest to, czy od początku projekt był prowadzony "w złej wierze" - ze świadomością że to auto nie jest tym za które je podają, czy też na poczatku intencje były dobre i szczere, a dopiero "w praniu" wyszło że to jednak inne auto i nie potrafili z twarzą się do tego przyznać?

Patryk, mrugnij 2 razy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 21:14 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
adamax napisał(a):
W dzisiejszym materiale PM na YT chyba zaczęły puszczać nieco nerwy, albo…?
Chyba nie takiego materiału oczekiwał od prasy?
Chyba spodziewał się usankcjonowania swojej wersji, a tu ZONK!
Coraz więcej pytań i to na łamach profesjonalnej prasy.
„Jak żyć Panie Mikiciuk?” Chciałoby się powiedzieć. Jak żyć?
Ja chcialbym jedno zauważyć. Jestem osobą która ogladala kazdy odcinek. Interesowal mnie głównie warsztat a hustoria mniej jednak (nie znam tych ludzi jednak posłużę sie imionami bo tak sie na yt przedstawiają)
-Tomek aż do tego odcina nigdy nie twierdził ze to auto Zasady (na 100% bo zwracałam na to uwagę). Co najwyżej stawiał tezy na podstawie przesłanek (uważałem ze mocnych). Nie mniej jednak zawsze bylo to przedstawiane przez niego uczciwie. Zauważcie że jak Patryka ponosilo i zaczynal roztaczac wizje i historie auta to Tomek zawsze milczał. W tym odcinku Tomek pierwszy raz wypowiedzial sie w zasadzie jednoznacznie.
-Patryk na poczatku tez stawial tylko hipotezy i sam zaznaczal ze sa to hipotezy ktore dopiero beda sprawdzać. Potem z odcinka na odcinek bez podawania żadnych dowodów ani nawet mocnych poszlak ponosilo go coraz bardziej w stwierdzeniach. Tak, że w czasie płynnie przechodził od hipotezy aż po jasne stwierdzenie że to auto Zasady (wybaczcie ale nie powiem w którym odcinku, ale juz „troche” temu. Pamietam bo bardzo mnie to wtedy zdziwiło). W zasadzie gdyby nie to stwierdzenie to wszystko byloby ok, ogladalem ze swiadomoscia ze goscie pracuja na hipotezach i to bylo spoko. Show rzafzi sie swoimi prawami i spoko sie to ogladalo. Natomiast po wspomnianym stwierdzeniu dużo sie zmieniło, juz ogladalem z oczekiwaniem ze goscie pod koniec projektu przywalą bombą i przedstawią dowody.
Kolejnym dobitnym stwierdzeniem ktore padlo z jego ust to podczas rajdu Barborki coś w stylu: „mistrz znow po Xxx latach zasiadl za kierownica tego auta”.

Najlepsze jest to ze to kompletnie nie bylo potrzebne żeby z przyjemnością to oglądać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 31.01.2022, 21:28 
Śledziłem tylko przez chwilę, bo za bardzo to dla mnie było rozwleczone, ale jak kolegę wyżej - mało mnie obchodzi kto jakimś autem jeździł czy co w nim robił. Interesuje mnie ono samo, jego naprawa, renowacja, ewentualna historia ale bez nacisku na właścicieli - mogło mieć ciekawe przygody w "zwyczajnych" rękach. Ile osób tak naprawdę podniecało to, ze to może być auto Zasady? Jeśli to wszystko lipa, to wygenerowana zupełnie niepotrzebnie i bez jakiegokolwiek sensu. Można było z tego wybrnąć i nie stracić tej części widzów będących wiernymi fanami Zasady - rozgryzać jego przeszłość, tak jak zrobiło to CSI Forum PCP ;)
Dziwna sprawa, ciekawe czy coś z tego wyniknie, czy po chwilowym wzroście zainteresowania, każdy machnie ręką i wróci do swoich zajęć


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
@Eternit, w kwestii nakręcania oglądalności, wyświetleń, podgrzewania publiki itd odpowiem cytatem z wypowiedzi Marko
marko356 napisał(a):
Na filmie Jureckiego - zresztą fenomenalnym widać to co probowałem wam wyjasnić.
Jak wyglada weryfikacja sportowa aut w Porsche.
Jest Kardex, jest karta sportu , dokumenty przerobek i dokumentacja tech.
Wspanmialy film opisujący PRAWDZIWE auto Zasady z rajdu Australii.
Film ukazujacy inzynierów Porsche i rarytas odnaleziony po 40 latach w kontenerze.
Gdzie wszystko sie zgadza.
Tem film pięknie nakręcony, zrobiony zreszta przy wspoludziale Porsche ma 900 wyświetlen :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Leon - w punkt




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 22:26 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Witam ponownie

Swój post na poczatek kieruje przede wszystkim do pdmobil

Nie zadzwonie do Ciebie, bo byłem i jestem przekonany o tym, ze informacje o mnie bylyby przekazywane dalej, a tym bardziej PM. Pare osob zna mnie tutaj z imienia i nazwiska-to wystarczy

Wiem od osob, które pomagaly PM w początkowej fazie poszukiwan, ze na koncu, nie chcialy wypowiadac się w tym temacie-bo zostaly hmmm w odpowiedni sposob poproszone o to

Domyslam się, ze PM chciał ustalic na początku, kim SA osoby drążące temat. W tej chwili nie jest już wstanie, bo przynajmniej 1/5 widzow na YT, zadaje pytania o historie PP

Publicznie zostalem wysmiany przez PM przynajmniej 2 razy, wrecz jak to określił, zaczela interesowac go moja socjopatyczna osobowość…..podobnie jak Marco, gdzie zostala wymyslona jego rozmowa telefoniczna z PM

Nie zadzwonie do Ciebie pdmobil, bo jest to publiczne forum, klubu Marki Porsche, gdzie tym bardziej z racji wieku powinno trzymac się odpowiedni fason.

Pdmobil, rozmawiałem z kilkoma wlascielami szarego porsche. Rozmawiałem również, z jak określałeś-Twoim znajomym, od którego to auto miałeś kupic. Jak kojarze, jakis czas temu, określiłeś, ze w rozmowie z Toba, nie chciał się wypowiadac o historii z tym autem…..moze Tobie….bo ze mna rozmawial chetnie i w dodatku sam się odezwal po 4 tygodniach, przesyłając załącznik…..

bardzo serdeczny Facet, za pomoc jeszcze raz wielkie dzieki….
Namiary na tego Pana, Tomka K…-który po tylu latach nadal widnieje jako właściciel Porsche w dowodzie rejestracyjnym-który ma w dloni PM, otrzymałem od jego mechanika, który występował w odcinku na YT Jemu również serdeczne dzieki za wskazowki.

Wiec pdmobil: auto faktycznie było już szare, po przerobkach, z nierownym zawieszeniem, z padnieta pompa wtryskowa, w stanie bardzo dobrym lakierniczo, blacharsko, mechanicznie i wizualnie……kupione przez Twojego znajomego generalnie w celach….powiedzmy szczerze zarobkowych.

Zapomniałeś o tym? Czy może Cie tam nie było?
Hmmmm, ale PM numeru nie zapomniałeś,a do ABcaru wchodzisz jak do siebie….o czym to swidaczy?

Rozmawialem również z innymi właścicielami tego auta.

Drogi PM-również z rodzina i znajomymi nieżyjącej już osoby, osoby która kojarzysz i od ktorej to auto miał Ostry…..

Może faktycznie mam problemy…..bo pracuje nad tym tematem za darmo…..nie dla hajcu….

Rozmawialem również, ze znanym piosenkarzem lat 80 tych, właścicielem tego auta, pasjonatem, a przede wszystkim osoba znajaca wiele historii i tajemnic z branzy.

PM-zna Twojego Tate i Ciebie, gdy byles 10 latkiem, a poznaliście na dzialkach Tabenckiego.Bywal u Niego przynajmniej raz w miesiącu, widzial i słyszał wiele….jak możesz się domyślać, również handlowali miedzy soba, wiec ma wiele do powiedzenia i mysle-jest wiarygodny.

Wspomniany piosenkarz, owszem PM-tak jak wspominales w pewnym odcinku, kupil to auto na mazurach….od kogo…..pracujemy nad tym…..

W tym miejscu, pozdrawiam chłopaków z Tabencki Collection, zablokowaliście mnie, za wypowiedz Jaroszewicza odnośnie Stratossa i wiedzy na ten temat, pewnej znanej osoby.....:)

A która wypowiedz, otrzymalem w wiadomosci prywatnej od samego Jaroszewicza…..sorry, do Pana W.B. dotarłem szybciej, mimo Waszych usilnych staran. Strasznie otwarty facet, ma niesamowita wiedze, o Tadziu i jego kolekcji może opowiadac w nieskończoność….Czlowiek Potega….

Ciesze się pdmobil, ze tak zalezy Ci na pokazaniu calej historii szarego porsche. Ciesze się, ze tak wzmacniasz przynajmniej mnie, slowami. Ale może w koncu przedstawisz cos konkretnego?

Nie lubie plotek, nie lubie ich powielac, ale:

# właściciele, przynajmniej 2, wspomina, ze sprzedajacy im auto, okreslali im ze auto zostalo sprowadzone do kraju na mienie,być może pod koniec lat 80 tych ale to jakby przez mgle

# Panowie z Tabencki Collection…..czy macie informacje, ze P. Taduesz, był w posiadaniu przynajmniej 2, może 3, praktycznie nowych Porsche z niewielkimi przebiegami….a jednym z nich ścigał się w Monte Carlo? Hmmmm? Ze Blaszaku stal oryginalny nie tylko S….ale również RS 2,7?

# czy właściwy może być kierunek, ze S.Zasada, swoje nie tylko pierwsze BMW do wyścigów miał od T. Tabenckiego….ale również swoje pierwsze w zyciu Porsche…..?

Milego wieczoru

kurcze, jak umieszcza sie zalaczniki?
przepraszam za bledy, jestem od 4 rano na nogach i pisalem pisze pos z telefonu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 22:30 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Niestety nie udalo sie za pierqszym razem.

Za bledy przepraszam.pisalem z telefonu

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2022, 22:49 

Dołączył: 10.12.2019
Posty: 95
dna.autos. kawał dobrej roboty!
PD -wstyd!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum