Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Czy Twoim zdaniem liczba godzin na wykonanie czynności jest zawyżona ?
TAK 78%  78%  [ 14 ]
NIE 22%  22%  [ 4 ]
Liczba głosów : 18
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.11.2021, 18:14 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
sabart napisał(a):
Dzień dobry Panie Marku, jak miło znowu poczytać te Pana "cosie" albo rzekł bym nawet takie małe nic nie znaczące"cosiki" bo tak rozumiem pierwsze Pańskie zdanie.


.. a ten wciąż swoje.
:banghead:

I dobrze.

Przegrałem.

Z tobą Sabbart przegrać, to jak wygrać.

Nic juz nie chce udowadniać i przepraszam, że podważyłem wszelkie twoje mądrości dot modelu 914.
Nic z tego nie wyniosłeś i to się chwali.

Jedynie co pozostaje mi tobe życzyć, to jak najwiecej rzeczoznawcow i Mirków.

sabart napisał(a):

Też Pan wpisuje 2x czynność do wyliczenia?
Też ma Pan bałagan w papierach i podaje Pan daty sprzed przyjazdu samochodu na plac?
Też Pan nie robi zdjęć, żeby udowodnić zakres przeprowadzonych prac?
Jeśli wyskoczy coś czego nie ma w protokole przyjęcia to robi Pan bez informowania ich o tym?
Czy kupuje Pan części bez przedstawienia tego faktu klientowi?

Może i ja się dowiem jakie standardy są w Niemczech. Ile było tych elektryk w 914 też się chętnie dowiem. Lubię się uczyć. Wymieniłem ostatnio nawet jedną z żarówek. Udało się! Serdecznie o Panu wtedy pomyślałem. Myślę sobie YES YOU CAN ;) Zajęło mi to tyle czasu co Panu zdjęcie silnika na Laguna Seca. 


odpowiedzialem . Ale ty czytasz tylko swoje posty, wiec przewertuj wątek jeszcze raz.

Ci ktorzy ze mna pracują wiedza, ze do kazdejo auta dostają album z 300 zdjęciami każdego detalu.

Myśle, że wymiana żarówki w 10 min jest dobrym startem na przygode z klasykami.

sabart napisał(a):
Pozdrawiam i miłego dnia.
P.S.  Jak tam silnik? Udało się go domyć?


Jakoś nie wierze w żadne "miłego dnia"
I w troskę o mój silnik..

... ale skoro padło to pytanie.. to ja juz o nim zapomniałem..
Bo jestem 6 silnikow dalej.. Nie bardzo mam czas na trollowanie o grzybach.

Obecnie koncze 912, bo pewnie to bardzo to ciebie interesuje.

Pomaranczowe 914 ma sie dobrze, rzeczoznawca nie stwierdzil wycieków..
Jakby byl potrzebny na niego namiar to polecam.
8)

koniec audycji z mojej strony


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2021, 22:16 

Dołączył: 18.08.2011
Posty: 44
marko356 napisał(a):
sabart napisał(a):
Dzień dobry Panie Marku, jak miło znowu poczytać te Pana "cosie" albo rzekł bym nawet takie małe nic nie znaczące"cosiki" bo tak rozumiem pierwsze Pańskie zdanie.


.. a ten wciąż swoje.
:banghead:

I dobrze.

Przegrałem.

Z tobą Sabbart przegrać, to jak wygrać.

Nic juz nie chce udowadniać i przepraszam, że podważyłem wszelkie twoje mądrości dot modelu 914.
Nic z tego nie wyniosłeś i to się chwali.

Jedynie co pozostaje mi tobe życzyć, to jak najwiecej rzeczoznawcow i Mirków.

sabart napisał(a):

Też Pan wpisuje 2x czynność do wyliczenia?
Też ma Pan bałagan w papierach i podaje Pan daty sprzed przyjazdu samochodu na plac?
Też Pan nie robi zdjęć, żeby udowodnić zakres przeprowadzonych prac?
Jeśli wyskoczy coś czego nie ma w protokole przyjęcia to robi Pan bez informowania ich o tym?
Czy kupuje Pan części bez przedstawienia tego faktu klientowi?

Może i ja się dowiem jakie standardy są w Niemczech. Ile było tych elektryk w 914 też się chętnie dowiem. Lubię się uczyć. Wymieniłem ostatnio nawet jedną z żarówek. Udało się! Serdecznie o Panu wtedy pomyślałem. Myślę sobie YES YOU CAN ;) Zajęło mi to tyle czasu co Panu zdjęcie silnika na Laguna Seca. 


odpowiedzialem . Ale ty czytasz tylko swoje posty, wiec przewertuj wątek jeszcze raz.

Ci ktorzy ze mna pracują wiedza, ze do kazdejo auta dostają album z 300 zdjęciami każdego detalu.

Myśle, że wymiana żarówki w 10 min jest dobrym startem na przygode z klasykami.

sabart napisał(a):
Pozdrawiam i miłego dnia.
P.S.  Jak tam silnik? Udało się go domyć?


Jakoś nie wierze w żadne "miłego dnia"
I w troskę o mój silnik..

... ale skoro padło to pytanie.. to ja juz o nim zapomniałem..
Bo jestem 6 silnikow dalej.. Nie bardzo mam czas na trollowanie o grzybach.

Obecnie koncze 912, bo pewnie to bardzo to ciebie interesuje.

Pomaranczowe 914 ma sie dobrze, rzeczoznawca nie stwierdzil wycieków..
Jakby byl potrzebny na niego namiar to polecam.
8)

koniec audycji z mojej strony


Panie Marku też bardzo lubię film "Miś".

Z tego co się orientuję to osoba starsza wiekiem pierwsza proponuje przejście na "Ty". Pańską powyższą wypowiedź gdzie mi Pan wielokrotnie "TYka" traktuję jako taką propozycję i przełamanie lodów wiec bardzo mi miło. Bartek. Proszę Cię jeszcze Marku abyś się ze mną trochę pomęczył. Lubię czarno na białym, a Ty jakoś znów uciekasz i stawiasz kolejne tezy bez pokrycia. To się chyba nazywa mitomania.

Przeglądałem ten post i na te konkretne pytania nie odpowiedziałeś, choć piszesz, że tak. Jeśli się mylę to proszę pokaż mi w którym momencie?
Dzieliłeś się swoim oburzeniem na temat skomplikowania wiązki w 914. Było jeszcze odpowiadanie o różnicach względem wiązki w Garbusie.

Link tu http://porscheclub.pl/forum/serwis-914-w-warszawie-zabawa-w-koszty-t25274-40.html

Odpowiadałeś też, że klienci dzwonią i Ty z nimi rozmawiasz. To co znalazłem to cytuję „Nic nie bede komentowal, bo nie znam tej roboty. Nie wiem jak zostala wykonana..” Dalej to już była tylko rozmowa o grzybach :P. Teraz mówisz/odpowiadasz o 300 zdjęciach.

W którym miejscu się wymądrzałem na temat 914? Chyba piszesz o Sobie. Nie przepraszaj za to czego nie było. Z czego nic nie wyniosłem? Z tego wątku? Z tej sytuacji? Mam odmienne zdanie. Wyniosłem sporo.

Poniżej pytania jak jeszcze sobie "Panaliśmy". (To o zdjęciach już usunąłem):

Też Pan wpisuje 2x czynność do wyliczenia?
Też ma Pan bałagan w papierach i podaje Pan daty sprzed przyjazdu samochodu na plac?
Jeśli wyskoczy coś czego nie ma w protokole przyjęcia to robi Pan bez informowania ich o tym?
Czy kupuje Pan części bez przedstawienia tego faktu klientowi?

Na te pytania odpowiedzi brak. Jeśli odpowiedziałeś to posypię głowę popiołem. Szukam i nie mogę namierzyć.

Ja lubię dyskutować, z Tobą jest to trudne. Ze mną pewnie też nie łatwe ale po to chyba jest forum. Gdzieś się mijamy bo myślę, że ocenę co do tego konkretnego warsztatu mamy podobną z tego co piszesz. Nie podważam Twoich kompetencji. Widziałem na YT film o Twojej skromnej osobie i do tej pory jestem pod wrażeniem Twoich osiągnięć i pasji. Chętnie to tutaj przypomnę, bo może jeszcze ktoś nie widział, a uważam że warto.

https://youtu.be/Mr-nq2Y9B9I
https://youtu.be/Ro-nVPnrODw

Filmy to jedno, życie drugie. Ja Ciebie nie atakowałem i nie traktowałem jak głupka. Wręcz przeciwnie. Wyżej wspomniane filmy zobaczyłem już po Twoim pierwszym poście. Lubię googlać.

To, że pozwoliłem sobie na drobne uszczypliwości to prawda. Pytanie o silnik na ten przykład. Co nie zmienia faktu, że z przyjemnością patrzę na jego zdjęcie powyżej. Zastanawiam się tylko czy to ten co 3 dni myłeś? Czy to już może ten ostatni 6, o którym się chwaliłeś? Pytam bo skoro zrobiłeś już 6 silników od 18 września, wtedy o tym pisałeś, to dlaczego się dziwisz że Pan Mirek obiecał kol. Lepaczowi zrobienie silnika w 3 miesiące. Jak ty robisz 6 w 2 miesiące. Chyba, że chodziło Ci o mycie, to wtedy ok. Wybacz te uszczypliwości ale skoro jesteśmy już po imieniu to pozwalam sobie na więcej.

Pewnie mamy różne wrażliwości i z Twojej strony to też pewnie były takie „pstryczki w nos”. Ja bym to jednak nazwał inaczej i wydaje mi się że to tym pisał kol. Romcio.
Jak już napisałem wcześniej. Gdybym miał zaczynać ten wątek jeszcze raz to zacząłbym inaczej. Do nikogo nie mam pretensji poza sobą i to ostatecznie ja przegrałem całą tą batalię. Bo źle trafiłem i straciłem parę złotych. Napisałem też, że do nikogo nie żywię urazy i tak faktycznie jest.
Nie migałem się z płatnościami względem warsztatu. Nawet z Panem Mirkiem sobie uścisnęliśmy na końcu dłonie. "Poganialiśmy się", Pan Mirek swoje i tak zarobił (w mojej ocenie), ja coś tam zaoszczędziłem. Straty wizerunkowe mogą być większe, ale świadomość, że ktoś kto to przeczyta i postanowi bardziej się przygotować do wstawienia tam samochodu mnie cieszą. Ufam, że jest wielu zadowolonych klientów tego warsztatu. Nie lubię jednak jak ktoś traktuje mnie z góry albo uważa, za głupka. I niestety muszę przyznać ze to Cię łączy z Panem Mirkiem - oczywiście w mojej ocenie.

Wspaniale, że się pochwaliłeś swoim garażem. Jak patrzę na te forki czytam o tych furkach to mam ochotę skisnąć z zazdrości. Myślę sobie jednak, że facet zapracował to ma i chwała mu za to. Ba! Sam je sobie dopieścił. Czapka z głowy. Mi się udało zapracować na jedną 914, a drugą mam nadzieję jeszcze złożyć. Na pewno nie w classicparts. Nie stać mnie. Pójdę mniej purystyczną drogą i będę miał z tego dużo radości. Naciągaczy postaram się ominąć. Wymieniłem już jedną żarówkę i patrzę w przyszłość z optymizmem. Fajnie że klasyczna motoryzacja nie jest zarezerwowana tylko dla "purystów" i dla ludzi którzy mają kupę siana.

Co do rzeczoznawcy to ja już poleciłem dwóch. Szkoda że nie podzieliłeś się tą wiedzą jak pytałem na forum. Można było zabłysnąć.
http://porscheclub.pl/forum/poszukiwany-rzeczoznawca-od-klasycznej-motoryzacji-t25298.html Choć wiem że to kolejna z naszych uszczypliwości.

Jeszcze raz wszystkiego dobrego. Zawodowo to samych zadowolonych klientów. Prywatnie więcej empatii i zdrowia życzę.


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2021, 22:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
Litości…, :roll:




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2021, 22:35 

Dołączył: 18.08.2011
Posty: 44
berni500 napisał(a):
Litości…, :roll:


Proszę rozwinąć.


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2021, 22:45 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
sabart napisał(a):
berni500 napisał(a):
Litości…, :roll:


Proszę rozwinąć.

Agree to disagree i już ;).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2021, 0:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@sobart/marco356
Panowie, dajcie już spokój, umówcie się na piwo albo pogadajcie przy flaszce whisky :-)
Obydwaj jesteście dorośli, inteligentni, a na forum łapiecie się za słówka i piszecie elaboraty, które nie zbliżają Was do porozumienia.
Na początek wymieńcie się telefonami na priv. i ustawcie na call’a. Łatwiej będzie Wam się wzajemnie zrozumieć :-)
Pozdro
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2021, 0:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
+1




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2021, 8:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Ja tez jestem za +1




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 0:57 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Wtrącając komentarz poboczny:
Nigdy nie mialem okazji nic robic u Staniszewskiego ale w moim postrzeganiu to byla chyba jedna z najbardziej markowych firm w tej branzy w kraju. Jak w 2003 kupowalem swojego pierwszego klasyka to ten rynek w PL wtedy byl w powijakach a firma Staniszewskiego już na nim byla i jest do dziś. Zawsze myslalem ze jesli ktos jest na tak rozwijającym się rynku od pewnie z 20-30 lat to kurcze jednak reprezentuje przynajmniej dobry poziom. Jak widac z opowiesci kolegow jestem naiwny ;/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 1:20 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Mata napisał(a):
@sobart/marco356
Na początek wymieńcie się telefonami na priv. i ustawcie na call’a.


Dziekuje ale nie skorzystam.

@Mata bracie kochany

.

Już jakiś czas temu sie wycofalem z gadania na forum w jakiejkolwiek dyskusji (poza zlotami) i niepotrzebnie znow wyskoczylem jak idiota.



I sam zdalem sobie sprawe co ja wyprawiam.



Na stole lezy motor od RS, tonę w robocie do 24 r.

Przede mna projekt klientów na Targa Florio, Monte i Goodwood.
Z Gelderlandu projekt niedokończony.

Z jednym z naszych Mille Miglia na wiosne 23…


Do tego nie ma czasu na dokończenie swojej 356, Formula V rozkręcona na atomy a ja pisze jakies idiotyżmy zeby udowodnic nie wiadomo co, komuś co chwali sie że wymienił żarowke w 10 min.



Wierz mi, ale uświadomilem to sobie i to mnie kompletnie pogrążyło.



Wchodząc na forum myślalem że podzielę sie swoim doświadczeniem a przede wszystkim sam pogłębie swoja wiedzę.


Wychodze z zalozenia, że sa zdecydowanie mądrzejsi ode mnie, nawet w tak wąskiej specjalizacji jaką sobie wyrobilem czyli Porsche z lat 1950-1973.



Za każdym razem borykam sie z prostymi argumentami cen, techniki i podważania każdej opinii.


Nie slysze tego od ludzi, ktorzy tak jak ja spędzili w padokach 20 lat życia z klasycznymi Porsche czy parającymi sie zawodowo restauracją.


A jest tu paru naprawdę świetnych fachowców jak Kacper czy Piotr B.. czy paru innych ktorych po prostu nie poznalem bo wlasnie oni nie piszą.
..

Ci co powinni pisać milczą.



Za to slowotok pochodzi od ludzi, ktorzy wymieniają żarowkę 10 min.



I taki jest wspólczesny internet i ja to musze zaakceptować.


Tak jak dziś specjalistą od koronawirusa i energii atomowej jest Majdan czy Edyta Gorniak.

Nigdy nie szepnąlem tu slowa na temat 930 / 996/ 993 / 992 mimo że jezdzilem kazdym w każdej możliwej wersji bo nie mam o nich zielonego pojęcia.



Podejrzewam, że nawet jakby Hans Mezger opisywal remont swojej konstrukcji na tym forum, to kazdy by mu powiedzial że bredzi.



Ten wątek jest bardzo potrzebny bo Sabbart został naciągnięty .

Rozchodzi sie jednak o to w jaki sposób to zostało rozegrane. 



Jakieś zgadywanki, ciuciubabki, kalambury, konkursy pt ile dasz za godz roboty.. a na końcu personalne ględzenie o niczym.


Całośc można by opisać w 10 zdaniach, które by sie wielu naprawdę przydalo.


I nie chodzi tu o glanowanie jakiegoś Mirka.

Bo to co opisał Lepacz jest bardzo interesujące.



Mata jako admin przestudiuj sobie pierwsze 30 postow. 

Zobacz sam co to za piekło.


Nie ilośc a kontent robi jakość. Rozmawialiśmy o tym kiedyś.



Zacząlem protestować w momencie kiedy slysze głupoty, że coś można zrobić w 50 letnim wozie w parę minut . 914 to Garbus.. 
Te wszystkie brednie wychodowane na Klimkach i telewizyjnych show pt “do it Yourself in 5 sec”



Ja wysiadam.



Najwyżej wrzuce raz na chiński rok jakiekoś grata, coby klasycznych prosiakow w PL sie pojawilo na zlocie więcej. 
I coby konkurs, ktory ogłosiłeś, a ktory jest wspaniały z numeracją najstarszych wozów był coraz bardziej soczysty.



Ale spamować już nie będę .


Obiecuje



Kiss


PS. Sluże każda radą . Moj tel jest znany. Ci co chcą zawsze mogą do mnie pisać /dzwonic i wielu sie o tym przekonało. Zapraszam na priv


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 11:04 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 499
Fajny wątek :D
sabart ....ciężko to wszystko przeczytać "na raz" .....
Myślę, że można by to streścić do 1-2 stron, a nie 5 jak w tym wątku.
Takie konflikty klient-wykonawca będą zawsze, szczególnie przy tak leciwych samochodach.
Nie wyceniałbym jednak prac na podstawię filmików z youtuba :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 12:52 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
@Mata weź zamknij ten wątek i dodaj do jakiegoś Hall of Fame.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 13:11 

Dołączył: 18.08.2011
Posty: 44
evan napisał(a):
Fajny wątek :D
sabart ....ciężko to wszystko przeczytać "na raz" .....

Dziękuję i zgadzam się.

evan napisał(a):
Myślę, że można by to streścić do 1-2 stron, a nie 5 jak w tym wątku.


Pewnie tak. Starałem się rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć szczerze na każde pytanie lub postawioną tezę.

evan napisał(a):
Takie konflikty klient-wykonawca będą zawsze, szczególnie przy tak leciwych samochodach.


Zgadzam się. Byłem już w podobnej sytuacji ale i też w takiej gdzie współpraca układała się bez ŻADNYCH PROBLEMÓW i trwała przez lata!

evan napisał(a):
Nie wyceniałbym jednak prac na podstawię filmików z youtuba :wink:

Ja tego nie robię (Tą sugestię zasiał Pan Marko, ale on już wysiadł wiec nie ma co drążyć tematu). Dlatego wstawiłem samochód do "renomowanego" warsztatu i czekałem na wycenę. Reszta to już historia.

Pozdrawiam i miłego dnia.


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 13:17 

Dołączył: 18.08.2011
Posty: 44
tony_szpachli napisał(a):
@Mata weź zamknij ten wątek ...


+1

Zgadzam się nic ciekawego tu się już nie wydarzy.

Jeszcze raz dziękuje za dobre rady, za dyskusje i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2021, 13:57 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jeżeli twórca wątku podjął decyzję o zamknięciu, więc go zamykam.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum